Think Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 Ik vind beide ideeën achter de games wel goed gta4 die nu meer voor het realisme en grafische gaat en saints row die meer voor de vele opties en over the top fun gaat (volgens de previews) hoop dat ze dat kunnen waarmaken EDIT: het is R* niet op alle punten die ze genoemd hadden gelukt jammergenoeg Volgens mij wel
freestyla Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) grafisch zal gta 4 het wel winnen maar sr2 brengt tog een paar dingen die ik in deze gta gemist heb zoals je eigen gang (die je in sr2 zelf zal kunnen pimpen), het veroveren van gebieden, overnemen van bedrijfjes en een villa. Gta 4 is een zeer goed spel en gta blijft altijd mijn favoriet maar ik mis tog het gevoel van de vorige gta's dat raar genoeg SR2 precies wel zal hebben . Bewerkt: 3 augustus 2008 door freestyla
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Lol. Maar ik ga alsnog Saints Row 2 kopen.
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 kga het zeker kopen het is zo lollig car surfing
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 kga het zeker kopen het is zo lollig car surfing ga zien of ik hem ga kopen
I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik gaa Saints Row 2 ook kopen. Alleen ik vind ik het niet leuker dan Gta 4 . Greetz Liberty-city10
thagtaking Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 SR2 rules gta werd na de single player saai, de multiplayer ben je zo uitgekeken echtwaar. teveel van het goede, dat is tenonder gegaan aan de fun die SR2 met iets mindere graphics wel zal hebben
freestyla Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 SR2 rulesgta werd na de single player saai, de multiplayer ben je zo uitgekeken echtwaar. teveel van het goede, dat is tenonder gegaan aan de fun die SR2 met iets mindere graphics wel zal hebben grafisch zal het iets minder zijn dan gta4 maar saints row 2 heeft alles wat san andreas zo leep maakte + nog veel meer vooral zelf je peronage en je gang creeëren is mijn favoriet
Hayte Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas... wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater
michaelfivez Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik vind dat ze wel een groot punt hebben...
straydoggs Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas...wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater xD Maar ja jullie zeggen wel dat sr2 niet wreed kan door de graphics (weet niet of ik het goed schrijf) maarja GTA SA was ook geen prachtig spel maar daarom was het nog wel superwreed
freestyla Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas...wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater xD Maar ja jullie zeggen wel dat sr2 niet wreed kan door de graphics (weet niet of ik het goed schrijf) maarja GTA SA was ook geen prachtig spel maar daarom was het nog wel superwreed ik verkies uiteindelijk ook de fun in een game boven het grafische en saints row zal grafisch wel in orde zijn het blijft tog een next gen game
FerryN Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas...wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater xD Maar ja jullie zeggen wel dat sr2 niet wreed kan door de graphics (weet niet of ik het goed schrijf) maarja GTA SA was ook geen prachtig spel maar daarom was het nog wel superwreed ik verkies uiteindelijk ook de fun in een game boven het grafische en saints row zal grafisch wel in orde zijn het blijft tog een next gen game Hoop dat SR2 niet van die irritante bugs krijgt als SR1, want die had er vreselijk veel.
Platypus Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Wist je dat er in GTA IV een straat is met de naam Stillwater Ave.? Misschien een verwijzing naar Saints Row.
Recommended Posts