Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oprotter met rockstar man het spel is wel realistisch maar een beetje te realistisch. Er zitten geen eens vliegtuig in.

Wat moet je nou met bowlen als je mensen voor de trein kunt gooien :D

Het gaat er toch om dat er een goed verhaal in zit? Nou in Saints Row 1 zat geen verhaal, dus in 2 ook niet. Want dat is een vervolg van hoe deel 1 eindigde, in GTA IV zit een meesterlijk verhaal.

Ik zou voor me verdriet geen ene Saints Row deel aanschaffen, en ik heb 360 en PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er toch om dat er een goed verhaal in zit? Nou in Saints Row 1 zat geen verhaal, dus in 2 ook niet. Want dat is een vervolg van hoe deel 1 eindigde, in GTA IV zit een meesterlijk verhaal.

Ik zou voor me verdriet geen ene Saints Row deel aanschaffen, en ik heb 360 en PS3.

Beetje voorbarig he? :duh:

Kan je in de toekomst kijken ofzo? Meneertje van der Broekke. misschien kun je genverbranders op de markt verkopen...

Hoe de fuck weet je nou hoe het verhaal in 2 eruit komt te zien? Omdat Deel 1 geen verhaal had, sure... lul niet zo slap, zeg dan gewoon dat je Saints Row niks aan vind

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er toch om dat er een goed verhaal in zit? Nou in Saints Row 1 zat geen verhaal, dus in 2 ook niet. Want dat is een vervolg van hoe deel 1 eindigde, in GTA IV zit een meesterlijk verhaal.

Ik zou voor me verdriet geen ene Saints Row deel aanschaffen, en ik heb 360 en PS3.

Beetje voorbarig he? :duh:

Kan je in de toekomst kijken ofzo? Meneertje van der Broekke. misschien kun je genverbranders op de markt verkopen...

Hoe de fuck weet je nou hoe het verhaal in 2 eruit komt te zien? Omdat Deel 1 geen verhaal had, sure... lul niet zo slap, zeg dan gewoon dat je Saints Row niks aan vind

Meesterlijk verhaal :?

Het verhaal is toch altijd hetzelfde in alle GTA's?

Je komt in contact met een opdrachtgever A, door hem kom je in contact met opdrachtgever B.

Na een aantal missie's moet je van opdrachtgever B en komt in contact met opdrachtgever C.

Nu moet je van opdrachtgever B opdrachtgever A vermoorden.

Je doet ondertussen wat missie's voor opdrachtgever C en en komt in contact met opdrachtgever D.

Na verloop van tijd moet je van op opdrachtgever C opdrachtgever B vermoorden.

enz. tot als alle opdrachtgever dood zijn en jij de ruler van de town bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er toch om dat er een goed verhaal in zit? Nou in Saints Row 1 zat geen verhaal, dus in 2 ook niet. Want dat is een vervolg van hoe deel 1 eindigde, in GTA IV zit een meesterlijk verhaal.

Ik zou voor me verdriet geen ene Saints Row deel aanschaffen, en ik heb 360 en PS3.

Beetje voorbarig he? :duh:

Kan je in de toekomst kijken ofzo? Meneertje van der Broekke. misschien kun je genverbranders op de markt verkopen...

Hoe de fuck weet je nou hoe het verhaal in 2 eruit komt te zien? Omdat Deel 1 geen verhaal had, sure... lul niet zo slap, zeg dan gewoon dat je Saints Row niks aan vind

Meesterlijk verhaal :?

Het verhaal is toch altijd hetzelfde in alle GTA's?

Je komt in contact met een opdrachtgever A, door hem kom je in contact met opdrachtgever B.

Na een aantal missie's moet je van opdrachtgever B en komt in contact met opdrachtgever C.

Nu moet je van opdrachtgever B opdrachtgever A vermoorden.

Je doet ondertussen wat missie's voor opdrachtgever C en en komt in contact met opdrachtgever D.

Na verloop van tijd moet je van op opdrachtgever C opdrachtgever B vermoorden.

enz. tot als alle opdrachtgever dood zijn en jij de ruler van de town bent.

Zo is dat

En er zit altijd iemand bij die jouw op de 1 of andere manier heeft verraden of genaaid en vervolgens maak je contacten door de hele stad om wraak te nemen op diegene, of ze nou Lance, Ryder of Dimitri heten

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 zal zeker een concurrent van GTA IV worden (of is het eigenlijk al). Alleen het belangrijkste verschil tussen de twee is dat GTA IV veel meer aandacht besteed aan de details en de afwerking. Saints Row is vooral veel actie en allemaal heel leuk maar als je puur naar de omgeving kijkt en de details, valt het tegen. Ik heb zelf geen XBOX360 dus ik zal Saints Row 2 niet kunnen spelen maar dat is voor mij geen ramp.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar gaat THQ toch wel harder terugpakken.. :7

Oprotter met rockstar man het spel is wel realistisch maar een beetje te realistisch. Er zitten geen eens vliegtuig in.

Wat moet je nou met bowlen als je mensen voor de trein kunt gooien

Jou mening. Ik vind bowlen juist leuker dan mensen voor de trein gooien. Iemand voor de trein gooien (in SR) zou misschien wel voor een of twee keer leuk zijn, maar ze hebben geen Euphoria. :D (toch? :clown: )

Zo zie je maar weer; iedereen heeft zijn eigen smaak..

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is toevallig wel de game van het jaar, Saints Row 2 lijkt net GTA San Andreas maar dan in een nieuw jasje.

