Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet er even niet 1. Maar bewijst wel dat er voor gta Sandbox games waren.

Jep, Free Roaming is een genre op zich. En Saint's Row 2 gaat gewoon rocken!

Ik snap niet welke mensen GTA realischtisch vinden???? Denk eens na...

Ik ga zelf geen onrealistische punten opsommen want het zijn er gewoon zo véél.

Ik hou van GTA en Saint's Row.

Link to comment
Delen op andere websites

.De multiplayer is saai je moet gewoon online gaan in partymode met wat vrienden beetje chillen soms ff een multimissie is niks saais aan

.Het speelt stroef wat speelt stroef? bedoelt moeilijk ofso? dat maakt het juist leuk als het zo makkelijk was dan is er geen reet aan

.Het auto rijden is te moeilijk dat is realistiech in het echt kan je toch ook niet in 1 keer autorijden?

.Niks meer te doen na dat je hem heb uitgespeeld ga online zou ik zeggen of begin overnieuw

.Het is zelfs moeilijk om 1 ster te verliesen soms denk je echt als je in rl wordt achtervolgt dat ze het zomaar opgeven?

.De missies zijn alleen maar het zelfde: Vermoord hem,achtervolg die geef ik je een beetje gelijk in sommige missies lijken wel op elkaar

.Weinig kleren en wat boeit dit koop je het spel om je te gaan verkleden net als een barbypop ofso?

Sorry voor de mensen die GTA IV echt top vinden....Het is een superspel maar het kon beter

Iedereen zijn eigen mening

dat ben ik met je een nu ff beginnen over saints row wel nummer 1 heb 2 nooit gespeeld

SAINTS ROW

klote spel

zit een heel slecht verhaal in

grapichs zijn als commander keen

geen enkel tipje realisme

dat waren de belangrijkste punten dit moet een spel echt hebben voor mij

als je gta gewend bent is de besturing klote maar als het went is het beter

personage is dom echt zon crib of blood figuur echt zon eentje beetje driveby op 4 jarige meisjes oefenen (ja dat doen de bloods echt)

heb er voor de rest niks aan op te merken

misschien dat de 2de beter wordt ik hoop het wel dan ga ik wel spelen

MAAR VERGEET NIET GTA IS NUMMER 1 en begin niet weer over elite want dat was een sience fiction spel

EDIT: en denk maar neit dat rockstar dit ongestraft laat vraag me af wat rockstar nu gaat doen

Tuurlijk blijft GTA wel nummer 1 enzo...ik wil niet Saints Row fanboy gaan doen omdat ik allebij geweldig vind

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem wel kopen maar hij overtreft zeker Gta 4 niet lijkt me..Ik kan het filmpje op de een of andre manier niet zien dus wilt iemand hem a.u.b ff Uploaden van Youtube :engel:

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 heeft alles nagemaakt van Grand Theft Auto. Dat is ze erg goed gelukt, maar toch vindt ik GTA mooier en beter. Heel veel spellen zijn nagemaakt van GTA o.a Scarface: the World is Yours, de verhaallijn van dit spel is geheel in GTA stijl geschreven. De game Crackdown was opnieuw een GTA-achtige game die net als Saints Row werd gemaakt.

Daar ben ik het niet mee eens. Alles nagemaakt van GTA? Heb je saints row wel gespeeld? Het enigste wat Saints Row van GTA heeft is mischien de stijl uit San Andreas. Je zegt toch ook niet dat GTA nagemaakt van Elite is? Het woord GTA-achtige bestaat niet. Dit heet een Genre: Sandbox.

Doe niet zo wijs. Als je het Crown Magazine hebt gelezen, dan zul je zien dat Saints Row toch wel degelijk van GTA afkomstig is...;) Dat is gewoon een feit en daar valt niet over te discussiëren, niet alleen ik zeg dat, maar ook de presentators van GameKings...;)

