Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

Lol, met jullie valt niet te praten. Ga dan lekker op een Saints Row forum zitten ofzo als je Saints Row beter vind dan GTA IV, want dit forum gaat over GTA. Dus zien jullie niet in dat de discusie dat Saints Row beter is niet te winnen valt? :7

Als mensen hier op in gaan wil ik niet weten hoe de gamewereld eindigt. :7

Dit filmpje gaat duidelijk over GTA. Er zijn veel mensen die GTA én SR leuk vinden, dus die mogen van jou dan niet op een GTA forum zitten?

Onzin, games zoals Halo 3 en Resistance Fall of Man zijn niet gejat. Eigen idee.

Als jij vind dat SR alles van GTA jat, dan moet je toch ook vinden dat Halo alles van de eerste first person shooter jat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol, met jullie valt niet te praten. Ga dan lekker op een Saints Row forum zitten ofzo als je Saints Row beter vind dan GTA IV, want dit forum gaat over GTA. Dus zien jullie niet in dat de discusie dat Saints Row beter is niet te winnen valt? :7

Als mensen hier op in gaan wil ik niet weten hoe de gamewereld eindigt. :7

Dit filmpje gaat duidelijk over GTA. Er zijn veel mensen die GTA én SR leuk vinden, dus die mogen van jou dan niet op een GTA forum zitten?

Onzin, games zoals Halo 3 en Resistance Fall of Man zijn niet gejat. Eigen idee.

Als jij vind dat SR alles van GTA jat, dan moet je toch ook vinden dat Halo alles van de eerste first person shooter jat.

dat is precies wat ik wilde zeggen: Saints row gaat over: Het zelfde als gta. andere free roaming/shooting games zullen toch niet ineens iets met de teletubbies te maken hebben, het gaat om het zelfde dus mensen vinden het hetzelfde en omdat gta zo bekend is moeten ze andere games maar afkraken en beschuldigen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen zelf niks verzinnen, daar hebben ze geen brains voor.

Ik heb anders nooit in 1 van de gta's Insurrance Fraud gezien.

Of Pimp spelen of Mayhem heb ik ook nog niet gezien in een GTA. Er zijn wel meer mogelijkheden die uniek zijn aan Saint's Row.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof GTA de enige game is die de titel 'Sandbox/Free roaming' mag dragen zeg, wees eens reeël :duh:

Maarja hier zitten juist geen SR fanboys, maar GTA fanboys die alles wat maar op GTA lijkt bij voorbaat al afkeuren... op een paar mensen na, beetje jammer

Doom, Wolfenstein etc. waren de 1e shooters, zijn alle shooters die daarna zijn uitgekomen dan ook meteen namaak? :7

SR1 was gewoon een goed spel, diegene die roepen dat het te "onrealistisch" is en teveel op SA lijkt hebben GTA SA blijkbaar dus ook nooit leuk gevonden, of toch wel.. omdat het GTA is? ...

Saints Row = Saints Row en GTA = GTA, en het zijn beide sandbox, en het is gewoon niet met elkaar te vergelijken... klaar (zie voorbeeld van de shooters)

PS: Ik ben hier al heel lang niet meer geweest, laatste post was misschien 3 jaar terug ofzo, dus ik ben hier zo goed als nieuw :puh:

dat is waar

alleen omdat SR en GTA allebei freeroam zijn wil niet zeggen dat t ook nagemaakt is

Link to comment
Delen op andere websites

Het is grappig, ik zeg net tegen mijn vriendin dat ik zelfs SR1 beter vind dan GTA4. Ik ben een echte en al sinds lange tijd fan van GTA, maar 4 valt toch tegen. Speel het nu voor de tweede keer, maar dan gaat ie echt weer ff de kast in om SR weer te spelen. Ik kijk reikhalzend uit naar eind augustus!!

en btw, wat maakt het nou uit wie van wie ript, copieert of wat dan ook? Het gaat om de fun.

