Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

Laat ik het dan zo zeggen, GTA IV IS beter dan Saints Row 2. Geen kwestie van vinden, dat is een feit geen conslusie. :duh:

idd :tu:

Eindelijk iemand die het met me eens is. ^_^

Al die dingen kun je in GTA San Andreas ook doen die je in Saints Row 2 kan doen, het is alleen wat opgepoetst in vergelijking met GTA San Andreas.

Triest hoor, dingen van Rockstar rippen en daar geld mee verdienen.

Dat is geen feit, dat is een mening (nooit geleerd op de basisschool zeker) :duh:

En omdat je blijkbaar te dom bent om het te snappen quote ik het hier nog 1 keer, dus de stupide personen moeten dit maar eens goed lezen

Alsof GTA de enige game is die de titel 'Sandbox/Free roaming' mag dragen zeg, wees eens reeël :duh:

Maarja hier zitten juist geen SR fanboys, maar GTA fanboys die alles wat maar op GTA lijkt bij voorbaat al afkeuren... op een paar mensen na, beetje jammer

Doom, Wolfenstein etc. waren de 1e shooters, zijn alle shooters die daarna zijn uitgekomen dan ook meteen namaak? :7

SR1 was gewoon een goed spel, diegene die roepen dat het te "onrealistisch" is en teveel op SA lijkt hebben GTA SA blijkbaar dus ook nooit leuk gevonden, of toch wel.. omdat het GTA is? ...

Saints Row = Saints Row en GTA = GTA, en het zijn beide sandbox, en het is niet met elkaar te vergelijken... klaar

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laat ik het dan zo zeggen, GTA IV IS beter dan Saints Row 2. Geen kwestie van vinden, dat is een feit geen conslusie. :duh:

Een mening is nooit een feit. En ik vind het knap dat je die mening hebt gebasseerd op iets wat je nog nooit hebt gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

En die hele bullshit verhaal dat GTA realistisch is gaat ook niet op, want GTA moest het voorheen altijd hebben van het onrealisme. Nu komt er een game wat dezelfde 'style' heeft als SA (volgens jullie dan, ik noem het gewoon Sandbox-style, realistisch of niet doet er ff niet toe) en dan gaan ze dat afkraken :duh:

terwijl jullie overduidelijk veel gameplezier hebben beleefd aan San andreas :duh:

last van korte termijngeheugen ofzo?! Niet zoveel smoken jochies

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

En die hele bullshit verhaal dat GTA realistisch is gaat ook niet op, want GTA moest het voorheen altijd hebben van het onrealisme. Nu komt er een game wat dezelfde 'style' heeft als SA (volgens jullie dan, ik noem het gewoon Sandbox-style, realistisch of niet doet er ff niet toe) en dan gaan ze dat afkraken :duh:

terwijl jullie overduidelijk veel gameplezier hebben beleefd aan San andreas :duh:

Korte termijngeheugen ofzo?! Niet zoveel smoken jochies

Natuurlijk is GTA niet realistisch, wat ze ook willen zeggen :duh: .

Wie kan er één "realitisch" punt opnoemen buiten het weer dat verandert.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, met jullie valt niet te praten. Ga dan lekker op een Saints Row forum zitten ofzo als je Saints Row beter vind dan GTA IV, want dit forum gaat over GTA. Dus zien jullie niet in dat de discusie dat Saints Row beter is niet te winnen valt? :7

Als mensen hier op in gaan wil ik niet weten hoe de gamewereld eindigt. :7

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Lezen kun je blijkbaar ook al niet, want ik heb toch al meerdere keren aangegeven dat ik geen fan ben van SR, maar van het hele Sandbox-genre, en of het nou SR, GTA of Scarface is en of het op elkaar lijkt boeit me niet, als het maar leuk is

Ook jammer dat je met zo'n bull argument komt zoals 'ga dan lekker na een SR forum' ipv gewoon met goede argumenten komen, maarja je bent waarschijnlijk pas 13 of 14 eh

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan wel leuk voor de gamers, maar aan de andere kant is het niet leuk voor Rockstar. Veel bedrijven gaan er met hun ideeen van door, en dat is jammer. Ze kunnen zelf niks verzinnen, daar hebben ze geen brains voor.

Kijk voor me leeftijd in me profiel, te lui zeker? :7

Met jou valt niet te praten.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan wel leuk voor de gamers, maar aan de andere kant is het niet leuk voor Rockstar. Veel bedrijven gaan er met hun ideeen van door, en dat is jammer. Ze kunnen zelf niks verzinnen, daar hebben ze geen brains voor.

Kijk voor me leeftijd in me profiel, te lui zeker? :7

Ja welkom in de game-wereld jonguh!

Iedereen jat van elkaar, komt er iemand met iets origineels... dan komt een andere uitgever met een verbeterde versie, en zo gaat het steeds een stapje verder. Zoiets heet nou ontwikkeling

Als het aan mensen zoals jou lag zouden we tot 2130 Doom en al die oude shit spelen, omdat er niks van elkaar gekopieerd mag worden :duh:

Laat ik het misschien nog duidelijker maken, zonder al dat jatwerk zou je nu ook geen GTA op de xbox 360 of ps3 kunnen spelen, denk daar maar eens over na

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Onzin, games zoals Halo 3 en Resistance Fall of Man zijn niet gejat. Eigen idee.

Dat bedoel ik, zij komen met iets innovatiefs en een andere game ontwikkelaar gaat mee in dat succes en zo zal Halo 4 weer beter worden... capiche?

De wereld blijft draaien...

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin, games zoals Halo 3 en Resistance Fall of Man zijn niet gejat. Eigen idee.

Ik ben het volkomen eens met DaH. Aan GTA valt niet te tippen. Zeker niet met SR2!!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA bootst de werkelijkheid van een stad na. Zij waren dan wel de eerste die dat zo groots toegepast hebben, maar het is niet zo dat er in GTA dingen zitten als voertuigen en wapens die niet in het echt bestaan en die Saint's Row dan gejat heeft. Plus in elk genre zijn er tientallen soortgelijke spellen. Het sandbox genre is behoorlijk klein en op de next gen consoles al helemaal, dus er is ruimte voor beide games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al ben ik een grote voorstander van GTA, toch vind ik deze trailer geweldig voor te zien. ^_^

En een beetje concurrentie kan nooit kwaad denk ik, zo komen er alleen maar betere games uit, dus waarom niet?

GTA-Freak2.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...