Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

"Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd."

Ik ben al 20 minuten aan t varen en t enige bijzondere wat er gebeurd is, is dat t ging regenen :duh: Dus geen haai of wat voor beest dan ook te zien...

Zou wel cool zijn geweest, maar ik zie nog steeds niks...

Dat is gewoon standaard.

Ik heb het wel eens met een Tug gedaan en die ontplofte ook gewoon.

Het is geen bug of EE maar denk ik een waarschuwing om niet te ver van de stad te varen.

ik heb al s ver gevaren, tot als ik de stad niet meer zag nog een halfuurtje, niks gebeurt, ook niet als ik stilstond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Ik denk dat hij het over de Dukes heeft. Deze staat namelijk hier op de parkeerplaats naast de fabriek :)

Eigenlijk kan je dat niet met zekerheid zeggen, 'dat spookhuis' is nogal een vage locatie.

Het zal inderdaad wel een van deze 2 zijn maar ik gok toch op de Sultan RS hoor, aangezien dat een echt 'spookhuis' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij het over de Dukes heeft. Deze staat namelijk hier op de parkeerplaats naast de fabriek :)

Eigenlijk kan je dat niet met zekerheid zeggen, 'dat spookhuis' is nogal een vage locatie.

Het zal inderdaad wel een van deze 2 zijn maar ik gok toch op de Sultan RS hoor, aangezien dat een echt 'spookhuis' is.

Ah, ik dacht dat hij het over de Sprunk fabriek had.. Als hij het over de villa in het noorden van Alderney heeft is het inderdaad de Sultan RS :)

Link to comment
Delen op andere websites

laat me raden ratman ??? :duh:

in ieder geval die man is volgens mij de security die ook bij de striptent staat.

mischien was hij verkeerd gespawd dat ie opeens in de sprunk was. Ik weet het ook niet.

wat is de location van ratman dan?

Eigenlijk kan je dat niet met zekerheid zeggen, 'dat spookhuis' is nogal een vage locatie.

Het zal inderdaad wel een van deze 2 zijn maar ik gok toch op de Sultan RS hoor, aangezien dat een echt 'spookhuis' is.

welke spookhuis

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. In het vervolg je bericht bewerken, aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

wat is de location van ratman dan?

Ze zeggen dat er iemand in de metrotunnels schuilt, genaamd Ratman. Maarja, geen bewijs :7

Ze zeggen dat hij ongeveer hier zit :)

Daar zitten altijd een paar zwervers die er een beetje raar uitzien 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...