HoutwormNL Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Ik heb een nieuwe:Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd. zou kunnen dat je niet te ver van de map af kan bij vice city respawnde je gewoon aan de andere kant maar zou mogelijk kunnen zijn Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 oke myth klopt niet heb een half uur westwaards gevaart uiteindelijk was ik zo ver dat mijn leven afbrokkelde dudanig ging ik dood geen haai:( Reageren
nljesse Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 dat had ik ook bij mij ontplofte de boot Reageren
Carl-cj-johnson Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Nieuwe myth Spookhuis!Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60 Dat is toch het huis van Frankie, neef van Phill Bell, hier moet je de "C" heen brengen voor een missie van Phill, ik denk niet echt dat hier een EE is :S Er staat daar achter de garage wel een gevaarlijke auto Bewerkt: 30 mei 2008 door Carl-cj-johnson Reageren
ididdie Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Bigfoot, Ufo's, Ghostcars, Leatherface ofzo. Een mythe hoeft niet zozeer waar te zijn he. Het is maar waar je in wil geloven enzo het is niet om in te geloven het is mijn en nika zijn taak om te kijken of het waar is of niet dus een feit of niet zoals ratman geen feit sprunk keeper geen feit serial killer is een feit hoezo sprunk keeper geen feit telkens als ik daar kom en ik schiet dan word er gezegd "Get Out" met zo'n creepy stem en dan komt er een soort zwerver met een pistool op me knallen probeer maar het is echt zo maar dat van dat er crew op zijn rug zou staan heb ik ook nog niet gezien Reageren
ididdie Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 bewoner sprunk fabriek dit is hem kijk naar die Kai-Shockwave maar ik denk niet dat het ratman is of een geest medewerker maar gewoon een zwerver die daar woon Reageren
Iscariah Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 bewoner sprunk fabriekdit is hem kijk naar die Kai-Shockwave maar ik denk niet dat het ratman is of een geest medewerker maar gewoon een zwerver die daar woon Deze Myth is busted voor mijn part. Ik heb het onderzocht. De man in kwestie komt op elk moment van de dag naar je toe. Soms heeft hij een jasje met crew erop en soms staat er security op. Toen ik in de Sprunk fabriek stond, kwam hij van buiten door de deur heen met een mager pistooltje. Maar ook toen ik midden op de weg stond even later (vlak voor de fabriek) en schoot, toen kwam er weer zo'n mannetje vanaf de stripclub af naar me toe rennen. En toen ik later na een groot rondje rijden bij de striptent eens goed naar de kop van de gast ervoor keek, zag ik duidelijk dat het dezelfde gast met grijze baard en al was. Trouwens duurde het ook even toen ik in de fabriek was, tot hij door de deur aan kwam zetten. Net lang genoeg om vanaf de stripclub er naartoe te rennen. Dus nogmaals zeg ik: BUSTED! Reageren
ididdie Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 bewoner sprunk fabriekdit is hem kijk naar die Kai-Shockwave maar ik denk niet dat het ratman is of een geest medewerker maar gewoon een zwerver die daar woon Deze Myth is busted voor mijn part. Ik heb het onderzocht. De man in kwestie komt op elk moment van de dag naar je toe. Soms heeft hij een jasje met crew erop en soms staat er security op. Toen ik in de Sprunk fabriek stond, kwam hij van buiten door de deur heen met een mager pistooltje. Maar ook toen ik midden op de weg stond even later (vlak voor de fabriek) en schoot, toen kwam er weer zo'n mannetje vanaf de stripclub af naar me toe rennen. En toen ik later na een groot rondje rijden bij de striptent eens goed naar de kop van de gast ervoor keek, zag ik duidelijk dat het dezelfde gast met grijze baard en al was. Trouwens duurde het ook even toen ik in de fabriek was, tot hij door de deur aan kwam zetten. Net lang genoeg om vanaf de stripclub er naartoe te rennen. Dus nogmaals zeg ik: BUSTED! ik heb ook nog ff gekeken en ik moet zeggen dat je gelijk heb want ik had die gast vermoord bij de sprunk fabriek en hij ziet er hetzlefde uit als die van de striptent maar vanwege die foto die die gast posted dacht ik dat het wel is waar zou zijn want ik had het al best vaak meegemaakt Reageren
