Jump to content

Mythes En geheimen!


NikaBelic15

Recommended Posts

de "sprunk keeper" is gewoon een mannetje van de stripclub die van de stripclub naar de fabriek loopt als hij schoten hoort

want als je aan de club schiet hoor je dezelfde zinnen

Of het is gewoon andersom :puh:

Btw: best wel wazig om naar een sprunk mannetje te zoeken in de stripclub o.O

Daar is dus niks wazigs aan! :ch: Ten eerste heeft de zogenaamde sprunkkeeper altijd crew of security achterop de jas staan. Ten tweede kan hij naar die stripclub gegaan zijn en is het hem opgevallen dat de security die daar aanwezig precies lijkt op de zogenaamde niet bestaande sprunkkeeper. En ze zeggen inderdaad ook nog eens hetzelfde met ook dezelfde stem. En wat ook nog kan, is dat je in de sprunkfabriek gaat schieten. Kijk maar eens waar hij vandaan komt... Via de voordeur van buiten! Dit heb ik al veel eerder opgemerkt en ook al vaker in het forum geschreven. En toen ik dat zag ging ik even later het weer proberen en rende ik zelf snel naar buiten. En verrek er kwam een mannetje helemaal vanaf de Stripclub naar me toe rennen. *MYTH BUSTED* :zz::muur::blauw::Y

mar om ff eerlijk te zijn zeiden ze dat ratman in die verlaten trein station was dus niej voor 100% busted ik ga het nog wel een keer onderzoeken maar dan wil ik ff meer weetjes hebben kan ik kijken waaar ik naar moeet zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 220
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • NikaBelic15

    20

  • Nissan

    18

  • Gta Bram

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

de "sprunk keeper" is gewoon een mannetje van de stripclub die van de stripclub naar de fabriek loopt als hij schoten hoort

want als je aan de club schiet hoor je dezelfde zinnen

Of het is gewoon andersom :puh:

Btw: best wel wazig om naar een sprunk mannetje te zoeken in de stripclub o.O

Daar is dus niks wazigs aan! :ch: Ten eerste heeft de zogenaamde sprunkkeeper altijd crew of security achterop de jas staan. Ten tweede kan hij naar die stripclub gegaan zijn en is het hem opgevallen dat de security die daar aanwezig precies lijkt op de zogenaamde niet bestaande sprunkkeeper. En ze zeggen inderdaad ook nog eens hetzelfde met ook dezelfde stem. En wat ook nog kan, is dat je in de sprunkfabriek gaat schieten. Kijk maar eens waar hij vandaan komt... Via de voordeur van buiten! Dit heb ik al veel eerder opgemerkt en ook al vaker in het forum geschreven. En toen ik dat zag ging ik even later het weer proberen en rende ik zelf snel naar buiten. En verrek er kwam een mannetje helemaal vanaf de Stripclub naar me toe rennen. *MYTH BUSTED* :zz::muur::blauw::Y

mar om ff eerlijk te zijn zeiden ze dat ratman in die verlaten trein station was dus niej voor 100% busted ik ga het nog wel een keer onderzoeken maar dan wil ik ff meer weetjes hebben kan ik kijken waaar ik naar moeet zoeken

Anders lees je even waar ik op reageerde: Sprunkkeeper. Maar als je over ratman wil beginnen, die zal je niet vinden. Er is helemaal geen ondergrondse verlaten treinstation. Het is een dienstingang. En je zult daar niets anders aantreffen dan gewone mannetjes (meestal die met een bouwvakkershelm en een hesje) en wat raar uitziende oranje roest of schimmel op de grond. Je vindt er geen Ratman of Chupacabra. Verzinsels om mensen in de maling te nemen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar volgens mij nog niet 100% busted..

Dat menneke uit de sprunk fabriek heeft altijd een pistool. Bij Honkers Honk Honk! :puh:[/font] gebruiken ze alleen hun vuisten.. En in honkers ben ik ook 'ns gaan schieten, geen enkel beveiligings menneke te vinden met een pistool.

Ratman daar klopt volgens mij helemaal niks van, hoe kom je erop? Er hing zeker ergens een bord met een waarschuwing voor ratten ofzo..

Edit: Chupacabra? Het wordt hier steeds gekker :puh:

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

misschien een verrassende vraag. maar wat is nouw eigelijk een Chupacabra?

Volgens mij is dat de naam van dat spook wat ergens bij die vissers rond zweeft maar dit weet ik niet zeker.

Ik heb net zelf ook nog iets nieuws ontdekt wat heel raar was Niko Belic als geest door de straten van Liberty City.

Ik had bij Packie een autobom besteld en die onder een taxi gedaan en daarna ben ik dr zelf in gaan zitten.

