Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet niet of jullie het weten hoor maar volgens mij was SR de eerste sandbox game waar je met een tella kan bellen voor cheats enzo en verrassend genoeg zat dat ook in gta

ik vond beide games wel goed want gta is goed met graphics enzo maar saints row had je tog wat meer vrijheid (en kleren en wredere dingen die je kon doen zoals een winkel overvallen)

Link to comment
Delen op andere websites

De mensen van SR zijn echt stom, het is gewoon zieleg wat ze doen !

Ja godverdomme he! Ze moeten vooral ophouden met dit soort spellen maken, het is toch helemaal van de zotte?!?!?! Te zielig voor woorden, net als jouw reactie

Link to comment
Delen op andere websites

tja, ik weet niet of ik SR2 ga kopen. kan je daar ook online?

Tuurlijk kan je online, je kunt zelfs samen online singleplayer doen. :D

Dat heet ook heel toevallig Multiplayer.

Edit: Sorry als je het even niet begrijpt, je bedoelde vast ook dat het Multiplayer was maar dat had ik ff niet door :7

Ik bedoel dat je met iemand anders online de single player kunt spelen. Dus ik bedoel niet de multiplayer mode buiten de singleplayer om.

Dat heet co-op mensen :tu::D

vraag me af hoe dat gaat worden..

Link to comment
Delen op andere websites

De mensen van SR zijn echt stom, het is gewoon zieleg wat ze doen !

Ja godverdomme he! Ze moeten vooral ophouden met dit soort spellen maken, het is toch helemaal van de zotte?!?!?! Te zielig voor woorden, net als jouw reactie

mee eens dat je gta fan bent is goed zijn we hier allemaal maar daarom moet je niet tegen elk gelijkaardig game zijn. Ik hoop dat sr2 een goed spel word want het is in elk geval mijn lievelings genre van spel ook al blijft gta mijn favoriet in dit genre :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zandbox FTW! (for the win)

Helemaal leuk om te zien hoe de makers van SR2 hun best doen om op zo komisch mogelijke wijze te laten zien dat ze gewoon een hele goeie ripp off maken, leuk toch? 2 Days to Vegas wordt ook zoiets, ik vindt het prima dat er wat concurrentie voor R* op de markt verschijnt, dat motiveert R* om nog meer energie te steken in GTA. Het houdt ze scherp en alert, net 4 uur cup-a-soup! :schater:

Prima zo! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of jullie het weten hoor maar volgens mij was SR de eerste sandbox game waar je met een tella kan bellen voor cheats enzo en verrassend genoeg zat dat ook in gta

ik vond beide games wel goed want gta is goed met graphics enzo maar saints row had je tog wat meer vrijheid (en kleren en wredere dingen die je kon doen zoals een winkel overvallen)

Door een vooruit vliegen werd ook als eerste gebruikt door saint's row. Al was het alleen maar bij andere bestuurders.

Link to comment
Delen op andere websites

beetje jammer dat sommige mensen een klein beetje een hek om GTA heenzetten.

Ik vind andere free roam games echt net zo leuk, en koop ze OOK.

Gewoon omdat ik het hele gerne echt leuk vind.

Dus, ja.. ik koop SR2 ook zeer zekers!

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of jullie het weten hoor maar volgens mij was SR de eerste sandbox game waar je met een tella kan bellen voor cheats enzo en verrassend genoeg zat dat ook in gta

ik vond beide games wel goed want gta is goed met graphics enzo maar saints row had je tog wat meer vrijheid (en kleren en wredere dingen die je kon doen zoals een winkel overvallen)

Door een vooruit vliegen werd ook als eerste gebruikt door saint's row. Al was het alleen maar bij andere bestuurders.

nee je kon ook zelf door de vooruit vliegen moest je wel eerst ff je vooruit kapot maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beide ideeën achter de games wel goed

gta4 die nu meer voor het realisme en grafische gaat

en saints row die meer voor de vele opties en over the top fun gaat (volgens de previews)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beide ideeën achter de games wel goed

gta4 die nu meer voor het realisme en grafische gaat

en saints row die meer voor de vele opties en over the top fun gaat (volgens de previews)

hoop dat ze dat kunnen waarmaken

EDIT: het is R* niet op alle punten die ze genoemd hadden gelukt jammergenoeg

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...