Bewerkt: door Sluisje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is grappig, ik zeg net tegen mijn vriendin dat ik zelfs SR1 beter vind dan GTA4. Ik ben een echte en al sinds lange tijd fan van GTA, maar 4 valt toch tegen. Speel het nu voor de tweede keer, maar dan gaat ie echt weer ff de kast in om SR weer te spelen. Ik kijk reikhalzend uit naar eind augustus!!

en btw, wat maakt het nou uit wie van wie ript, copieert of wat dan ook? Het gaat om de fun.

Je heb helemaal gelijk. Ik vind GTA beter dan SR, maar ik speel SR1 nog steeds omdat ie leuk is en het kan me niet schelen of ie geript is van GTA of niet als het maar leuk is ^_^ . Einde van SR was zeker niet geript en ik heb me ook iets geleerd: Vertrouw nooit een gang welk gangkleur paars is :7 ! Ik kan niet wachten op SR2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen zelf niks verzinnen, daar hebben ze geen brains voor.

Ik heb anders nooit in 1 van de gta's Insurrance Fraud gezien.

Of Pimp spelen of Mayhem heb ik ook nog niet gezien in een GTA. Er zijn wel meer mogelijkheden die uniek zijn aan Saint's Row.

Mja Pimp zat dan wel weer in SA 0_0

Dat was weer een andere soort pimp, bij SR moest je de ho's stelen, bij SA stonden ze op de stoep een beetje in de lucht te kijken.

Mensen geven SR2 geen kans, terwijl het een grote kans maakt.

Het draait niet alleen om GTA, maar meeste mensen dit wel denken,gelukkig niet iedereen ondanks dat we op een GTA forum zitten.

SR had dan wel een slechte verhaallijn(Ging over gangleaders die corrupt waren[/font]), maar die activities waren gewoon masterlijk.

Ik heb lang erover gedaan om het spel 100% uit te spelen, en ik was gewoon 'trots' dat ik 100% had gehaald.

Hoop dat SR2 meer activities gaat krijgen, want bij GTA 4 mis ik ze, nouja, bowlen,darten en biljarten, dit zie ik me 10 keer doen, dan is dit ook weer saai.

Mensen zeggen dat GTA 4 een perfecte spel(een 10 geven) is vind ik mensen die alleen GTA spelen en andere spellen gene kans geven en denken dat GTA de enige Free-roam/sandbox game is.

Als dat zo was, ok, maar dit is niet zo, wat als SR2 een stuk beter is? wat krijg die dan voor cijfer? 11,12?

Over die ideeën stelen, mensen, Get Real!

Als makers dit niet deden, zaten we steeds Doom te spelen, terwijl de laatste doom alweer oud is, en zaten we met een oude shooter te kijken, maar dan waren weer die gasten die zaten te mierenneuken over dat Doom oud is, dat hebben we dan te danken aan mensen die lullen dat developers niet (meer) mogen 'stelen' maar eigenlijk gewoon een poging is om te improviseren.

En als Sony niks had afgekeken, hadden we alleen Nintendo gehad, en geen Sony, Is geen Playstation (X,2,3) en geen MS console afdeling, is geen Xbox (1,360).

En misschien zelfs geen GTA(1,2,3,vc,sa,vcs,lcs of 4) en SR(1,2)

En als het zelfs zo erg werd, was er geeneens Nintendo(de hele mikmak)

Dan was er alleen PC, en die is duur als je wilt gamen, maarja, dan hoefde we alleen die oude Doom enzo te spelen, want sommige willen niet dat er afgekeken werd.

Dus wees blij dat er 'afgekeken' word.

Misschien straks ff editten.

