Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

Inderdaad.. Ik ben er achter gekomen! Ratman is gewoon een fabeltje! heb echt tijden lang gezocht naar ratman maar er zijn gewoon letterlijk geen bewijzen voor ratman! Ik ben zelfs online gegaan met in totaal 10 vrienden speurden we verschillende metro-gangen af.. Geen RATMAN!

Wat tevens wel een leuke myth is en wat heel raar is!

Als je naar Little Italy gaat, je krijgt ruzie met een paar maffia mannetjes die stappen of schieten vanuit hun getunde pmp600.. Als je ze meerdere malen door het hoofd schiet.. stappen ze Later vanzelf weer op :? en gaan verder met wat ze aan het doen waren!

Ook is het soms in Chinatown of Broker dat als je iemand doodschiet terwijl diegene in zijn/haar auto zit. Diegene doorrijd? terwijl hij of zij dood is.. het zal een systeem foutje zijn maar wel leuk om te zien! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad.. Ik ben er achter gekomen! Ratman is gewoon een fabeltje! heb echt tijden lang gezocht naar ratman maar er zijn gewoon letterlijk geen bewijzen voor ratman! Ik ben zelfs online gegaan met in totaal 10 vrienden speurden we verschillende metro-gangen af.. Geen RATMAN!

Wat tevens wel een leuke myth is en wat heel raar is!

Als je naar Little Italy gaat, je krijgt ruzie met een paar maffia mannetjes die stappen of schieten vanuit hun getunde pmp600.. Als je ze meerdere malen door het hoofd schiet.. stappen ze Later vanzelf weer op :? en gaan verder met wat ze aan het doen waren!

Ook is het soms in Chinatown of Broker dat als je iemand doodschiet terwijl diegene in zijn/haar auto zit. Diegene doorrijd? terwijl hij of zij dood is.. het zal een systeem foutje zijn maar wel leuk om te zien! :tu:

Dan valt de persoon met z'n voet op het gaspedaal en rijd ongecontroleert door.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals we al zeiden :duh: : ze zijn dood> vallen met hun voet op de gas> en door hun dood zijn kan de auto ook gewoon bochten maken :Y of ze vallen met hun hoofd op de toeter.

Nee man luister ik weet ook wat jullie bedoelen. nee in sommige gevallen vallen ze zelfs uit hun auto en rijd hun auto zelf door op een rustig tempo en ja rijd gewoon over hele bruggen maakt nog heel rustig een bocht en gaat vervolgens nog een bocht nemen precies op de rijsstrook :puh: een spook auto dus

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals we al zeiden :duh: : ze zijn dood> vallen met hun voet op de gas> en door hun dood zijn kan de auto ook gewoon bochten maken :Y of ze vallen met hun hoofd op de toeter.

Nee man luister ik weet ook wat jullie bedoelen. nee in sommige gevallen vallen ze zelfs uit hun auto en rijd hun auto zelf door op een rustig tempo en ja rijd gewoon over hele bruggen maakt nog heel rustig een bocht en gaat vervolgens nog een bocht nemen precies op de rijsstrook :puh: een spook auto dus

Raar, misschien kan je dit zien als de inzittende die gek wordt, haar man uit de auto duwt en met de auto ervandoor gaat, realisme op een speciale manier :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal het inderdaad wel een foutje in het spel zijn, en geen Myth denk ik. Het zou misschien ook wel kunnen, als er nog wat andere rare dingen bij zitten ofzo. Bijv. dat die auto's altijd allemaal naar dezelfde plek rijden ofzo.

En nog iets: :puh:

Jullie zeggen dat die mensen met hun voet op het gaspedaal vallen, wat niet zo is. Want de auto staat stil, en als je de bestuurder doodschiet, begint de auto te rijden. Dat komt omdat de auto waarschijnlijk nog in de versnelling stond, en de bestuurder had de voet op de koppeling. Als je hem dan doodschiet heeft hij geen kracht meer, waardoor hij de koppeling niet in kan trappen, en hem loslaat. Dan komt de koppeling naar boven, en begint de auto te rijden.

Het zou ook kunnen dat de auto een automaat is, en dat hij de rem loslaat, want dan begint de auto ook te rijden.

Haha, zomaar een beetje leerstof over auto's. Haha :puh: .

Later.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste Amerikaanse auto's hebben wel een automaat.

Denk aan de Patriot, Cavalcade enz.

Dat van die koppeling wist ik al maar van de automaat niet :puh:

Haha, ik kan het weten want ik heb in een schakel-auto leren rijden, en laatst heb ik in de automaat (Plymouth) van mijn neef gereden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste Amerikaanse auto's hebben wel een automaat.

Denk aan de Patriot, Cavalcade enz.

Dat van die koppeling wist ik al maar van de automaat niet :puh:

Haha, ik kan het weten want ik heb in een schakel-auto leren rijden, en laatst heb ik in de automaat (Plymouth) van mijn neef gereden. :D

Ik heb wel eens in een Golf Mark GTI 2 gereden. ook Schakel.

En mijn vader's Hummer H2 is een Automaat alleen daar mag ik niet in rijden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een mythe is nooit echt of niet echt, het wordt beweerd maar kan op de een of andere manier niet bevestigd of uitgesloten worden, mythes worden vaak door personen veroorzaakt en zijn dus meestal los van het spel, in SA waren er ook veel mythes die niet kloppen maar toch nog altijd mythes zijn, velen zijn door vele spelers 'aanvaard'

en groeien door mensen die valse foto's maken en zo de mythe proberen te doen kloppen.

Zo hier moet toch ergens een antwoordt op je vraag inzitten ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een mythe is nooit echt of niet echt, het wordt beweerd maar kan op de een of andere manier niet bevestigd of uitgesloten worden, mythes worden vaak door personen veroorzaakt en zijn dus meestal los van het spel, in SA waren er ook veel mythes die niet kloppen maar toch nog altijd mythes zijn, velen zijn door vele spelers 'aanvaard'

en groeien door mensen die valse foto's maken en zo de mythe proberen te doen kloppen.

Zo hier moet toch ergens een antwoordt op je vraag inzitten ^_^ .

Ja, bedankt voor de uitleg. De meeste mythes zijn vals of een fout in het spel.

BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...