Jump to content

EK 2008

|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Geplaatst:

Helaas dat je hebt fout. 3-0 voor Spanje.

De finale: Duitsland tegen Spanje

• Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

27

• Bigstijn

18

• TomHagen

18

• NandroDavids

15

Geplaatst:

Erg jammer, Guus kom naar huus... :D

Ik had een klein hoopje dat Rusland zou winnen, helaas niet waar dus.

Oke, wie gaan we nu toejuichen, Duitsland of Spanje? Ik eerlijk gezegd geen van beiden :duh:

btw, even een klein vraagje, ik heb geen bal verstand van voetbal namelijk, wat als Duitsland tegen Spanje gelijkspeeld? gaan ze net zolang verlengen en penalty's nemen totdat er eentje wint?

Geplaatst:
btw, even een klein vraagje, ik heb geen bal verstand van voetbal namelijk, wat als Duitsland tegen Spanje gelijkspeeld? gaan ze net zolang verlengen en penalty's nemen totdat er eentje wint?
Nee, na 90 minuten is het gewoon afgelopen en bij een gelijke stand zijn de afgelopen 3 weken voor niets geweest...geen winnaar, louter verliezers.
Geplaatst:

Spanje wint dus met 3-0. Een terechte eindstand, want Spanje voetbalde gewoon een stuk beter. Ze waren een stuk feller dan Rusland en gaven deze tegenstander (vooral in de tweede helft) bijna geen kans.

Alhoewel ik op de winst van Rusland hoopte, vind ik Spanje wel de terechte winnaar. Je kunt het een beetje vergelijken met de wedstrijd tussen Nederland en Rusland: daar was ik uiteraard voor Nederland, maar vond achteraf wel dat Rusland terecht gewonnen had. Ze voetbalden beter.

Waarom zou een wedstrijd anders verlengd moeten worden? Ook penalty's schieten doen ze niet om het publiek extra te vermaken. In dat geval kun je misschien beter in de rust naar Veronica zappen, want daar wordt het pennelty schieten met EK Lingerie wel voor het amusement gespeeld.

Geplaatst:

Als gelijkspel is dan is er gold extra time. Als 1 keer goal in extra time dan is al winnaar en moet niet wachten tot einde van extra time. vb Frankrijk 2-1 Italie (EK 2000)

Geplaatst:

Golden Goal (1 goal in de verlenging en het is over) en Silver Goal (na 15 min een voorsprong, dan wint diegene, anders weer 15 min) bestaan niet meer. Dat is een paar keer gebruikt, maar inmiddels zijn we weer terug naar het oude systeem van de volle verlenging spelen, ongeacht de doelpunten. :)

Geplaatst:

Het is een zeer boeiend EK geweest met veel verassingen, hoewel de finale toch weer gespeeld wordt door 2 West-Europese landen. Toch vond ik het erg spannend en verassend, maar vooral mooi om naar te kijken. Ik zal de finale niet als fan van één van beide teams kijken, maar als voetballiefhebber. En als ik terugkijk op de 2 halve finales die ervoor gingen, denk ik zeker dat ik tevreden gesteld zal worden. :D

Geplaatst:
Ik denk Bulgarije, ze hebben goede spelers in top conditie.

Nederland komt denk ik in Kwart Finales :Y

ze spelen niet mee in dit ek ik ben voor spanje en protugal gaat eruit

Geplaatst:
Ik denk Bulgarije, ze hebben goede spelers in top conditie.

Nederland komt denk ik in Kwart Finales :Y

ze spelen niet mee in dit ek ik ben voor spanje en protugal gaat eruit

Kijk is even naar de data van Vissers bericht, daar staat 6 Januari, das is de periode waar de voorronde's van het ek waren of daarzelfs nog voor. Het is daarom best logisch dat 'ie Bulgarijë zegt. Ik snap ook niet helemaal waarom je zegt Portugal gaat eruit, ze zijn er uit. Ik denk dat je bedoelt dat Duitsland gaat verliezen.

Geplaatst:
Nee, na 90 minuten is het gewoon afgelopen en bij een gelijke stand zijn de afgelopen 3 weken voor niets geweest...geen winnaar, louter verliezers.

Huh dit snap ik niet? Als het gelijk is worden het tog een Verlenging en daarna Strafschoppen totdat iemand wint..

Want WK Finale tog ook Strafschoppen..

Geplaatst:

Huh dit snap ik niet? Als het gelijk is worden het tog een Verlenging en daarna Strafschoppen totdat iemand wint..

Want WK Finale tog ook Strafschoppen..

Ja, maar NandroDavids deelt graag zijn expertise op het gebied van voetbal. Je kunt immers veel verstand hebben van iets wat in de toekomst gebeurt, nietwaar :7

Geplaatst:

Spanje is Europese kampioen. Maar de keeper van Duitsland speelt wel goed en Spanje heeft meerder honger dan duitsland want hij wint al lang niet meer sinds 1964 en Duitsland 1996. Maar ik ben wel tevreden dat Duitsland zit in de finale na biazrre match tegen Portugal en Turkije.

Geplaatst: (bewerkt)
Maar de keeper van Duitsland speelt wel goed

Hij maakte wel een blunder bij de goal van Torres. Hij moest gewoon in het doel blijven en er was waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

Bewerkt: door DdJDean
Geplaatst:

Als hij blijft in de doel dan zal ook goal krijgen want Spanjaard loopt vlugger dan Duitser.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...