Later

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik reageer even nergens op. Ik heb GTA IV nu 3 dagen bijna non-stop gespeeld. Ik vind het eigenijk een fantastisch spel en als je even wat mogelijken als het internet, telefoon, hele grote stad enzo opzoekt dan vind ik het echt een geweldig spel. Ik vind de verhaallijn tot nu toe echt heel goed, ik vind SR maar niks met die gangster jongens, ik hou meer van iemand die normaal kan praten maar toch sympathiek. Zoiets als Niko dus. Ik rijd altijd wel mensen over enzo, ik vind Euphoria gewoon geweldig. GTA IV mag wat minder mogelijkenheden hebben, maar bij mij zijn het die mogelijken die ik niet erg vind om te missen. Alleen soms vind ik vrienden wel irritant, alleen dronken worden vind ik nog steeds lachen met je vrienden. Darten en poolen vind ik wel leuk, alleen heel veel maakt het niet uit.

Maar onthoud wel, GTA IV is net op next-gen overgestapt dus ik verwacht bij de volgende GTA wat uitbreidingen. GTA III had toch ook niet zo veel dingen??

Saints Row vind ik ook een geweldig spel, alleen ik vind het lopen, het schieten, het autorijden, dat vind ik maar niks. Bij GTA IV is het realistischer en dat vind ik een uitdaging. Op het juiste moment een bocht nemen, waarom niet. Bij Saints Row gaat het allemaal zo makkelijk. Ik vind wel dat het richten makkelijker gaat, maar wat minder realistisch ookal hou ik heel erg van realisme. SR zal ik alleen maar spelen voor de fun en niet serieus de missie's doen. Als ik er zin in heb wel, maar ik blijf nog even bij GTA IV.

Mijn oordeel, wat ik dus vind en wat jij dus misschien helemaal niet vind is:

GTA IV: 9,7 echt geweldig spel, mag je niet missen. Game van het jaar, heeeeeel misschien. Denk 't niet.

SR: 9, een hele dikke negen, veel fun en plezier echt een top game mag je niet uit je lijstje houden.

Ik verwacht veel van SR2, dus wie weet. Maar het maakt eigenlijk niet uit wie beter is als je maar iets leuks kan spelen. Dat is eigenlijk mijn boodschap. Lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik reageer even nergens op. Ik heb GTA IV nu 3 dagen bijna non-stop gespeeld. Ik vind het eigenijk een fantastisch spel en als je even wat mogelijken als het internet, telefoon, hele grote stad enzo opzoekt dan vind ik het echt een geweldig spel. Ik vind de verhaallijn tot nu toe echt heel goed, ik vind SR maar niks met die gangster jongens, ik hou meer van iemand die normaal kan praten maar toch sympathiek. Zoiets als Niko dus. Ik rijd altijd wel mensen over enzo, ik vind Euphoria gewoon geweldig. GTA IV mag wat minder mogelijkenheden hebben, maar bij mij zijn het die mogelijken die ik niet erg vind om te missen. Alleen soms vind ik vrienden wel irritant, alleen dronken worden vind ik nog steeds lachen met je vrienden. Darten en poolen vind ik wel leuk, alleen heel veel maakt het niet uit.

Maar onthoud wel, GTA IV is net op next-gen overgestapt dus ik verwacht bij de volgende GTA wat uitbreidingen. GTA III had toch ook niet zo veel dingen??

Saints Row vind ik ook een geweldig spel, alleen ik vind het lopen, het schieten, het autorijden, dat vind ik maar niks. Bij GTA IV is het realistischer en dat vind ik een uitdaging. Op het juiste moment een bocht nemen, waarom niet. Bij Saints Row gaat het allemaal zo makkelijk. Ik vind wel dat het richten makkelijker gaat, maar wat minder realistisch ookal hou ik heel erg van realisme. SR zal ik alleen maar spelen voor de fun en niet serieus de missie's doen. Als ik er zin in heb wel, maar ik blijf nog even bij GTA IV.

Mijn oordeel, wat ik dus vind en wat jij dus misschien helemaal niet vind is:

GTA IV: 9,7 echt geweldig spel, mag je niet missen. Game van het jaar, heeeeeel misschien. Denk 't niet.

