Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

The Keeper of Sprunk Factory!

Ik reed in de nacht langs de Sprunk fabriek.. Dus ik dacht: effe kijkje nemen.. ik kom binnen schiet wat in het rond en iemand in viel me aan!

Ik schoot hem dood en hij had een jasje aan waarop stond: Crew!

EEn oud medewerker van sprunk?

post-93588-1211813028_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik ben daar geweest ik stond ervoor ik schoot door 1 van de ramen en er kwamen subtitles zoals now you have done it,

go out of my house now

stay if you wanna die

now youre dead

en dan komt er een gastje aan met een spitse kop en heel harig

en ik zag ook WEET IK NIET ZEKER een staart toen lag hij bij de rand van de metro

ik kom vandaag nog met fotos en of filmpjes

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben daar geweest ik stond ervoor ik schoot door 1 van de ramen en er kwamen subtitles zoals now you have done it,

go out of my house now

stay if you wanna die

now youre dead

en dan komt er een gastje aan met een spitse kop en heel harig

en ik zag ook WEET IK NIET ZEKER een staart toen lag hij bij de rand van de metro

ik kom vandaag nog met fotos en of filmpjes

laat me raden ratman ??? :duh:

in ieder geval die man is volgens mij de security die ook bij de striptent staat.

mischien was hij verkeerd gespawd dat ie opeens in de sprunk was. Ik weet het ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myth Spookhuis!

Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60

post-93588-1211878997_thumb.jpg

post-93588-1211879002_thumb.jpg

post-93588-1211879028_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myth Spookhuis!

Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60

wel leuk dit was het andwoord op vraag 5 van de zomeractie die is al afgelopen anders was het knap dom geweest:p

Link to comment
Delen op andere websites

Oke mensne nieuwe myths!

1e = Old Ghost Harbour

Heb weer eens research gedaan en heb van veel mensen gehoord dat er op een bepaalde plek een raar haventje was waar er snachts een vrouw blijkt te staan die er vanaf springt! Ik ging naar plaats delict en maakte fotos!

post-93588-1211905147_thumb.jpg

post-93588-1211905152_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myth Spookhuis!

Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60

Ik heb het niet zo met dat huis.Ik kom er alleen voor de Sultan RS die achterom het pakhuis staat.Ik zie daar btw alleen mensen die aan de weg werken enzo ;)

@ hierboven:Volgens mij is dat een steen ;)

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myth Spookhuis!

Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60

Ik heb het niet zo met dat huis.Ik kom er alleen voor de Sultan RS die achterom het pakhuis staat.Ik zie daar btw alleen mensen die aan de weg werken enzo ;)

@ hierboven:Volgens mij is dat een steen ;)

Volgens mij is dat zo'n boei geval..

zon ding dat licht knippert..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...