Jump to content

SnapMap van te betreden gebouwen en daken


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    29

  • Iscariah

    10

  • mdgNL

    5

  • PrioX

    5

UPDATE: 2.1 SnapMap van te betreden gebouwen

Op onderstaande mappen vindt je alle tot nu toe ontdekte toegankelijke interieurs in Liberty City!

Deze update heeft een wijziging op de map Zuid Oost, Kai-Shockwave heeft namelijk nog een interieur ontdekt in de online mode! Kai, bedankt! Meer informatie over de locatie in dit topic! :tu:

2.0 Noord-west - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Noord-oost - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Zuid-west - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Zuid-oost - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

Jacky-2007

EDIT: @ Shorty_D op de volgende pagina: Graag gedaan! :dans:

Ehhmm, ik ben op dit moment bezig met één kaart waarin al deze kaarten verwerkt staan.

Ik zal deze kaart in een edit posten.

Edit: Hij is er!!!!

Klik voor de volledige map van te betreden gebouwen

Het zijn in totaal 68 gebouwen die op dit moment bekend zijn in dit topic om te betreden.

Ik ga nu (oa voor cesar) werken aan een printvriendelijke versie, tenzij het niet erg is dat

het nu nog in kleur is.

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 2 printbare versies.

Omdat ik zelf niet wist hoe ik zoiets moest maken,

heb ik maar de Printbare versies die er al waren in

elkaar gezet, eentje op de grootte die zo uitkwam,

in redelijke kwaliteit, en eentje heb ik verkleind,

die is wat slechter qua kwaliteit.

Dit is de grote map:

Klik

Dit is de kleine map:

Klik

Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 2 printbare versies.

Omdat ik zelf niet wist hoe ik zoiets moest maken,

heb ik maar de Printbare versies die er al waren in

elkaar gezet, eentje op de grootte die zo uitkwam,

in redelijke kwaliteit, en eentje heb ik verkleind,

die is wat slechter qua kwaliteit.

Dit is de grote map:

Klik

Dit is de kleine map:

Klik

Veel plezier!

Wat leuk dat je zo enthousiast meedoet, top! Weliswaar zijn jouw van mij gekopiëerde maps niet overzichtelijk om te gebruiken tijdens het gamen online als je ze print op a4, (te klein) vandaar ook dat ik in update 2.1 de boel heb opgedeeld in vieren. Tijdens online gamesessies heb je niet de tijd om even te gaan zitten turen naar miniscule puntjes, en juist voor de online gamesessies heb ik de "SnapMaps van te betreden gebouwen" gemaakt, snap je? In een heftige police chase heb je er ook geen tijd voor in single player.

Momenteel ben ik bezig om icoontjes te maken zodat je ook kan zien wat voor type interieur je naar toe gaat/rent/rijdt/vlucht. Mocht je hier nog ideeën voor hebben, posten maar!! :dans: Als dat allemaal voor elkaar is wordt dat update 3.0, en uiteraard met vermelding wie er allemaal input voor heeft gegeven! :puh:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 2 printbare versies.

Omdat ik zelf niet wist hoe ik zoiets moest maken,

heb ik maar de Printbare versies die er al waren in

elkaar gezet, eentje op de grootte die zo uitkwam,

in redelijke kwaliteit, en eentje heb ik verkleind,

die is wat slechter qua kwaliteit.

Dit is de grote map:

Klik

Dit is de kleine map:

Klik

Veel plezier!

Wat leuk dat je zo enthousiast meedoet, top! Weliswaar zijn jouw maps niet overzichtelijk om te gebruiken tijdens het gamen als je ze print op a4, (te klein) vandaar ook dat ik in update 2.1 de boel heb opgedeeld in vieren.

Momenteel ben ik bezig om icoontjes te maken zodat je ook kan zien wat voor type interieur je naar toe gaat. Mocht je hier nog ideeën voor hebben, posten maar!! :dans:

Ik heb wellicht al wat voor:

Politiebureau

Hospitaal

Normaal huis

Flatgebouw.

nieuwsgierig? zeg 't even.

Nog meer ideeën? zeg 't even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wellicht al wat voor:

Politiebureau

Hospitaal

Normaal huis

Flatgebouw.

nieuwsgierig? zeg 't even.

Nog meer ideeën? zeg 't even.

Laat maar zien, dan kan ik ermee aan het werk. Ik ben al wat weken met dit project bezig, namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga nu (oa voor cesar) werken aan een printvriendelijke versie, tenzij het niet erg is dat

het nu nog in kleur is.

2.1 is printvriendelijk. Zit uren werk in.... :duh:

Ik had het niet over jouw 2.1, maar mijn 'jouw invoegingen'..

Ik heb geen rekening gehouden met de grootte... mijn fout :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

***Gezien het grote aantal views (=populariteit! :tu: ) nog even nieuw leven ingeblazen***

UPDATE: 2.1 SnapMap van te betreden gebouwen

Op onderstaande mappen vindt je alle tot nu toe ontdekte toegankelijke interieurs in Liberty City!

Deze update heeft een wijziging op de map Zuid Oost, Kai-Shockwave heeft namelijk nog een interieur ontdekt in de online mode! Kai, bedankt! Meer informatie over de locatie in dit topic! :tu:

2.0 Noord-west - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Noord-oost - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Zuid-west - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

2.0 Zuid-oost - - - - - - - - - - - - - - - - - :dans:PREVIEW PRINTABLE ONLINE! :dans:

Jacky-2007

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Gezocht: xbox 360 gamer die een SnapMap wil maken met alle The Lost and Damned multiplayer interieurs.



ten behoeve van de The Lost and Damned Multiplayer

Helaas wegens werk en clan kom ik er niet aan toe om ze op te zoeken, heb zelfs de storyline nog niet uit kunnen spelen..

Je kan de interieurs gemakkelijk toevoegen aan de SnapMaps in mijn post hierboven door ze erbij te klikken. Vervolgens kopiëer je de URL en post je deze in een bericht op dit topic. Als het jou zelf niet lukt, fix ik de printable versies wel!

:tu:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...