SR: 9, een hele dikke negen, veel fun en plezier echt een top game mag je niet uit je lijstje houden.

Ik verwacht veel van SR2, dus wie weet. Maar het maakt eigenlijk niet uit wie beter is als je maar iets leuks kan spelen. Dat is eigenlijk mijn boodschap. Lol.

Ja, klopt dat gta 4 best realistisch is, ik hou er ook van, netzoals GTA 4 offcourse, maar ook CoD4 op hardcore, GT 5, en forza 2.

Dit vind i kvet.

Maar omdat SR arcade is, betekend nog niet dat het slecht is, dit is meer iemands eigen mening.

Maar SR had je meteen alle missies, en bij SR zat je echt met geld te stoeien omdat je daar opengegeven moment nietr veel hebt.

Maargoed, ik sluit op sommige dingen wel bij je aan.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

[Mijn tekst even geskipt]

Ja, klopt dat gta 4 best realistisch is, ik hou er ook van, netzoals GTA 4 offcourse, maar ook CoD4 op hardcore, GT 5, en forza 2.

Dit vind i kvet.

Maar omdat SR arcade is, betekend nog niet dat het slecht is, dit is meer iemands eigen mening.

Maar SR had je meteen alle missies, en bij SR zat je echt met geld te stoeien omdat je daar opengegeven moment nietr veel hebt.

Maargoed, ik sluit op sommige dingen wel bij je aan.

Later

Ja, geld dat vind ik bij GTA IV echt een tegenvaller. Moet ik soms de hele tijd granaten voor m'n RPG kopen? Daar heb je gelijk in. Maar ik zei ook niet dat het slecht was ofzo, maar misschien had je het niet over mij. Verder heb ik niet veel toe tevoegen.

EDIT: Ik ga nu IV spelen, kan nu dus nergens meer op antwoorden.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

[Mijn tekst even geskipt]

Ja, klopt dat gta 4 best realistisch is, ik hou er ook van, netzoals GTA 4 offcourse, maar ook CoD4 op hardcore, GT 5, en forza 2.

Dit vind i kvet.

Maar omdat SR arcade is, betekend nog niet dat het slecht is, dit is meer iemands eigen mening.

Maar SR had je meteen alle missies, en bij SR zat je echt met geld te stoeien omdat je daar opengegeven moment nietr veel hebt.

Maargoed, ik sluit op sommige dingen wel bij je aan.

Later

Ja, geld dat vind ik bij GTA IV echt een tegenvaller. Moet ik soms de hele tijd granaten voor m'n RPG kopen? Daar heb je gelijk in. Maar ik zei ook niet dat het slecht was ofzo, maar misschien had je het niet over mij. Verder heb ik niet veel toe tevoegen.

EDIT: Ik ga nu IV spelen, kan nu dus nergens meer op antwoorden.

Dat slecht zijn, was een beetje onduidelijk, maar was over het algemeen bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige week Saints Row pas gekocht omdat het maar 10 euro kost. Op zicht een leuk spel, grafisch beter dan GTA San Andreas, maar ik vind het zo dood. Er rijden weinig auto's rond! Maar dat kan natuurlijk verder in het spel wel veranderen. Ik zit ook nog maar op 2% (ik wil eerst GTA IV uitspelen en ik doe er expres langzaam over aangezien ik las dat er weinig te doen is na het uitspelen van de verhaallijn).

Ik vind ook dat GTA IV wat meer mogelijkheden had mogen hebben. Ik had bijvoorbeeld op dat Star Junction (times square) verwacht dat je bijna in alle gebouwen kon of dat je gewoon meerdere (nutteloze) winkels/gebouwen kon betreden. Wat activiteiten in Middle Park zou ook leuk zijn geweest om gewoon de drukte van de stad te doen vergeten.

Maar natuurlijk is en blijft GTA IV een geweldig spel en ben ik er voorlopig nog wel even zoet mee. Dat betekend niet dat ik wel veel verwacht van Saints Row 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...