Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 oke oke Discussie gesloten met jou zever Reageren
Yohan Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Omg duz je wil een natuurramp in de game maar je wil niet dat hij realistisch gemaakt zou worden wat heb je er dan aan..? <_< Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 dit is wat mijn id van natuurrampen zijn: een tornado, een lawine, een sneeuw storm, een aardbeving, voorzover hoeft het niet zo extreem te zijn dat 1/3 van de stad afbrokeld. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 natuurrampen hoort niet bij gta daarvoor hebt je nog andere spellen Reageren
Mathiz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 en ze hooren (meesatal) iets te vernietiggen en dat is voor een gta spel niet te maken dan is zo de hele wereld weg het zou aleen kunnen als het in een bepaalde misssie is en dat je dan een helikopter moet redden uit een zware wind storm of zo Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 en ze hooren (meesatal) iets te vernietiggen en dat is voor een gta spel niet te maken dan is zo de hele wereld weghet zou aleen kunnen als het in een bepaalde misssie is en dat je dan een helikopter moet redden uit een zware wind storm of zo Ja daar heb je gelijk in dat zeg ik hem ook Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Van mij mag het TOTAAL VEEL groter Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 wat van mij een keer mag verbeterd worden is dat gedoe met die auto,s want soms rij ik bijvb in een turismo en opeens zie ik overal turismo,s rijden en als ik hard rij dan rijen die andere mensen ook allemaal hard Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 het enige wat veranderd moet worden zijn de graphics! Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Ik wil ook wel dat bepaalde dingen blijven staan als je een missie (niet) gehaald hebt, zoals bv. bij die RC voertuigen: Mission passed (cutscène) je gaat kijken en er is niets te vinden. Ook bv. bij een missie dat je iemand moet beschermen ofzo: die persoon gaat dood, Mission Failed en cutscène, daarna, alle ventjes, voertuigen, alles weg! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Een aspect zou dieper in het sluipen moeten gaan als het nacht word.Dat je zo panden in kan sluipen etc. Sniper aspect savonds en geheime missies etc. Niet zoals in GTA maar veel dieper uitgewerkt. Reageren
CJ tha Kok Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik denk dat ze niet echt veel gaan veranderen, want de speller LC, VC, & SA zijn zoveel verkocht dat ze echt niet een totaal ander game van zullen maken. Want het is namelijk een spel wat langzaam gaat vervelen 1 van de beste verkochte games. En ik denk dat er niet veel veranderd, want Liberty City speelde af in 1970 tot 1980. Vice City 1980 tot 1990. San Andreas 1990 tot 2000. Wat ik dus wil zeggen dat ik denk dat het weer af gaat spellen in het jaartal 2000-2010, omdat we nu in 2006 zitten zal er toch een klein kansje in zitten. Reageren
Yohan Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik denk juist dat Rockstar de nieuwe GTA probeerd te gaat veranderen maar wel trouw zou blijven aan het origineel... Rockstar gaat vermoedelijk met een hele nieuwe engine komen..., <<< dus das verandering 1.. Reageren
AOSY86 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 volgens mij word GTA4 heel anders GTA4 komt voor pc pas 2008 uit (heb ik gehoord) dus tot die tijd zal direct x10 uitkomen. en dat betekent realistische level's grafish bedoeld. ik hoop dat sommige misie's FPS wordt. (sommige levels !!!!!!!!! nie alles ) Reageren
Yohan Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 GTA heeft nooit een echte realistische look gehad, dit heeft niks met direct X te maken maar gewoon met de sfeer van GTA... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.