Jump to content

saints row2 lacht met gta4


freestyla

Recommended Posts

Ik vind beide ideeën achter de games wel goed

gta4 die nu meer voor het realisme en grafische gaat

en saints row die meer voor de vele opties en over the top fun gaat (volgens de previews)

hoop dat ze dat kunnen waarmaken

EDIT: het is R* niet op alle punten die ze genoemd hadden gelukt jammergenoeg

Volgens mij wel :dans:

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • B-Dup

    14

  • freestyla

    12

  • Devsio

    11

  • Think

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

grafisch zal gta 4 het wel winnen maar sr2 brengt tog een paar dingen die ik in deze gta gemist heb zoals je eigen gang (die je in sr2 zelf zal kunnen pimpen), het veroveren van gebieden, overnemen van bedrijfjes en een villa.

Gta 4 is een zeer goed spel en gta blijft altijd mijn favoriet maar ik mis tog het gevoel van de vorige gta's dat raar genoeg SR2 precies wel zal hebben .

Bewerkt: door freestyla
Link to comment
Delen op andere websites

SR2 rules

gta werd na de single player saai, de multiplayer ben je zo uitgekeken echtwaar.

teveel van het goede, dat is tenonder gegaan aan de fun die SR2 met iets mindere graphics wel zal hebben :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
SR2 rules

gta werd na de single player saai, de multiplayer ben je zo uitgekeken echtwaar.

teveel van het goede, dat is tenonder gegaan aan de fun die SR2 met iets mindere graphics wel zal hebben :N

grafisch zal het iets minder zijn dan gta4 maar saints row 2 heeft alles wat san andreas zo leep maakte + nog veel meer vooral zelf je peronage en je gang creeëren is mijn favoriet :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas...

wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater :puh:

xD

Maar ja jullie zeggen wel dat sr2 niet wreed kan door de graphics (weet niet of ik het goed schrijf) maarja GTA SA was ook geen prachtig spel maar daarom was het nog wel superwreed

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas...

wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater :puh:

xD

Maar ja jullie zeggen wel dat sr2 niet wreed kan door de graphics (weet niet of ik het goed schrijf) maarja GTA SA was ook geen prachtig spel maar daarom was het nog wel superwreed

ik verkies uiteindelijk ook de fun in een game boven het grafische en saints row zal grafisch wel in orde zijn het blijft tog een next gen game

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk kan je Saints Row 2 vergelijken met GTA San Andreas...

wie weet, is Saints Row 3 in LibertyWater :puh:

xD

Maar ja jullie zeggen wel dat sr2 niet wreed kan door de graphics (weet niet of ik het goed schrijf) maarja GTA SA was ook geen prachtig spel maar daarom was het nog wel superwreed

ik verkies uiteindelijk ook de fun in een game boven het grafische en saints row zal grafisch wel in orde zijn het blijft tog een next gen game

Hoop dat SR2 niet van die irritante bugs krijgt als SR1, want die had er vreselijk veel. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...