Jump to content

Drastische veranderingen!!


STASKO

Recommended Posts

De nieuwe Engine voor GTA IV is bekend, namelijk RAGE, die ook al gebruikt is in Table Tennis.

MTV has a big exclusive that they apparently aren't aware of or aren't taking advantage of:

"[in a recent interview about Table Tennis, a new game from Rockstar,] the Rockstar reps explained that the game was running on RAGE, the Rockstar Advanced Game Engine. This is the graphics technology gamers are to expect from future Rockstar games, including the next GTA."

Bron: Planet GTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    6

  • Yohan

    5

  • LXZ-76

    5

  • STASKO

    3

-Kinderen & dieren

-Waakhonden

-Als je op een Packer normale snelheid hebt of door een bocht gaat moeten de auto's er niet meer afvallen.

-De helikopter bij area 61 moet open kunnen, zodat er auto's in kunnen. :bonk:

-Dat je de lichten van auto's kunt uit en aanzetten, de motor uit en aan zetten.

-Dat aan het begin van de game een wapen-bedrijf een soort beta uitbrengt van een laserwapen wat je moet stelen, en aan het eind van de game komt de echte uit, dat er bij de beta versie ook fouten inzitten b.v. dat ie het soms niet doet e.d.

-Als je midden in de zee op een boot staat en je schiet met een bazooka een andere boot kapot, dat de politie dan niet gelijk weet waar je zit.

-Dat je 'gang' achter je aan kan rijden en dat ze echt de buurt bewaken.

-Dat Ryder en andere spelfiguren tijdens missies sterker zijn.

Voorbeeld : Bij de missie in SA waarbij je met een heftruck dozen in een busje moet zetten, moet je constant van de heftruck af om ryder te helpen omdat ie anders neergeschoten word :puh:, hij doet wel heel stoer van yo homie we are the best enzo maar als het op schieten aankomt kan ie nix :bonk:

Bewerkt: door marcogtafan
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat je boten moet kunnen kopen en ook auto's enzz.. maar vooral voor die boten en dan een plaats op een jachthaven kunne kopen voor die boot dat ze niet altijd weg is... en er in kunt gaan (in de boot)

en beter graphics...

en ik vind ook dat je hoe in gta VC bedrijven kan kopen enzz... om geld te verdienen

en gwn zonder in een missie te zitten een winkel ofzo overvallen

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind wel dat sommige van wel overdrijven, ik bedoel, het moet geen sims of iets worden. ik vind het leuk als je veel kan, maar het moet niet te realistisch worden. dan zou GTA niet meer leuk zijn

Link to comment
Delen op andere websites

uk iriteer me altijd aan het feit dat als je iemand voor een muur neer schiet dat hij/zij dan door de muur heen valt. daarom zou ik zeggen dat ze er tegen aan vallen en dan naar beneden zakken en soms een beetje blijven "hangen" :)

en dat je je auto op je oprit kan parkeren zonder dat ie verdwijnt (ook al gezegt in het wishlist topic)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

en ik vind ook dat je hoe in gta VC bedrijven kan kopen enzz... om geld te verdienen

en gwn zonder in een missie te zitten een winkel ofzo overvallen

Ik vind die bedrijven in VC regelijk saai. Als je zo weinig moeite moet doen om zoveel macht te verkrijgen is het ook niet meer leuk. Wat wel leuk zou zijn is dat je eens echt kan tanken en dat je moet opletten op je verbruik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik zou best wel eens dieren willen zien in gta. als je nu een bos in gaar bij sa zie je alleen bomen bomen en nog eens bomen. het zou wel leuk zijn als er eens een konijn of hert ofzo doorheen loopt.

en kinderen die gewoon aant spelen zijn op straat.

en daarbij dat je geen kinderen of dieren kan vermoorden anders is et niet leuk en krijgt R* de ene na de andere rechtszaak naar zich toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...