Dus als de presentatoren van Game kings dat zeggen dan is dat zo, die lui zijn inmiddels zo oud dat ze rijp zijn voor het bejaardenhuis, die hebben er geen ruk verstand, ik mis in GTA 4 echt heel erg veel dingen, het is wel leuk maar heel erg snel saai zelfde geld voor de Multiplayer de meeste tijd ben je aan het wachten totdat er eindelijk is een keer wat gespeeld word en dan ben je aan het racen bijvoorbeeld kom je als eerste over de finish en dan gaat iedereen in 1 x pleite en dan heb je niks gewonnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat er minpunten zijn in GTA IV, maar die merk ik nauwelijks op, waarschijnlijk omdat ik zo GTA verslaafd ben dat ik geen slechte punten meer zal zien. Hoe dan ook, de graphics bij SR2 zullen mij in de verste verte niet kunnen raken zoals GTA IV dat doet. De activiteiten zitten redelijk goed, carsurfen, 1. staat niet in m'n woordenboek 2. bengelen aan je auto terwijl je door de straten scheurt. Juist ja.. Ik twijfel, ik wacht wel op een review, dan som ik alles op, voor mij is GTA de king op dit moment, ik hoop dat het zo zal blijven, maar wie weet, wie weet verandert SR2 alles..

Link to comment
Delen op andere websites

eerlijk gezecht hoop ik dat saints row en echt echt echt goed is neem dat van mij aan in ben dronken

weet je waarom?

dan heeft rockstar eindelijk wat waardige conncurentie kunnen ze nog betere games maken omdat ze beter meoten blijfen

dus dan wordt de volgende gta nog beter komt saints row 3 uit nog beter gta weer beter snap je:D dus uiteindelijk heb je in 2015 games die normaal gesproken pas in 2030 uit zouden komen

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je Saint´s Row slecht vinden als je van GTA houdt. Het is een soortgelijke game die goed uitgewerkt is en waar de bediening nog steeds beter is dan GTA. Blijkbaar zijn hier mensen die maar 1 sandbox game op de markt dulden, terwijl er honderden soortgelijke shooters zijn.

En dan onderscheidt Saint´s Row 2 zich van GTA 4 met meer fun en minder realisme en dan gaan mensen zeuren dat het niet realistisch is. Trouwens, hoe realistisch is GTA, vooral als je naar SA kijkt? Plus de trailer van Saint's Row laat de actie en het spektakel zien. Een film trailer is ook vaak ook een aaneenschakeling van actiescenes, terwijl de hele film niet zo is.

Trouwens GTA is niet de eerste sandbox game. In Urban Chaos (uit 1999) kon je je al in een stad begeven, auto's ingaan en rondrijden, de stad ook te voet bezoeken en zelfs over de daken gaan, missies doen, submissies, etc. Wel op kleinere schaal, maar toch. :tu:

Bewerkt: door DieHappy
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is toevallig wel de game van het jaar, Saints Row 2 lijkt net GTA San Andreas maar dan in een nieuw jasje.

Game van het jaar?! Dan is het een matig game jaar. Ik geef GTA4 hooguit een 8. En dat is zelfs te hoog, want er is zoveel mis met deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is toevallig wel de game van het jaar, Saints Row 2 lijkt net GTA San Andreas maar dan in een nieuw jasje.

Game van het jaar?! Dan is het een matig game jaar. Ik geef GTA4 hooguit een 8. En dat is zelfs te hoog, want er is zoveel mis met deze game.

Lol, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Zeker Saints Row fanboy?

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof GTA de enige game is die de titel 'Sandbox/Free roaming' mag dragen zeg, wees eens reeël :duh:

Maarja hier zitten juist geen SR fanboys, maar GTA fanboys die alles wat maar op GTA lijkt bij voorbaat al afkeuren... op een paar mensen na, beetje jammer

Doom, Wolfenstein etc. waren de 1e shooters, zijn alle shooters die daarna zijn uitgekomen dan ook meteen namaak? :7

SR1 was gewoon een goed spel, diegene die roepen dat het te "onrealistisch" is en teveel op SA lijkt hebben GTA SA blijkbaar dus ook nooit leuk gevonden, of toch wel.. omdat het GTA is? ...

Saints Row = Saints Row en GTA = GTA, en het zijn beide sandbox, en het is gewoon niet met elkaar te vergelijken... klaar (zie voorbeeld van de shooters)

PS: Ik ben hier al heel lang niet meer geweest, laatste post was misschien 3 jaar terug ofzo, dus ik ben hier zo goed als nieuw :puh:

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...