Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Alsof ze ooit niet achter de scheidsrechter zouden gaan staan, of het nou een vreselijke blunder is of niet.

Trouwens, het klopt als die gele kaart was blijven staan, de wedstrijd totaal zou kantelen. Maar het is toch wel erg dat Nederland met een man meer moet spelen, wil het winnen. Ze hebben het aan zichzelf te danken, want speelden een hele slechte wedstrijd. Ze waren gewoon nog in hun euforie van de kwalificatiereeks. Nederland en een favorietenrol gaan niet samen. Ze speelde slecht, en hebben verdiend verloren. Hoe jammer dat ook is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Enorm, enorm jammer voor Nederland, maar dus inderdaad zoals Dutchy zegt, nog in hun euforie van de 1ste ronde.

Gedacht waarschijnlijk dat het weer vanzelf zou gaan, jammer genoeg draaide dat anders uit nu. Prima prestatie van de Russen, dat zeker wel. Ze waren de sterksten en Nederland heeft veel te daznken aan Van Der Sar, want zonder hem was de match na 90 minuten al beslist.

Het zal voor de volgende keer dan maarzijn zeker? :{

Kom op Der Mannschaft nu! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Laffe Scheits,..! Maar toch het lag niet alleen aan die scheits. Wij voetbalde Bagger.. maar toch als die scheits zich aan de regels hield was het heel anders gelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, erg jammer. Helaas hebben ze het verdient. Ik wou dat die vrije trap + die gele kaart doorgegaan zou zijn. Misschien was het dan wel 2-1 geworden. Maar nu dus 3-1, wat zijn die Pavlyuchenko & Arshavin toch geweldigge spelers zeg. Nu ben ik voor Spanje, mocht die afvallen dan voor Duitsland. David Villa & Torres en anders Sweinsteiger. Dat zijn toch ook echt wereldspelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje wint met strafschoppen 4-2.

Nou, Spanje komt ook een keer ver in een EK of WK :7

Nu zijn alle landen uit Groep C uitgeschakeld en dat noemt zich de poule des doods :7

Link to comment
Delen op andere websites

Rusland neemt wraak tegen Spanje na verlies van 4-1. Dus Spanje moet oppassen anders zal zoals Nederland.

Wordt een mooie wedstrijd. Zijn alle twee even sterk. Maar Guus zal het wl weer flikken met z'n Rusland :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk flauwe match gezien tussen Italië en Spanje, gelukkig waren de panaltys dan weer énorm spannend :D

Wat een save van Casillas op dat schot van (ik denk) Cannavaro. In de penaltys was het echt spannend toen Spanje bij 3 - 2 voorsprong mistte, maar ook Italië dat dan deed bij 3 - 2. Fabregas maakte het dan koelbloedig af!

Ben echt blij dat Spanje doorgaat en de Italianen naar huis moeten.

Ik hoop nu op een finale Duitsland-Spanje waar dan Duitsland het haalt ^_^

PS: Het viel me gisteren nu op dat Buffon vanuit een bepaalde hoek enorm lijkt op William Fichtner. (of Mahone uit Prison Break). :D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk flauwe match gezien tussen Italië en Spanje, gelukkig waren de panaltys dan weer énorm spannend :D

Wat een save van Casillas op dat schot van (ik denk) Cannavaro. In de penaltys was het echt spannend toen Spanje bij 3 - 2 voorsprong mistte, maar ook Italië dat dan deed bij 3 - 2. Fabregas maakte het dan koelbloedig af!

Ben echt blij dat Spanje doorgaat en de Italianen naar huis moeten.

Ik hoop nu op een finale Duitsland-Spanje waar dan Duitsland het haalt ^_^

PS: Het viel me gisteren nu op dat Buffon vanuit een bepaalde hoek enorm lijkt op William Fichtner. (of Mahone uit Prison Break). :D:puh:

Cannavaro is geblesseerd :7 Misschien bedoel je Cassano? Ik heb het niet gezien dus...

Ik denk dat Duitseland het EK wint, die groeien echt in het toernooi, ik denk dat ze steeds beter gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cannavaro is geblesseerd :7 Misschien bedoel je Cassano? Ik heb het niet gezien dus...

Ik denk dat Duitseland het EK wint, die groeien echt in het toernooi, ik denk dat ze steeds beter gaan spelen.

Het was Camoranesi, heb het even opgezocht :) Al die Italiaanse namen lijken zo op elkaar :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig is Spanje door.Goed aanvallend land,die hopelijk de finale kunnen halen :).Italië verdedigt alleen maar,en zo gauw er een fout werd gemaakt door Spanje gingen ze vol de aanval in...Als het zo moet :|

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een foto gevonden met Arshavin en een blauwe tong, wat het na-effect is van doping gebruik! Toch weer hoop voor NL?

''De BBC heeft vandaag een artikel geplaatst waarin de mogelijkheid wordt genoemd dat de Russische spelers aan de doping waren. Dit zou onder andere te zien zijn geweest aan de blauwe tong de nummer 10, Andrei Arshavin. Een blauwe tong is een na effect van doping.

Als de BBC hierin gelijk heeft zouden de Russen gediskwalificeerd moeten worden. Daarbij zou Oranje komende donderdag toch nog moeten spelen tegen Spanje. ''

Het artikel vind je hier: http://www.inc-nieuws.com/algemeen/31670.html

@Hieronder: Áls het word bewezen kan de wedstrijd nog altijd uitstel krijgen.. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...