Jump to content

EK 2008

|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat een zenuwslopende wedstrijd. Tot nu toe 2-1 voor Rusland. Ik hoop stiekem nog dat ze in deze laatste 8 minuten een doelpunt maken, maar die hoop gaat me toch in de schoenen zitten :-( ...

Edit: Nederland maakt geen kans meer met 3-1 voor de Russen, wat een wedstrijd en wat is Nederland er op achteruit gegaan zeg! :N

Bewerkt: door Global
  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

27

• Bigstijn

18

• TomHagen

18

• NandroDavids

15

Geplaatst:

hé,

dat is jammer,

maar ja

ze hadden echt geen kans tegen die russen,

ze waren gewoon te goed

Geplaatst:

Jezus... Wat is dit voor een nep elftal, moet je die gaten is zien tussen Ooijer en Matthijsen... ik ben nooit meer voor Nl Elftal tenzij er een andere leider is dan V.Basten ( Die gast die geen flikker voor z'n team uitvoerd...).

Geplaatst:

Nederland speelt niet zo goed als tegen Italië en Frankrijk. Rusland speelt echt ongelooflijk. De keeper Van Der Sar moet veel keer redden maar kan niet alles redden en Nederland maakt veel morsen. Zij is gewoon zenuwachtig. Volgende keer beter doen bij WK 2010.

Geplaatst:

DAAAMMMN!!!!!!! SHIT!!

Echt jammer hoor.Ze hadden niet zo goed moeten beginnen.

Geplaatst:

Man wat een voetbal van die Russen. Echt complimenten voor de Russen, want ze waren veel beter. Veel beter! Steeds balverlies en het leek wel of er 30 Russen op het veld stonden, want elke keer als wij kwamen stond er wel weer een Rus. En het ligt echt niet aan van der Sar, want hij heeft gewoon fantastisch gekeept. De Jong speelde ook goed, maar verder was het echt crap. Dit was niet zoals we tegen Italië en Frankrijk speelden.

Geplaatst:

Man man man, wát een wedstrijd. Mijn oranje shirt heb ik ondertussen verbrand... Mijn blauwe wuppie brengt hopelijk wat geluk voor Italië...

Die eerste 2 wedstrijden gingen perfect. Als ze tegen Roemenie nou gewoon het normale elftal hadden ingezet, dan hadden ze die Vibe misschien nog. Maar door een grote pauze, wat zeker niet slim is, zijn ze die Vibe kwijtgeraakt. Ze moesten weer inkomen. En toch complimenten voor de Russen. Geweldig voetbal. Helemaal verdient.

Guus is gewoon een geweldige trainer en ik hoop dat ie de volgende keer NL gaat coachen. Dat we weer in de halve finale van het WK komen, net als '98. Dat was toch met Guus?

Guus, kom naar huus!

Edit: Ik heb niks te vrezen, mijn stiefoma is Russisch, dus ik ben gewoon voor Russia! *Gniffel* :puh:

Bewerkt: door jellybee

Zo, jullie zaten mij dan wel uit te lachen vanwege de 3-2 van Duitsland tegen Portugal... Maar nu lach ik :D

Nou ja om even serieus te worden, het zat er al heel lang aan te komen. De Nederlanders hadden echt heel erg veel geluk, en natuurlijk de geweldige Van der Sar. Maar de Russen waren toch duidelijk beter.

PS: Ik hoorde de presentator Guus Hiddink de 'Verrader van het jaar' noemen :puh:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Damn wat een voetbal.. :(.Echt balen.Van der Sar,De Jong,en Mathijsen waren wel goed,maar de rest was echt bacher.... :-(

Zo Basel stroomt leeg en de rust keert terug op de campings...

Egt vet balen dit man...

Die russen waren gewoon te goed.

Hoe doet die Hiddink dat toch telkens, ook al met Zuid-Korea 2 6 jaar terug!

Nederland had wel beter gekund, aar de Russen waren een te sterke tegenstander.

Het blijft jammer, maar ja niets aan te doen... op naar 2010... :7

@ hieronder: ohja, wist het al niet zeker... gaat het trouwens ook snel...

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Het is niet 2 jaar geleden maar 6 jaar geleden in WK 2002 en 2 jaar geleden was met Australië.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...