gammie_ Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Hmm er zijn wel veel opmerkelijke verhaaltjes over die Russen zeg, wat ik hier zo van jullie lees. Maar zou dat dan echt kunnen? Ik bedoel het Nederlands Elftal zit alweer thuis en hoe zit het dan met al die trainingen? Je kan toch moeilijk zeggen: Oké jongens kom maar weer snel met het vliegtuig terug? Donderdag is morgen al (tijd nu namelijk 0:14 dus het is net Woensdag geworden). In iedergeval zo iets lijkt me ook niet goed voor de Oranje ploeg...
X-Zero Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Het kan ook zo'n 10 cent lolly zijn die bij de kantine bij mij op school kan krijgen , ik krijg daar ook een blauwe tong van, die dingen geven af.
Silverbyte Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Meh, ik zie die Arshavin er wel voor aan dat hij doping zou kunnen gebruiken. Veel hoop op revanche heb ik echter niet, want de kans dat het bewezen wordt is -Zo vermoed ik- erg klein. Jammer, dat had ik niet van Guus verwacht. Hoe dan ook, van mij mogen de Turken winnen.
Wesley Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hmm er zijn wel veel opmerkelijke verhaaltjes over die Russen zeg, wat ik hier zo van jullie lees. Maar zou dat dan echt kunnen? Ik bedoel het Nederlands Elftal zit alweer thuis en hoe zit het dan met al die trainingen? Je kan toch moeilijk zeggen: Oké jongens kom maar weer snel met het vliegtuig terug? Donderdag is morgen al (tijd nu namelijk 0:14 dus het is net Woensdag geworden). In iedergeval zo iets lijkt me ook niet goed voor de Oranje ploeg... Je zou een wedstrijd toch wel kunnen uitstellen? Zodat NL wel kan oefenen?
gammie_ Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Je zou een wedstrijd toch wel kunnen uitstellen? Zodat NL wel kan oefenen? Als dat mogelijk is oké. Maar als jij het net geaccepteerd hebt als speler dat het erop zit. En je pakt je oude leventje weer op, dan kan je toch niet in ene als ''sportman'' de draad weer oppakken? Lijkt mij een beetje frustrerend. Loopt het trouwens niet een beetje in de knoop als je wedstrijden gaat uitstellen en het schema moet omgooien? Bovendien hoe kun je die speler op dopinggebruik testen? Die eventuwele drugs zijn al lang weer uit zijn lichaam. Aan de hand van een foto heb je ook niet genoeg bewijs. Wie weet heeft hij iets gegeten wat een blauwe kleur af geeft of wat X-Zero zei Dan kun je nog denken om de Russen op dopinggebruik te testen, maar dan krijg je weer onheil van dat dan meteen iedereen op dopinggebruik getest moet worden. Lijkt me ook erg veel werk...
Preddy Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Naar mijn weten was dat met de blauwe tong een hoax, het kleurtje kreeg hij van een of ander sportdrankje. Pic alhier. Overigens had de KNVB protest in kunnen dienen na de teruggetrokken rode kaart van de scheidsrechter. Blijkbaar hadden ze een goede kans gehad en mochten ze in het gelijk gesteld worden, moest de wedstrijd overgespeeld worden. Ik ben wel blij dat beide voorvallen niet tot zoiets hebben geleid (voorlopig), zou zonde zijn om de Russen zo te zien stranden.
studio dewolf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Het is geen doping maar een sportdrank. Blauwe tong Arshavin niet van doping maar van sportdrank Hoe kwam het toch dat de Russen in de verlengingen tegen Oranje zo veel fitter en sneller dan de Nederlanders waren? Een vraag waarmee onze noorderburen vier dagen na de exit tegen Rusland nog altijd mee worstelen. Doping? De BBC leek met een foto van de Russische sterspeler Arshavin een tipje van de sluier te lichten. Misschien zelfs Oranje nog richting halve finale te loodsen in plaats van de mannen van Hiddink. Want was er op de foto te zien? Arshavin, met een blauwe tong uit de mond. De BBC legde meteen de link naar doping. Een blauwe tong is een bijverschijnsel van het gebruik van doping. Blauw drankje Lang duurde de Nederlandse hoop niet, want al snel volgden er foto's waarop te zien was dat de blauwe tong van Arshavin en co afkomstig is van de blauwe sportdrankjes die ze drinken: Aquarius BlueIce. Sorry Nederland, jullie EK is definitief voorbij. http://www.hln.be/hln/nl/1319/Euro-2008/ar...portdrank.dhtml
studio dewolf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Joepie Duitsland wint van Turkije met 3-2
Silverbyte Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Joepie Duitsland wint van Turkije met 3-2 Joepie? Doodzonde! Ik gunde het Turkije echt veel meer, Duitsland wint immers al genoeg. Turkije kwam 5 minuten voor tijd op gelijkte hoogte, maar die verdraaide Philip Lahm gaf Turkije alsnog de doodssteek met dat doelpunt in de 90e minuut (Wat Rüstu in principe gewoon had kunnen hebben). Kortom: Turkije speelde prima, maar Duitsland stak er (Jammer genoeg) iets boven uit.
studio dewolf Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Tja dat Turkije speelt sterk maar keeper is slecht. Ik dacht dat keeper zal goed spelen maar hij is te oud voor hetzelfde manier spelen zoals WK 2002 met zwarte streep onder de ogen Maar ik steun voor Duitsland.
Rebellion Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik ben wel blij dat Duitsland door is naar de finale, als die gespeelt wordt ben ik namelijk ergens in Duitsland.
Bling Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Zelf vond ik Turkije in de eerste helft beter, maar in de tweede helft kwamen de Duitsers sterk terug. In de 51e minuut werd Lahm in het strafschopgebied door Sabri onderuit gehaald, maar de scheidsrechter zag hier gek genoeg geen overtreding in. Bij het zien van de herhaling kon je duidelijk zien dat het wel een overtreding was. Vanaf dit moment gunde ik Duitsland de overwinning ook wel. Vanavond Rusland tegen Spanje. Een spannende wedstrijd, denk ik. Ik hoop natuurlijk op de winst van Rusland..
Flying Dutchman Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Tja dat Turkije speelt sterk maar keeper is slecht. Ik dacht dat keeper zal goed spelen maar hij is te oud voor hetzelfde manier spelen zoals WK 2002 met zwarte streep onder de ogen Maar ik steun voor Duitsland. Je kunt nu ook niet zeggen dat de keeper van Duitsland zo goed stond te spelen he? Turkije heeft heel goed staan spelen in de eerste helft, Duitsland stond gewoon te slapen. Ze hebben geluk gehad dat ze toen niet al met 2 of 3 - 0 achter stonden. Maar gelukkig voor Duitsland sloegen ze weer goed terug, bijna de gehele tweede helft was voor de Duitsers. Mooie wedstrijd, spannend, veel aanvallen. Niet van dat middenveld gepruts wat in 1 - 1 of 0 - 0 eindigt gelukkig. Ik hoop dat Spanje - Rusland ook zo amusant wordt.
funky_fred Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Pff die duitslanders - totaal onterecht gewonnen de turken speelde 300x beter ( en het was hun reserve team HAHAHAH ) ze misde haast iederen: Nihat , Arda , Emre , Tuncay , Dimirel enz maja sabri speelde harstikke goed vanavond rusland spanje uitslag: 49 - 1 Voor rusland Let maar op - Geen grap
Recommended Posts