Jump to content

EK 2008

|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-1 NEDERLAND WINT!!!!!!! F*CKING MOOIE GOAL ZEG!!!!!

EN DAT NOG WEL TEGEN DE WERELDKAMPIEOEN! :schater:.Man wat een prachtwedstrijd.Zo kunnen ze het tot de finale schoppen! :eten::D

ZE WORDEN NOG ZELFS WEL KAMPIOEN,NEDERLAND IS DA BOMB!!!!!Het is echt een pracht wedstrijdt _O_

Bewerkt: door GTA Haas
  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

27

• Bigstijn

18

• TomHagen

18

• NandroDavids

15

Geplaatst:

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar volgens mij moet dat heeeeel mooi zijn geweest!! :)

4 - 1 tegen de wereldkampioen, netjes hoor, KUTGW zou ik zo zeggen :puh:

Misschien worden we nog wel is kampioen ;)

:dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans:

Beste wedstrijd van het EK 2008 tot nu toe gespeeld, echt geweldige doel punten van Dirk Kuyt, Van Perci, Arjan Robben en Wesley Snijder. Ik had zo genoten, op naar dinsdag! Nederland - Roemenie. Moet wel lukken als NL weer zo speelt. :D:D

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar volgens mij moet dat heeeeel mooi zijn geweest!! :)

4 - 1 tegen de wereldkampioen, netjes hoor, KUTGW zou ik zo zeggen :puh:

Misschien worden we nog wel is kampioen ;)

:dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans:

Vice wereld kampioen! :puh:

Maar Nederland heeft een hele mooie wedstrijd gespeeld!! :D

Geplaatst:

Derde doelpunt was hét doelpunt, evenzo het halve stadion hadden wij thuis totaal niet door dat de bal er in zat. Pas bij de reactie van Robben beseften we dat het een doelpunt was. Prachtig doelpunt op het perfecte tijdstip, nog geen minuut na het doelpunt van de Fransen. Miskleun van Mathijssen en netjes afgemaakt door de uit-vorm-zijnde Henry (nogmaals, hoe kan je die ophemelen tegenwoordig).

Spannende wedstrijd, erg van genoten onder de leiding van de BBC. Objectief commentaar zonder de onzin, behalve Desailly die paal noch lat raakte met zijn analyses. Frankrijk dit, Frankrijk dat, ja en Nederland had constant geluk gehad. In de pauze zeggen dat Frankrijk meer naar voren moet voetballen, om na de wedstrijd te zeggen dat ze hadden moeten weten dat wanneer je meer vooruit voetbalt ruimte achterin gaat weggeven :7 . Enig smetje, maar de ARD zendt het spul gelukkig ook uit.

Ruudje overigens weer fantastisch gespeeld, opvallend genoeg hebben ze daar bij de NOS niet zo heel veel oog voor in de nabeschouwing.

Geplaatst:
Derde doelpunt was hét doelpunt, evenzo het halve stadion hadden wij thuis totaal niet door dat de bal er in zat. Pas bij de reactie van Robben beseften we dat het een doelpunt was. Prachtig doelpunt op het perfecte tijdstip, nog geen minuut na het doelpunt van de Fransen. Miskleun van Mathijssen en netjes afgemaakt door de uit-vorm-zijnde Henry (nogmaals, hoe kan je die ophemelen tegenwoordig).

Spannende wedstrijd, erg van genoten onder de leiding van de BBC. Objectief commentaar zonder de onzin, behalve Desailly die paal noch lat raakte met zijn analyses. Frankrijk dit, Frankrijk dat, ja en Nederland had constant geluk gehad. In de pauze zeggen dat Frankrijk meer naar voren moet voetballen, om na de wedstrijd te zeggen dat ze hadden moeten weten dat wanneer je meer vooruit voetbalt ruimte achterin gaat weggeven :7 . Enig smetje, maar de ARD zendt het spul gelukkig ook uit.

Ruudje overigens weer fantastisch gespeeld, opvallend genoeg hebben ze daar bij de NOS niet zo heel veel oog voor in de nabeschouwing.

3 Kwart was Oranje :puh: en de rest Frankrijk Rellen!? Haha :puh:.

Het was een goeie wetstrijd, en wat maakt een doelpunt nou uit als je een minuut later weer een doelpunt maakt?

Geplaatst:

Ik vondt in mijn ogen '' Man of de wedstrijd '' Sneijder , Sneijder heeft zich de hele wedstrijd het lazerus gelopen voor Oranje , En dan ook nog zo'n doelpunt er bovenop doen ( 4e ) in de extra tijd , Schitterend. Ik vond het mooist aan de wedstrijd dat Braziliaans voetbal ( Snel en dichtbij overpasen naar elkaar ) waar we toch een kans creëerde... Ik vondt de slechtste speler die gisteren speelde Engelaar , Hele passen die niet aankomen , Veel balverlies en geen oog voor medespelers maarja hij's gewisseld voor Robben... :Y

Geplaatst:
Beste wedstrijd van het EK 2008 tot nu toe gespeeld, echt geweldige doel punten van Dirk Kuyt, Van Perci, Arjan Robben en Wesley Snijder. Ik had zo genoten, op naar dinsdag! Nederland - Roemenie. Moet wel lukken als NL weer zo speelt. :D:D

Ik denk wel dat ze spelers gaan sparen voor de kwart-finales enz ;).Ik denk dat ze een B-Elftal opzetten :)

Geplaatst:

Man nederland word kamioen :dans: Ze hebben de WERELD kampioen verslagen en de andere finalist in het wk. En dit is maar het EK dus ik denk dat roemenie en nederland door gaan omdat roemenie 2 punten heeft en ik denk dat italie tegen frankrijk 0-0 gaat spelen. Dus er zijn nog maar weinig moeilijke teams over. En Engeland :D was wel goed maar die zijn al dood. Portugal en spanje kunnen best moeiljk zijn voor de rest maak ik me niet veel zorgen.

