Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja ze proberen er wel in te steken je meot goed kijken ? dat half geschonken schip is er een ;)

Hoezo is dat een myth dan? Gebeuren er rond dat schip rare dingen dan?

Nee, dat is gewoon een schip met de grote van de 'Wet Dream' (ken je wel Bram :Y )dat samen met een half gezonken Tug in het ZW van Alderney op de 'bodem' van de zee liggen. Er liggen trouwens wel meer gezonken Tug's rond het zuiden van Alderney(7 ofzo), ik heb al meerder keren rond de boot gelummeld en niks tegengekomen :N .

Link to comment
Delen op andere websites

O, ok. Maar dat is niet echt een myth dacht ik. Het is misschien gewoon een stukje realisme, want op sommige plaatsen op de wereld zie je ook halfgezonken boten. En in de zee leggen ze soms ook boeien om een gezonken schip aan te duiden. Zo ligt er al bijna 20 jaar een schip aan de kust waar ik woon.

Edit:

Misschien is het leuk om een lijstje te maken waar alle mythes in staan opgesomd? Zoja dan wil ik dat wel graag doen. ^_^

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

O, ok. Maar dat is niet echt een myth dacht ik. Het is misschien gewoon een stukje realisme, want op sommige plaatsen op de wereld zie je ook halfgezonken boten. En in de zee leggen ze soms ook boeien om een gezonken schip aan te duiden. Zo ligt er al bijna 20 jaar een schip aan de kust waar ik woon.

Edit:

Misschien is het leuk om een lijstje te maken waar alle mythes in staan opgesomd? Zoja dan wil ik dat wel graag doen. ^_^

Daar zou ik ook wel in willen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

* Nieuw in het topic*

O, ok. Maar dat is niet echt een myth dacht ik. Het is misschien gewoon een stukje realisme, want op sommige plaatsen op de wereld zie je ook halfgezonken boten. En in de zee leggen ze soms ook boeien om een gezonken schip aan te duiden. Zo ligt er al bijna 20 jaar een schip aan de kust waar ik woon.

Edit:

Misschien is het leuk om een lijstje te maken waar alle mythes in staan opgesomd? Zoja dan wil ik dat wel graag doen. ^_^

Daar zou ik ook wel in willen helpen.

Ik toon ook wel interesse :)

Link to comment
Delen op andere websites

Yap, me too :). En Bram, dat idee van het lijstje heb je van mij gestolen :7 .

Gestolen? Kan zijn dat jij dat al hebt gepost, maar ik heb niet teruggekeken in dit topic. Dus als jij al hebt voorgesteld om een lijstje te maken, sorry. Maar als we dan zo'n lijstje beginnen, kunnen we dan niet beter een nieuw topic openen? Dan kunnen we het overzichtelijk in de hoofdpost zetten, want nu staat alles nog een beetje door elkaar enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Yap, me too :). En Bram, dat idee van het lijstje heb je van mij gestolen :7 .

Gestolen? Kan zijn dat jij dat al hebt gepost, maar ik heb niet teruggekeken in dit topic. Dus als jij al hebt voorgesteld om een lijstje te maken, sorry. Maar als we dan zo'n lijstje beginnen, kunnen we dan niet beter een nieuw topic openen? Dan kunnen we het overzichtelijk in de hoofdpost zetten, want nu staat alles nog een beetje door elkaar enzo.

Jongens nietzeiken,[/font] maar werken ^_^ .

Ik ga daar zowieso aan meewerken doe zoiets wel graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb je dus van mij gepikt he :7. ''Kijkt naar One Time Only Auto's Topic'',

Dan heb ik het idee om een lijstje over Myths te maken toch niet gepikt? Want jou lijstje gaat over One Time Only Auto's, en het lijstje dat ik wil maken gaat over Myths... Tss... Stom ofzo? :duh:

Haha, nee grapje :puh: , maar als we zo'n lijst willen maken, kunnen we voor de 'overzichtelijkheid' misschien beter een nieuw topic openen. Als we dat willen doen moeten we dat natuurlijk wel even aan Hanneswasco of andere IV Moderator vragen, voordat het dichtgegooid wordt omdat er al een Myths topic is. Als het dan mag stel ik voor om bij elke Myth natuurlijk ook nog informatie, een snapmap, en misschien een screen of video erbij te zetten.

^_^

Edit: Ik vind dat we ook even af moeten spreken met hoeveel mensen we er aan gaan werken. Anders word het misschien veel te druk, en dat is voor de mensen die er echt graag aan willen werken ook niet leuk denk ik.

Tot nu toe hebben we dan:

- Hearv94

- Cuban Gangster

- TahR78

- Gta Bram

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Dan hebben we nu:

- Hearv94

- Cuban Gangster

- TahR78

- Gta Bram

Ik weet niet wat jullie denken, maar zoals CG al zei: We moeten het beperkt houden. Dat vind ik ook, dus dit groepje vind ik eigenlijk wel goed. Zullen we dan ook een nieuw topic aanmaken? En wie neemt de leiding?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...