GTA Fanaat Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 1. Ladder kunnen klimmen. 2. Sneeuw 3. Andere auto's 4. Meer missies 5. Betere graphics 6. Meer gangs 7. Nu wel in een Tram kunnen 8. Alle auto's evenveel, en niet als jij op een PCJ600 rijd dat er dan meteen 100 achter elkaar rijden! 9. Één vrouw! 10. Beetje fatsoenlijk eten Hij koopt namelijk wel wat maar je ziet er niks van 11. Brandje kunnen stichten LOL Dat was het wel zo beetje Het word toch niet zo, maar het zal uiteraard wel leuk zijn!! Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 zolang je maar vrij kan rondlopen en codes hebt is het goed Reageren
ShortY- Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Wat voor mij erg leuk zou zijn, is dat ze een soort van "First Person Mode" erin zouden doen. Dat zou inhouden dat als je loopt, je bijvoorbeeld op middle mouse button drukt, en dat je dan naar first person mode zou switchen (Het moet er dan ook net als bijv: Counter-Strike uitzien). Dit zou de "schiet" ervaring wat realistischer maken, en je hebt een wat andere dimentie in het schieten. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Jah, en het zou me ook wel leuk lijken dat: -Er kinderen in voorkomen -Er dieren in voorkomen (honden, koeien, varkens etc.) -Je meer odd-jobs hebt zoals passagiersvliegen, dat je dan met een passagiersvliegtuig mensen moet vervoeren, moet landen enzo en en daar je geld verdient. -Hetzelfde als bovenstaande, maar dan met een passagiersschip, of een pontje. -De intelligentie van de pedestrians moet drastisch omhoog! -Iedereen moet kunnen zwemmen (dus niet dat al die politiemannen verdrinken enzo) -De graphics wat omhoog -De stad moet groter - Zoiets! Greetz, GTA Vice VIP Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik weet nog iets: dat je je wagen ook op de oprit kan parkeren zonder dat ie verdwijnd mensen die dekkeing zoeken als er geschoten wordt laders klimmen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 - Meer mensen (heb jij zoveel dezelfde mensen op straat zien lopen? ) - Kinderen en dieren (Eigen hondje hebben, zou zooo cool zijn...) - Dat je dingen in je kattebak kunt laden. - Dat je de gangleden achter je aan kan laten rijden Nou, dit is het voorlopig weer Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 - Kinderen - Dieren, het lijk me leuk dat als je bijv. een weiland in kijkt dat je koeien ofzo ziet grazen, en ook een dierentuin lijkt me wel geinig . Ook een eigen huisdier lijkt me wel grappig, en ook dat bijv. de politie met honden achter je aan kan komen. - Dat een voertuig zolang kan blijven staan als je wilt, stel dat dit in GTA: San Andreas zo zou zijn dat je dan een auto parkeert in Los Santos en je gaat even naar Las Venturas, en je komt weer terug staat het er nog, of het moet gestolen zijn, en dat als je je auto in een ghetto neerzet dat je dan misschien ziet dat gangsters de wielen er bijv. helemaal onderuit gesloopt hebben. - Ook moet het zo zijn dat voertuigen nog steeds voor de deur blijven staan als je een savegame laadt. Want als je nu een auto voor je deur parkeert, maar niet in de garage zet, en je laadt het spel, dan is ie weer verdwenen. - Inderdaad moeten er ook heel veel meer verschillende mensen komen, zo veel dat misschien de kans één op honderdduizend is dat je dezelfde ped terugziet, of het moet dezelfde persoon zijn. - Ik weet dat er al in San Andreas een stad is die op Las Vegas gebaseerd is, Las Venturas dus, maar toch hoop ik dat in de volgende GTA weer zo'n stad is die op Las Vegas gebaseerd is. Voor mijn part is die stad een kolonie van Las Venturas ofzo. Dat is het wel zo'n beetje waar ik op dit moment op kom. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 dat als je je auto in een ghetto neerzet dat je dan misschien ziet dat gangsters de wielen er bijv. helemaal onderuit gesloopt hebben. haha jha dat i swel een goeie, dat ie dan op bierkratjes staat en helemaal onder de grafitti is gespoten Miss moeten ze ook iets aan de treinen doen. gewoon een dienstregeling maken want nu sta je soms vet lang te wagten tot er een keer een trein langs komt en dan komen er 3 in een halve minuut ofzow en dat beide sporen gebruikt worden.. dat er dus 1 trein de ene kanrt oprijd en op het anere spoor een andere trein rijdt die de tegenovergestelde richting rijdt.. (en ook dat als je de trein bestuurt dta je gewoon kan kijken zoals met een auto, en niet die