Iscariah Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 bewoner sprunk fabriekdit is hem kijk naar die Kai-Shockwave maar ik denk niet dat het ratman is of een geest medewerker maar gewoon een zwerver die daar woon Deze Myth is busted voor mijn part. Ik heb het onderzocht. De man in kwestie komt op elk moment van de dag naar je toe. Soms heeft hij een jasje met crew erop en soms staat er security op. Toen ik in de Sprunk fabriek stond, kwam hij van buiten door de deur heen met een mager pistooltje. Maar ook toen ik midden op de weg stond even later (vlak voor de fabriek) en schoot, toen kwam er weer zo'n mannetje vanaf de stripclub af naar me toe rennen. En toen ik later na een groot rondje rijden bij de striptent eens goed naar de kop van de gast ervoor keek, zag ik duidelijk dat het dezelfde gast met grijze baard en al was. Trouwens duurde het ook even toen ik in de fabriek was, tot hij door de deur aan kwam zetten. Net lang genoeg om vanaf de stripclub er naartoe te rennen. Dus nogmaals zeg ik: BUSTED! ik heb ook nog ff gekeken en ik moet zeggen dat je gelijk heb want ik had die gast vermoord bij de sprunk fabriek en hij ziet er hetzlefde uit als die van de striptent maar vanwege die foto die die gast posted dacht ik dat het wel is waar zou zijn want ik had het al best vaak meegemaakt Helaas... Het zijn een en dezelfde. Het zou best cool geweest zijn als er zo'n gast woonde daar, maar voor mij is het overduidelijk dat het niet zo is. Reageren
straydoggs Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik heb een nieuwe:Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd. heb ik ook een keer gehad gewoon een vliegtuig die toevallig overvliegt Reageren
vercettiboy Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 de "sprunk keeper" is gewoon een mannetje van de stripclub die van de stripclub naar de fabriek loopt als hij schoten hoort want als je aan de club schiet hoor je dezelfde zinnen Reageren
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 de "sprunk keeper" is gewoon een mannetje van de stripclub die van de stripclub naar de fabriek loopt als hij schoten hoortwant als je aan de club schiet hoor je dezelfde zinnen Of het is gewoon andersom Btw: best wel wazig om naar een sprunk mannetje te zoeken in de stripclub o.O Reageren
joppie Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Ik heb een nieuwe:Gisteren toen ik gta aan het spelen was, pakte ik een boot, en voer de kaart af, westelijk van alderney. Op een gegeven moment begon mn boot te schudden en werd ik aangevallen door een soort haai ofzo. toen vloog mn boot om en werd niko opgegeten door dat beest. he tkan ook een orka zijn geweest ofzo, het ging heel snel. ik heb geen foto omdat ik dacht dat er een foutje in het spel zat toen de boot begon te schudden, en voor iik het wist was et al gebeurd. Ik heb heel lang gevaren en ben nog geen beest tegengekomen en me boot heeft nog niet geschud. Ik ben al van de map af dus... EDIT: oh das al lang geleden oeps... zag het niet... Bewerkt: 3 juli 2008 door joppie Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 de "sprunk keeper" is gewoon een mannetje van de stripclub die van de stripclub naar de fabriek loopt als hij schoten hoortwant als je aan de club schiet hoor je dezelfde zinnen Of het is gewoon andersom Btw: best wel wazig om naar een sprunk mannetje te zoeken in de stripclub o.O Daar is dus niks wazigs aan! Ten eerste heeft de zogenaamde sprunkkeeper altijd crew of security achterop de jas staan. Ten tweede kan hij naar die stripclub gegaan zijn en is het hem opgevallen dat de security die daar aanwezig precies lijkt op de zogenaamde niet bestaande sprunkkeeper. En ze zeggen inderdaad ook nog eens hetzelfde met ook dezelfde stem. En wat ook nog kan, is dat je in de sprunkfabriek gaat schieten. Kijk maar eens waar hij vandaan komt... Via de voordeur van buiten! Dit heb ik al veel eerder opgemerkt en ook al vaker in het forum geschreven. En toen ik dat zag ging ik even later het weer proberen en rende ik zelf snel naar buiten. En verrek er kwam een mannetje helemaal vanaf de Stripclub naar me toe rennen. *MYTH BUSTED* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.