Geplaatst:
Man nederland word kamioen :dans: Ze hebben de WERELD kampioen verslagen en de andere finalist in het wk. En dit is maar het EK dus ik denk dat roemenie en nederland door gaan omdat roemenie 2 punten heeft en ik denk dat italie tegen frankrijk 0-0 gaat spelen. Dus er zijn nog maar weinig moeilijke teams over. En Engeland :D was wel goed maar die zijn al dood. Portugal en spanje kunnen best moeiljk zijn voor de rest maak ik me niet veel zorgen.

Euhm, Engeland doet niet mee vriend ;)

Verder natuurlijk een topwedstrijd met als grote ster; Van de Sar. Die man is echt een tovenaar in het doel! En die kop van Robben nadat hij gescoord had. Geweldig ^_^

Euhm, Engeland doet niet mee vriend ;)

Verder natuurlijk een topwedstrijd met als grote ster; Van de Sar. Die man is echt een tovenaar in het doel! En die kop van Robben nadat hij gescoord had. Geweldig ^_^

Hij zij ook engeland is al dood ^_^ Maarja idd v/d sar. Echt wat we zonder hem moesten _O_ Hij heeft nederland er echt weer even boven op geholpen toen nederland het even eind eerst helfd moeilijk had. En sneijder is zo goed.! En dat goal van robben, bij ons ik de kamer had niemand het door dat ie der in ging. Maar we zagen het natuurlijk wel aan robbenXD

Nu maar hopen dat spanje eerste word in hun poul en dat griekeland 2de word:P maarja zweden is ook niet zo goed ^_^Ik schat zelf nederland+portugal in op de 2 grote kanshebbers.!

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

Wat een overwinning weer! Ben Belg, maar ben al vanaf het begin van het toernooi voor Nederland :) Tegen de wereldkampioen en de vice-wereldkampioen 2x kunnen winnen met 3 doelpunten verschil, daar moet je sterk voor zijn ^_^

De 1 - 0 kwam op een goed moment, want Nederland zat toch niet heel goed in de match. De voorbereiding van de 2 - 0 was magistraal, die beweging van Van Nistelrooy, ongelooflijk! Van Persie heeft wel nog wat geluk gehad dat Coupet die bal moest lossen.

De 2 - 1 van Frankrijk was ook mooi, Sagnol te lang mogen blijven lopen en dan zo'n subtiel tikje van Henry.

Maar dan, die 3 - 1 en 4 - 1, de 2 mooiste goals van dit EK tot nu toe? Voor mij wel. Robben (m'n (bijna-)naamgenootje :D ), uit wat voor een hoek dat die schoot :cab:

En dan Sneijder, minuut 93, wat een schot :D:klap:

Na de match allemaal naar familie en kinderen, hoe mooi was dat :)

op naar 29 juni Nederland!

Geplaatst:

O mijn god :puh:, zomaar even 3-0 & 4-1 en daarna ook even naar de kwartfinale. Werkelijk briljant, het kijken met vrienden was heel gezellig, lekker genoten en gevoetbalt. Even per goal mijn beschrijving:

1-0: Echt een mooie kopbal, goede corner. Ik had niet door dat Kuyt hem erin kopte, want Ooijer dook er ineens voor. Maarja gewoon mooi gekopt dicht bij goal. Ik juichde hier heel hard, want dit had ik niet verwacht.

2-0: Heel mooi gedaan, vantevoren een draai van V.Nistelrooy, Robben, V.Persie bam erin.jammer dat Coupet een beetje bij deze goal als een hond achter de bal aanzwabberde. Maarja mooie comback van V.Persie. Weer heel hard gejuich.

2-1: Niet zo heel erg vond ik, wel jammer en goed gedaan. Hier heb ik eigenlijk niet zo heel veel commentaar op.

3-1: Deze goal was werkelijk briljant echt een mooie solo van Robben, uit de onmogelijke hoek zou je zeggen. Nu is hij zoals ik hem in het elftal wil zien :puh:. Nu heb ik zelf spijt maar dit, dit was echt onvoorspelbaar. Dat hij deze zou scoren had ik echt niet verwacht, hij zat bijna in de kruising en schoot best hard boven Coupet erin. Gewoon een pracht goal. Bij deze kon ik het haast niet geloven, maar de TV van mijn vriends ouder loopt een paar seconden voor, dus ik zag de moeder van mijn vriend al op onze reactie zien wachten :puh: (Ze klapte tevens al).

4-1: Mijn favoriete goal, Sneijder meeste NL elftal treffers tot nu toe. Echt een briljant goal, onderkant lat van verre afstand. Zo mooi, gewoon prachtig gedaan. Hij dacht waarschijnlijk alles of niets, en over Coupet heen, bam nog een goal. Dit was dus echt een pracht treffer. Ik kon het niet geloven 4-1 :).

Ik denk egt dat Nederland gaat winnen.kijk hoe gaat ze tegen de 2 finalisten spelen, NIET NORMAAL, ze komen zeker in de finale :D

Roemenie moet ff winnen van NL want Nedelrand is al door en dan zijn italie en frankrijk der lekker uit :D :D :D :D :D

Maar ik ga natuurlijk weer et me toeter op de bank zitten :puh: voor Nederland :D

En van persie en robben waren egt gouden wissels,robben vooral ,hun scoorde robben komt en hij schiet hem er ook gelijk were in :D

Bewerkt: door raymono
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...