irritante vaste camera. de vliegvelden mogen wel wat levendiger zoals bij GTA3 en VC.. dat er gewoon vliegtuigen landen en opstijgen en dat ze dan naar zo`n gate rijden en daar allemaal passagiers inladen en dan weer wegvliegen, en dat je dan natuurlijk zelf ook in dat vliegtuig kan stappen.. gewoon kunnen lopen op de pond/cruiseschip terwijl die vaart.. bussen weer trug.. met die bushaltes enzow.. en natuurlijk een groot probleem van SA is dta de snelwegen niet lkkr rijden.. auto`s die van links naar rechts sgieten en andersom.. die kleine kutauto`tjes die net zo snel rijden als een ferrari.. gewoon doie hele weg wat veiliger maken en iets meer parkeerplaatsen naasst de snelweg waar bijvoorbeeld een tankstation staat en een restaurarantje.. Dat watervliegtuigje uit VC mag ook wel weer trug komen.. dat was ut wel zo`n btje.. nou maar hopen dat ze er ook wat mee gaan doen Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Dat watervliegtuig uit VC, de Skimmer, zat ook in San Andreas. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 oohjha das waar vergeten de meest estaan ook zo verstopt Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Oja ik heb nog iets, dat het schieten word verbeterd. Bijvoorbeeld bullet time, first person en andere kleine details! Zal tog niet komen, maar ja... En ik vind dat de ai skills van peds ECHT omhoog moet... En de politie mag niet METEEN weten waar je bent, dat je bijvoorbeeld achter een muurtje kunt schuillen als de politie je achterna komt, en als ze weg zijn je weer daar naar achter kunt rennen! Bewerkt: 12 juni 2006 door erterer0 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 oohjha das waar vergeten de meest estaan ook zo verstopt WIKIGTA de site voor al Uw vragen en antwoorden Lokatie Skimmer Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Kinderen zou wel leuk zijn maar dat zou best zielig zijn als je die dan met een kettingzaag doormidden zaagt hetzelfde met dieren maar aan de andere kant zou het wel leuk zijn dat er van die belhamels zijn die je uitlachen als je een raar kapsel hebt of als je in een lelijke auto rijdt dat ze dan eieren enzo gooien. En als ze heel vervelend worden dan schiet je gewoon een paar kinderhoofdjes eraf. Het lijkt me ook geweldig als je een hond zou kunnen hebben en die bewaakt je huis enzo en dat je die ook moet trainen. Qua missies lijkt het me leuk als we weer naar de ouderwetse maffia style gaan, dat vind ik veel vetter dan dat ghetoo homies gedoe van SA. Veel mensen zeggen dat het in Tokio is of Carcer city maar dat lijkt me niet logisch ik denk ook dat je een vrouw bent want ze hebben nu altijd het 'normale' gedaan, daarna in SA eindelijk eens een neger, dus de kans is groot dat het nu een vrouw wordt. Of een latino. Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Meer stealth elementen.. Auto's met echte merken net als bij The Getaway Mischien moet het zich in een echte stad afspelen.. i.p.v altijd zelfverzonnen Nieuwere wapens.. Daar wordt het spel nog veel duurder van,als je echte automerken wilt gebruiken,op die mernamen zit copyright wat zeer duur is met zoveel auto's.Echte steden zijn veel te groot,en de steden zijn gebaseerd op echte steden,en ik vind zelf verzonnen steden ook veel mooier. -Graphics mogen van mij wel verbeterd worden -Files -snelheids,brandstof(met echt tanken+betalen)en car healt meters -dat je dranken aan een bar kunt bestellen -een zeer realistisch en logisch wegen net aanleggen -de elektrische sniper uit Vice City weer terug -De U-zi weer terug -weer af laten spelen in jaren 80' -en natuurlijk weer heel veel auto's erbij,maar de oude vertrouwde wagens van gta3,VC en SA moeten ook blijven. -Eilandjes weer terug,maar dan een hele staat verdeeld over een stuk of 35,en dat je in het begin ongeveer 10 eilandjes hebt. -de radiozenders weer als mp3 of wave formaat,zodat ik ze weer normaal op een audio-cd kan branden zoals bij gta3 en vice city. Bewerkt: 14 juni 2006 door DJ Vincento Reageren
Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 het zou echt vet zijn als ze wat details toe zouden voegen zoals het op slot doen van je auto, of het lampen aan doen van je auto. ook zou het leuk zijn als ze meer (en realistische) tunemogelijkheden zouden toevoegen... wel vaag dat gta nu ook op de xbox released... zeker die bil reets weer bezig met zijn zakgeld... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.