Thundercover Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Bij de NOS zijn ze ook niet geweldig. Hoe vaak heb ik tijdens Nederland-Italië wel niet horen zeggen dat het Wesley's verjaardag was of wat voor historische wedstrijd, want 30 jaar geleden... Het is tenminste beter dan bij Eurospore. De regie van het EK is zo mogelijk nog rampzaliger, met mooie sfeerbeelden als er op de lat wordt geschoten. Die strafschop voor Oostenrijk gisteren was terecht, hoewel het natuurlijk zuur was voor de Polen. Maar ja, dan moet je niet in de blessuretijd zo'n domme overtreding maken.
NilsHolgersson Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 HOHOOO DAAR IS IE WEER HOOR DIE THIERRY HENRY MET EEN KIEZELHARD SCHOT, GOEIE GENADE! WAT EEN KLASBAK IS DAT TOCH! EEN RASVOETBALLER, ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE, GEVAARLIJK OP IEDERE GRASSPRIET, DE BAL AAN EEN TOUWTJE! HOHOOO! DE MESSEN ZIJN GESLEPEN! Vanavond dus Evert ten Napel.
NandroDavids Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 HOHOOO DAAR IS IE WEER HOOR DIE THIERRY HENRY MET EEN KIEZELHARD SCHOT, GOEIE GENADE! WAT EEN KLASBAK IS DAT TOCH! EEN RASVOETBALLER, ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE, GEVAARLIJK OP IEDERE GRASSPRIET, DE BAL AAN EEN TOUWTJE! HOHOOO! DE MESSEN ZIJN GESLEPEN!Vanavond dus Evert ten Napel. Schitterend...bij GOEIE GENADE! wist ik al wat er zou volgen Ach, de NOS...ik lever m'n eigen commentaar wel constant en af en toe de dienstdoende commentator afzeiken is ook wel leuk; Hoeveel fouten die maken met herhalingen van buitenspelsituaties, werkelijk niet te geloven. Bij hun valt er bij elke soortgelijke situatie wat te betwijfelen, terwijl vaak in de herhaling echt wel duidelijk is of 't wel of geen buitenspel is. Overigens vond ik de strafschop gisteravond zwáár onterecht...behalve dat ik 't Don Leo natuurlijk verschrikkelijk gun om 's een overwinning te boeken op een eindtoernooi, was 't ook gewoonweg geen overtreding die een strafschop waard is. Dan hadden we tot nu toe in elke wedstrijd al wel 5 penalty's moeten hebben gehad.
studio dewolf Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Die penalty was wel terecht,hoor. Eigen schuld dikke bult voor Polen die fout gemaakt.
TomHagen Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Ik wil ook even de commentatoren kritiek geven! Ten Napel zegt altijd Christiano Ronaldo, nooit gewoon Ronaldo. Ze zeggen ook van die dingentjes die iedereen kan zien, zoals "slechte paas", "daar was bijna de gelijkmaker", "het staat nog steeds ..-..", enz enz... Al helemaal irritant was de rage bij RTL waarbij iedereen constant zei "Hij mikt net naast". HIJ MIKT TOCH NIET NAAST AAP!! Maar goed, ik ben nog steeds van mening dat Frankrijk wint met 2-0 of 2-1. Misschien dat Van Nistelrooy nu wel op scherp staat. Bewerkt: 13 juni 2008 door TomHagen
Little Jacob Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ja en bij Italië zegt hij heletijd Luka Toni, waarom niet gewoon Toni. Maarja ik zou het zelf niet kunnen hoor, haha. En ik denk dat nederland niet dik gaat winnen, als ze winnen zou het wel 2-1 ofzo worden. Iets in die richting, denk ik.
NandroDavids Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Die penalty was wel terecht,hoor. Eigen schuld dikke bult voor Polen die fout gemaakt.Ik ben niet zo voor dat pietluttige gefluit...gewoon laten doorspelen bij zulke lichte overtredingen en pas ingrijpen als 't echt te ver gaat; Op die manier krijg je een veel mooiere wedstrijd en dat is toch wat we allemaal willen? Als er zo'n klein duwtje op 't middenveld wordt gegeven of iemand wordt eventjes vastgehouden, wordt dat toch ook niet zo zwaar bestraft? Ik snap best dat de UEFA wil dat 't niet gewoon wordt om elkaar te omhelzen bij een hoekschop, maar dat lichte contact gisteravond was echt geen strafschop waard. Ook Roemenië kreeg net een goedkope strafschop, alhoewel ik deze nog wel kan begrijpen: Dit was echt volledig vastpakken en het beletten van het maken van een actie.Wat mij betreft kan dit arbitrale trio trouwens naar huis, want dit sloeg echt nergens op...buitenspel vlaggen op momenten dat 't niet zo is, waaronder een goal van Luca Toni, en door laten gaan op momenten dat je wel moet vlaggen; Dat soort fouten mag je niet maken, helemaal niet op zo'n toernooi waar één zo'n foutje beslissend kan zijn. De commentator was ook weer een drama: "Nicolita, klein maar dapper!"; Kom op, je bent niet klein en dapper als je van buiten de zestien op goal durft te schieten, dat ben je pas als je een zwevende kopbal maakt met naast je hoofd een trappende beweging van Marco Materazzi. Maar goed, ik ergerde me al genoeg aan de dienstdoende arbitrage, wat Arno Vermeulen toch wat minder aandacht opleverde.
Pietje II Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Kijk eens aan, 1-0 voor ons tegen Frankrijk. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het Nederlands elftal: ik vind ze wederom erg sterk spelen en dat vind ik erg goed van ze. Hoogmoed komt immers voor de val, maar 't is te hopen dat ze het lekker vol blijven houden. Maar misschien nog maar erg voorbarig om nu al iets te zeggen hierover Edit: Potvolkoffie, dat was een mooie wedstrijd zeg! (Zie je maar weer dat een keertje je niet zo lekker voelen en je werk afbellen om dan toch maar lekker op de bank naar de wedstrijd kijken toch ook nog mooie momenten op kan leveren ) Bewerkt: 13 juni 2008 door Pietje II
studio dewolf Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Begin speel Nederland goed maar daarna minder goed en Frankrijk begint meer aanvallen en maakt enkele kans die de keeper moet pakken. Zal Nederland nog volhouden bij tweede helft want Frankrijk is wakker en wil Nederland hakken in de pan. Nederland moet zeker goed verdedigen dan mag hij naar kwartfinale.
GTA Haas Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 GOAL!!!!!! 3-1!!!!!!!! Ongelooflijke goal zeg!!! Hoe is het mogelijk.....Vanuit een hoek wat een prachtige goal zeg!!!!
Puma Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Sneijder dolt ze dik, 4-1! Prachtige goal...
GTA Haas Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-1 NEDERLAND WINT!!!!!!! F*CKING MOOIE GOAL ZEG!!!!!
Gino99 Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-1 NEDERLAND WINT!!!!!!! F*CKING MOOIE GOAL ZEG!!!!! EN DAT NOG WEL TEGEN DE WERELDKAMPIEOEN! .Man wat een prachtwedstrijd.Zo kunnen ze het tot de finale schoppen!
studio dewolf Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Nederland speelt opnieuw goed zoals tegen Italië. Ondanks veel kansen van Frankrijk kon Nederland goed verdedigen maar 1 goal is niet erg. Maar Nederland maakt weinig kansen en toch veel goals (4) Laatste goal is echt mooi. Het zal behoren bij top 10 van mooiste goal van EK 2008. Hij verdient kwartfinale zeker Ik hoop dat hij gaat naar finale.
Recommended Posts