nljesse Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Nieuwe myth Spookhuis!Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60 Ik was er om 23:00 en tot en met 6:00 heb ik gezocht gekeken maar geen vrouwen die mij achtervolgen hoor. Ik denk dat het niet bestaad. sterker nog die heb ik ook onderzocht en helemaal geen vrouw gezien en ben daar in gta tijd 24 uur geweest dus ik weet bijna wel zeker dat die niet bestaat Bewerkt: 9 juli 2008 door nljesse Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) de "sprunk keeper" is gewoon een mannetje van de stripclub die van de stripclub naar de fabriek loopt als hij schoten hoortwant als je aan de club schiet hoor je dezelfde zinnen Of het is gewoon andersom Btw: best wel wazig om naar een sprunk mannetje te zoeken in de stripclub o.O Daar is dus niks wazigs aan! Ten eerste heeft de zogenaamde sprunkkeeper altijd crew of security achterop de jas staan. Ten tweede kan hij naar die stripclub gegaan zijn en is het hem opgevallen dat de security die daar aanwezig precies lijkt op de zogenaamde niet bestaande sprunkkeeper. En ze zeggen inderdaad ook nog eens hetzelfde met ook dezelfde stem. En wat ook nog kan, is dat je in de sprunkfabriek gaat schieten. Kijk maar eens waar hij vandaan komt... Via de voordeur van buiten! Dit heb ik al veel eerder opgemerkt en ook al vaker in het forum geschreven. En toen ik dat zag ging ik even later het weer proberen en rende ik zelf snel naar buiten. En verrek er kwam een mannetje helemaal vanaf de Stripclub naar me toe rennen. *MYTH BUSTED* mar om ff eerlijk te zijn zeiden ze dat ratman in die verlaten trein station was dus niej voor 100% busted ik ga het nog wel een keer onderzoeken maar dan wil ik ff meer weetjes hebben kan ik kijken waaar ik naar moeet zoeken Anders lees je even waar ik op reageerde: Sprunkkeeper. Maar als je over ratman wil beginnen, die zal je niet vinden. Er is helemaal geen ondergrondse verlaten treinstation. Het is een dienstingang. En je zult daar niets anders aantreffen dan gewone mannetjes (meestal die met een bouwvakkershelm en een hesje) en wat raar uitziende oranje roest of schimmel op de grond. Je vindt er geen Ratman of Chupacabra. Verzinsels om mensen in de maling te nemen. off topic: mhh toen ik Chupacabra leesde, hoorde ik het tegelijk op tv. On topic; ratman is nep. Bewerkt: 6 juli 2008 door KronicSmoker187 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 De sprunkkeeper is gewoon een verkeerd gespawnde ped van de nabij gelegen stripclub. Reageren
Iscariah Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) De sprunkkeeper is gewoon een verkeerd gespawnde ped van de nabij gelegen stripclub. Nee, hij is niet verkeerd gespawnt. Ik heb hem vanaf de stripclub naar de fabriek zien rennen. Maar dat ie iets te goeie oren heeft en teveel terrein bewaakt is zeker. EDIT: Iets te goeie oren, maar ook een te harde stem eigenlijk... Aangezien je hem in de fabriek kan horen. Maar nogmaals, hij is gewoon te gevoelig geprogrammeert en hij bewaakt teveel die clubbewaker. Bewerkt: 7 juli 2008 door Iscariah Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Die sprunk keeper is allang al gebust dat is een keeper van die fabriek maar toch vreemd dat tie daar komt Alsnog is die sprunk fabriek vreemd, soms liggen daar dode mensen :S En in vorige GTA delen kwam sprunk ook al over als Chemisch dump terwijl het nog wel inwerking is? Reageren
mastala Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 k vind die fabriek maar een wazig gebeuren.. wel duidelijk is dat ze illegaal dumpen, maar wat die vent toch telkens in de fabriek doet is voor mij een raadsel Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 AJ voor iedreen denk ik Reageren
blacklord Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Op liesdamnlies.net is er iemand met de nickname 'chucabrabadinges' (vergeef me dat k zen naam geen 2 seconden kan onthouden). En ook iemand met de nickname 'Bigfoot' uit, jawel, Los Santos! Hij heeft het over iedere keer dat hij een nieuw vriendenclubje heeft, zijn vrienden zelfmoord plegen. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Die sprunk keeper is allang al gebust dat is een keeper van die fabriek maar toch vreemd dat tie daar komt Alsnog is die sprunk fabriek vreemd, soms liggen daar dode mensen :S En in vorige GTA delen kwam sprunk ook al over als Chemisch dump terwijl het nog wel inwerking is? Dat zijn zwervers die liggen te pitten. Van Blacklord:Op liesdamnlies.net is er iemand met de nickname 'chucabrabadinges' (vergeef me dat k zen naam geen 2 seconden kan onthouden). En ook iemand met de nickname 'Bigfoot' uit, jawel, Los Santos! Hij heeft het over iedere keer dat hij een nieuw vriendenclubje heeft, zijn vrienden zelfmoord plegen. Dat heb ik ook gezien, die Bigfoot is natuurlijk een grap van Rockstar, want hij is niet echt. Die chupacabra (ja, zo schrijf je het echt ) weet ik niet, maar dat is een wezen dat ergens bij New Jersey voorkomt en het is een geitenzuiger. In Liberty City is het lelijke zusje van LC, Alderney, gebaseert op New Jersey. Ik denk dat Rockstar echt gewoon met ons rotzooit om zoiets op het fictieve internet te zetten, maar ik weet wel bijna zeker dat het niet echt is. Bewerkt: 11 juli 2008 door jellybee Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Hmm.. alsnog heb ik me twijfels erover als je kijkt naar GTA San andreas™ zie je ook dat ze veel geheimzinnige dingen erin hebben gestoken waar je over kan disquseren, of wat het te betekenen heeft . Dat is goed van rockstar dat ze altijd van die dingen erin zetten waar mensen over nakunnen denken zoals in GTA IV de vangrailsen die gebroken zijn, oude booten en gebouwen. Bewerkt: 11 juli 2008 door NikaBelic15 Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik weet alvast wel zeker dat de Chupacabra en Bigfoot niet bestaan alleen de flying pigeons bestaan Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik weet alvast wel zeker dat de Chupacabra en Bigfoot niet bestaan alleen de flying pigeons bestaan Gast, dat is geen mythe of een geheim, dat zijn de hidden packages. Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik bedoel dat dat de enigste dieren zijn Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik bedoel dat dat de enigste dieren zijn Je vergeet Ratman :$ Ik wil een ManBearPig voor GTA :'( Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Die is toch van Southpark ? xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.