Toen heb ik mezelf opgeblazen en kwam ik bij Holland Hospital center terecht toen wilde ik iemand die iets over geesten zei neer schieten met een sniper.

Toen ik inzoemde en hem neer schoot en de sniper weer weg haalde was ik ineens helemaal onzichtbaar....... :?

Ik snap dr niks van hoe dit kon gebeuren gewoon onzichtbaar net als een geest.

Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar het is echt gebreurd.

Ik kon er helaas geen filmpje van maken want de batterijen waren leeg van mn camera. :ch:

Ik ga dit nog een keer opnieuw proberen te doen, en er dan een filmpje van maken voor het bewijs.

Hoop alleen dat het nog een keer gaat lukken. En dat die man er dan weer rond loopt. :*D

Ik hoop dat iemand mij gelooft want je zal er versteld van staan als straks blijkt dat het echt waar is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die Ratman is volgens mij wel echt, want ik liep net 's avonds in een metro station en toen hoorde ik opeens:

"The Ratman will fight crime!" en toen gingen er plotseling levens af! :?

EDIT: Dat van ontzichtbaar is ook waar, want ik heb een filmpje erover gezien op YouTube:

http://nl.youtube.com/watch?v=Aa3af8PMCek

Bewerkt: door checkkill
Link to comment
Delen op andere websites

een chubacabra is een geitenzuiger een soort wolfhond die geiten eet. maar ott nu toe is er geen bewijs dat hij heeft bestaan. Maar hij zit niet in gta iv hoor dus ik snap niet wie dit heeft bedacht.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

He jammer dacht in net iets te hebben ontdekt blijkt het al bekend te zijn. :7

Maar dit filmpje bewijst dus wel dat de Myth echt waar is.

Maar weet iemand dan hoe het zit met die man die iets over geesten zei tegen me???

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Chupacabra? Het wordt hier steeds gekker :puh:
misschien een verrassende vraag. maar wat is nouw eigelijk een Chupacabra?
een chubacabra is een geitenzuiger een soort wolfhond die geiten eet. maar ott nu toe is er geen bewijs dat hij heeft bestaan. Maar hij zit niet in gta iv hoor dus ik snap niet wie dit heeft bedacht.

Een Chupacabra, wat een schatje he?:

chupacabra2.jpg

@powerpats: Je hebt gelijk en het is een Myth uit Mexico. Maar het was ook bedacht door iemand op het rottentomatoes.com forum dat het beest in Liberty City zou zijn (nog voordat GTA IV uitkwam) en dat beest zou in de metrotunnels zitten. Net zoals de zogenaamde ratman. Kom eerst maar eens met een duidelijk bewijsfilmpje...

@checkkill: Jou geloof ik dus ook niet. Je had videobewijs moeten hebben om het geloofwaardig te maken. :Y

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben daar geweest ik stond ervoor ik schoot door 1 van de ramen en er kwamen subtitles zoals now you have done it,

go out of my house now

stay if you wanna die

now youre dead

en dan komt er een gastje aan met een spitse kop en heel harig

en ik zag ook WEET IK NIET ZEKER een staart toen lag hij bij de rand van de metro

ik kom vandaag nog met fotos en of filmpjes

Dat was de paashaas man :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke mensne nieuwe myths!

1e = Old Ghost Harbour

Heb weer eens research gedaan en heb van veel mensen gehoord dat er op een bepaalde plek een raar haventje was waar er snachts een vrouw blijkt te staan die er vanaf springt! Ik ging naar plaats delict en maakte fotos!

Dat lijkt een beetje op The Ring daar springt toch ook een vrouw van een rots naar beneden? dat kwam meteen in me op :{:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hou eens op jullie, daar heb je pm voor, straks wordt ook dit topic gelock en als je dat niet wil moet je stoppen met elkaar af te zeiken :duh:

Ik zeik niemand af, van mij mag hij zo'n groepje oprichten hoor. Ik zeg alleen dat hij van een kale reis zal terugkomen.

of van een koude kermis

moest ff zeggen :D hahaha (had daar nog nooit van gehoord kale reis... ^_^ )

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Die chupacabra vind ik toch wel de vergezochtste myth ooit.. (in de GTA reeks dan!)

@checkkill

Geef ons de locatie en wij zoeken het uit en kijken of het echt is ^_^ .

@Iscariah

Schattig beest zeg! Die wil ik wel als huisdier!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe myth Spookhuis!

Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag!

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60

Ik was er om 23:00 en tot en met 6:00 heb ik gezocht gekeken maar geen vrouwen die mij achtervolgen hoor. Ik denk dat het niet bestaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...