Miek Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Om dit topic weer actief te maken, een evolutie van mijn kamer (eerste post hier ) van de laatste 3 jaar. Reageren
Dotz Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Woh, je kamer is nog relaxter geworden! Ik zal ook wel eens foto's uploaden als ik tijd en een camera heb.. Reageren
Miek Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Om dit topic weer actief te maken, een evolutie van mijn kamer (eerste post hier ) van de laatste 3 jaar. Reageren
Miek Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Woh, je kamer is nog relaxter geworden! Ik zal ook wel eens foto's uploaden als ik tijd en een camera heb.. Dank je Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Ik post ook maar eens wat foto's van mijn kamer. Let er wel op dat mijn kamer zeer rommelig is. Overigens redelijk slecht kwaliteit, aangezien ze met mijn iPhone 3G zijn genomen... Mijn (fantastische) Sony Bravia TV, PlayStation 3 en GTA TBOGT en RDR posters Rij met Donald Duck verzamelalbums en daar links van nog wat overige boeken Planken met (model)bussen (eentje is wel meer dan 50 euro waard) Links: Kast met games, films, muziekdvd's en CD's/singles | Rechts: Kast met kleding enzo (Rommelige) bureau (op rood kastje erboven hangen o.a. mijn lesrooster, rooster voor PSO's, geen zin om uit te leggen wat het is en topografieblad Oost-Nederland die ik heb moeten leren) Hoe het trouwens komt dat die simpele iPhone afbeeldingen ineens zo groot zijn weet ik ook niet. Reageren
Spongzbobbah Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Waarvoor heb jij nu 3 PC's nodig; Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Waarvoor heb jij nu 3 PC's nodig; Linker PC: mn eigen, middelste PC: Lanbox van vriend die het niet deed en die we ff moesten fixen(stond dus alleen in de weg) Rechter PC: PC van vriend. Reageren
commando Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) ... Bewerkt: 2 april 2011 door commando Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Haha, die is zo goed! En ook zo nieuw! Die heb ik echt nog nooit eerder gehoord! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Wow, luxe! Helemaal voor jou alleen? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Best leuk, zon foto van je huis. Maar waar is je kamer dan ? @DjMaddox: Ik heb dezelfde bedovertrek! (met die auto) Reageren
j0uk3 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Ik heb ook wat foto's geschoten, heb niet mijn complete game collectie erop want die staat voor de helft in mijn andere kamer (Nintendo spul) bij me pa. Maar hier volgen de screens: Dit is dus een gewon foto van mijn kamer, ik kon niet alles in beeld krijgen dus dit is de "linkerkant": Nou dit is een screen van mijn bureau Mijn o zo snelle triple-core PC met allemaal snoertjes enzo GTA-tom, jij zal deze laptop vast wel herkennen Wel een goed dingetje Foto gemaakt vanaf mijn bed, in dat lijstje naast de helm zit een krab Mijn 3-dubbele-matrassen-laag-bed-met-donsendeken Mijn kast die zich aan de "rechterkant" van mijn kamer bevind. Ik ga binnenkort een grote glazen vitrine kast kopen want dat vind ik mooier TV-Xbox-Snes-Games, eronder Subwoofer-Gamecube-Wii-PS3-laden met lego Games, dvd spelers, PSP en mobieltjes etc Nog meer boxen (ik heb er in totaal 12 op mijn kamer xD) Slushpuppy machine en kluisje en een Real robot volgens mij gameconsoles, subwoofer Close-up Snoeren kastje met HDD, let niet op het moederbord Die is al 10 jaar oud Monitor, let niet op mijn ijsthee-pakken verzameling xD Snes en wat games Tv en xbox, en nog een PS1 controller (PS1 is afgefikt) Mijn aangepaste pistool, die nu vlammen van 50cm schiet Deze hebben jullie "lekker" niet Dat was mijn rondleiding door mijn kamer, Foto's gemaakt met een Lumix DMC-TZ5. Bewerkt: 3 november 2010 door j0uk3 Reageren
Dotz Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Ik heb ook wat foto's geschoten, heb niet mijn complete game collectie erop want die staat voor de helft in mijn andere kamer (Nintendo spul) bij me pa. Ik heb toch wat vragen voor je hoor .. Heb je ooit een kangoeroe-wedstrijd gewonnen? Heb je die laptop van GTA-Tom gekocht? Waar heb je al dat geld vandaan voor die consoles? Waarom steek je je Ps1 aan? Welke games heb je voor je SNES? Heb je benen? Waarom laat jij je Donald Duck zo verkreuken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.