Game van het jaar?! Dan is het een matig game jaar. Ik geef GTA4 hooguit een 8. En dat is zelfs te hoog, want er is zoveel mis met deze game.

Lol, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Zeker Saints Row fanboy?

Ik ben helemaal geen SR fanboy. Toen ik dat speelde was ik vergeleken met GTA onder de indruk van de next gen graphics, de veel betere bediening en de kleine verbeteringen. Maar ik vond SR wel beperkt qua mogelijkheden. Er zitten weinig vervoersmiddelen en andere extra's in. Zeker vergeleken met GTA SA.

Maar GTA4 heeft ook weinig vervoersmiddelen, ook maar 1 stad, ook weinig te doen buiten de hoofdmissies. Voor de makers was SR hun eerste sandbox game en de eerste voor de next gen consoles. GTA4 is voor de makers al de zoveelse sandbox game en toch is de game op veel fronten minder uitgebreid dan GTA SA en zelfs VC.

Ik ben dus geen SR fanboy, ik bekijk wat een game wel en niet doet. Dus mensen die GTA4, ondanks alle overduidelijke minpunten een 10 geven, neem ik niet serieus.

punt 1, het zijn 2 steden, Alderney en Liberty City

punt 2, ja, GTA IV is op veel fronten minder uitgebereid dan SA en VC, maar op andere fronten weer meer uitgebreid, zoals Realisme

punt 3, jij denkt anders dan andere mensen bij het geven van cijfers, sommigen denken aan wat het niet kan, en sommigen denken aan hoe het wel kan, welk gevoel ze er bij krijgen, letten ook op andere dingen enz. enz. enz.

iedereen heeft een eigen mening, als je die niet kan waarderen ("Dus mensen die GTA4 een 10 geven, neem ik niet serieus"), wat is er dan zinvol aan kijken naar een review als je er toch niet mee eens bent?

Oprotter met rockstar man het spel is wel realistisch maar een beetje te realistisch. Er zitten geen eens vliegtuig in.

Wat moet je nou met bowlen als je mensen voor de trein kunt gooien

Vliegtuigen, hier gaan we weer....

wat is het nut van vliegtuigen maken, allemaal heel moeilijk doen, heel wat ontwikkelen (had het spel nog langer moeten ontwikkeld worden, en zouden er ook meer hele erge en slechte bugs (waarbij je alleen je spel hoeft op te starten) in zitten, om over de eilanden te vliegen, in 1 minuut??? (als je niet tegen een gebouw opknalt natuurlijk)

en dit bowlen ding...

ik vind dat je Saints Row kan vergelijken met Tony Hawk skaten (zelfde amerikaanse punk stijl, zat vol met bugs (american waste land dan, was het spel al zat na het eerste half uurtje)

en je GTA een beetje kan vergelijken met Skate (van EA, nooit gespeeld, dus ik kan fout zitten)

Skate wil (zover ik weet) meer realisme, en Tony Hawk wil van die vage Amerikaanse dingen doen die je in het echt nooit van je leven zal doen...

Link to comment
Delen op andere websites

punt 2, ja, GTA IV is op veel fronten minder uitgebereid dan SA en VC, maar op andere fronten weer meer uitgebreid, zoals Realisme

punt 3, jij denkt anders dan andere mensen bij het geven van cijfers, sommigen denken aan wat het niet kan, en sommigen denken aan hoe het wel kan, welk gevoel ze er bij krijgen, letten ook op andere dingen enz. enz. enz.

iedereen heeft een eigen mening, als je die niet kan waarderen ("Dus mensen die GTA4 een 10 geven, neem ik niet serieus"), wat is er dan zinvol aan kijken naar een review als je er toch niet mee eens bent?

Ik vind het realisme veel minder toevoegen aan de game dan de vele dingen die niet meer in de game zitten. En zo nieuw is het niet, zoals een auto stelen door hem aan de praat te krijgen, dat had je al in 2002 met Mafia. In de tijd van GTA 3 was GTA3 er voor de fun en Mafia voor het realisme. GTA was juist zo sterk vanwege de fun en niet vanwege het realisme.

Een 10 betekent perfect. Dus alles klopt. Nou dat doet GTA niet. Als iemand een 10 geeft dan lees ik het om hun argementen te achterhalen en die zijn gewoon onzin. Ze willen de minpunten niet zien. Dus mensen die het een 10 geven neem ik niet serieus. Dit speel is tevens op bijna alle vlakken minder dan zijn voorgangers en teert voornamelijk op zijn graphics.

Ik vind GTA4 wel leuk, maar had nergens een wow gevoel en dus een next gen GTA ervaring. Het is nieteens meer van het zelfde, maar gewoon minder.

Bewerkt: door DieHappy
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me best leuke game, en als ze willen lachen met gta dat mag van mij. :)

Monopolyspelers lachen ook met gta

haha :schater: ik zou toch wel zo een spel willen hebben met pistolen enzo. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het dan zo zeggen, GTA IV IS beter dan Saints Row 2. Geen kwestie van vinden, dat is een feit geen conslusie. :duh:

idd :tu:

Eindelijk iemand die het met me eens is. ^_^

Al die dingen kun je in GTA San Andreas ook doen die je in Saints Row 2 kan doen, het is alleen wat opgepoetst in vergelijking met GTA San Andreas.

Triest hoor, dingen van Rockstar rippen en daar geld mee verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het wel een grappig filmpje omdat er werd gelachen met de dingen die je in GTA IV kunt doen (bowling, tv kijken en zo)

SR2 ziet er ook wel vet uit ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...