Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

Nieuwe myth!

Fishers Ghost?

De mythe is: In de middag lopen hier vissers mensen die zegggen; '' Why isn't it 1964 '' '' Where are we? '' '' what happend in that awfull storm ? '' John why you have a big hole in your belly? ''

post-93588-1211905685_thumb.jpg

post-93588-1211905689_thumb.jpg

Bewerkt: door NikaBelic15
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe kom jij aan al die zever.

Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ?

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen.

Zoek gerust verder :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom jij aan al die zever.

Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ?

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen.

Zoek gerust verder :puh:

Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen ;) en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom jij aan al die zever.

Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ?

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen.

Zoek gerust verder :puh:

Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen ;) en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;)

Bewijs ^_^

Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ???

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom jij aan al die zever.

Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ?

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen.

Zoek gerust verder :puh:

Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen ;) en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;)

Bewijs ^_^

Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ???

Lol laat maar jij hebt geen verstand van gta xD

Moet je eens kijken hoeveel myths er in San andreas zitten en de producers va gta 4 zeiden zelf er zuden meer geheimzinnige dingen inzite an voorgaande delen;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom jij aan al die zever.

Ik bedoel je komt hier bijna elke dag aan met een mythe ?

Het lijkt me echt niet logisch... Je ziet gewoon wat wrakken en je denkt dat het van zeemannen is :S

Je bent aan een kaai en je vertelt erbij dat er vrouwen zelfmoord plegen.

Zoek gerust verder :puh:

Ik bespreek al deze diingen met heel veel mensen en ik zoek op gta elke dag naar mythes die mensne mij vertellen ;) en wat ik vertel zijn geen leuegsn alleen waarheid;)

Bewijs ^_^

Het is toch niet de gewoonte van Rockstar om zo geheimzinnige dingen te steken in GTA's? Waarom zouden ze het nu wel doen ???

Lol laat maar jij hebt geen verstand van gta xD

Moet je eens kijken hoeveel myths er in San andreas zitten en de producers va gta 4 zeiden zelf er zuden meer geheimzinnige dingen inzite an voorgaande delen;)

Volgens mij zaten er juist nauwlijks (geen?) mythes in SA. Noem er eens een paar...

Link to comment
Delen op andere websites

Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo

het is niet om in te geloven het is mijn en nika zijn taak om te kijken of het waar is of niet dus een feit of niet

zoals ratman geen feit

sprunk keeper geen feit

serial killer is een feit

Link to comment
Delen op andere websites

Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo

Ja, maar die zater er niet in! Het waren gewoon GTA-spelers die het verzonnen!

Zelfde nu, zoals ik al zei heirboven, je kan gewoon alles verzinnen wat je wil dan.

Link to comment
Delen op andere websites

hou eens op jullie, daar heb je pm voor, straks wordt ook dit topic gelock en als je dat niet wil moet je stoppen met elkaar af te zeiken :duh:

Ik zeik niemand af, van mij mag hij zo'n groepje oprichten hoor. Ik zeg alleen dat hij van een kale reis zal terugkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwe:

Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...