Jump to content

saints row2 lacht met gta4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Wat was er net zo onrealistisch aan SA als carsurfen?? Ik vond SA best realistisch.

Volgens mij kon je toch echt in SA op een auto staan en cruisen door de stad. En er zijn nog meer dingen onrealistisch. Zoals Jetpacks.

@ Houtworm: GTA de eerste? Ooit van Elite gehoord?

Begrijp me niet verkeerd ik vind GTA IV een veel beter spel dan welk andere Sandbox game. Maar ik ben het er niet mee eens als je elke sandbox game en gta namaak noemt.

Bewerkt: door Devsio
  • Reacties 203
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• B-Dup

14

• freestyla

12

• Devsio

11

• Think

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

GTA: Stylish

SR: Over the Top

Het is maar net wat je leuk vind en gelukkig delen we niet allemaal dezelfde smaak.

Geplaatst:
Saints Row 2 heeft alles nagemaakt van Grand Theft Auto. Dat is ze erg goed gelukt, maar toch vindt ik GTA mooier en beter. Heel veel spellen zijn nagemaakt van GTA o.a Scarface: the World is Yours, de verhaallijn van dit spel is geheel in GTA stijl geschreven. De game Crackdown was opnieuw een GTA-achtige game die net als Saints Row werd gemaakt.

Daar ben ik het niet mee eens. Alles nagemaakt van GTA? Heb je saints row wel gespeeld? Het enigste wat Saints Row van GTA heeft is mischien de stijl uit San Andreas. Je zegt toch ook niet dat GTA nagemaakt van Elite is? Het woord GTA-achtige bestaat niet. Dit heet een Genre: Sandbox.

Doe niet zo wijs. Als je het Crown Magazine hebt gelezen, dan zul je zien dat Saints Row toch wel degelijk van GTA afkomstig is...;) Dat is gewoon een feit en daar valt niet over te discussiëren, niet alleen ik zeg dat, maar ook de presentators van GameKings...;)
Geplaatst:
nouja als ik nou heel eerlijk moet zijn laat SR2 wel meer mogelijkheden buiten de story zien..

ja klopt, maar die zijn ook 1.. 2 misschien 3 keer leuk..

en daar heeft ook niet iedereen behoefte aan..

overdone

Saints Row 2 heeft alles nagemaakt van Grand Theft Auto. Dat is ze erg goed gelukt, maar toch vindt ik GTA mooier en beter. Heel veel spellen zijn nagemaakt van GTA o.a Scarface: the World is Yours, de verhaallijn van dit spel is geheel in GTA stijl geschreven. De game Crackdown was opnieuw een GTA-achtige game die net als Saints Row werd gemaakt.

Daar ben ik het niet mee eens. Alles nagemaakt van GTA? Heb je saints row wel gespeeld? Het enigste wat Saints Row van GTA heeft is mischien de stijl uit San Andreas. Je zegt toch ook niet dat GTA nagemaakt van Elite is? Het woord GTA-achtige bestaat niet. Dit heet een Genre: Sandbox.

Doe niet zo wijs. Als je het Crown Magazine hebt gelezen, dan zul je zien dat Saints Row toch wel degelijk van GTA afkomstig is...;) Dat is gewoon een feit en daar valt niet over te discussiëren, niet alleen ik zeg dat, maar ook de presentators van GameKings...;)

Dan moet jij het anders formuleren. Jij zegt dat Saints Row ALLES heeft nagemaakt van GTA. In Crowns Magazine staat er dat spellen zoals Saints Row onder invloed waren van GTA. Maar er staat nergens dat alles is nagemaakt. En wat die gamekings ook zeggen het is hun mening en een mening is niet altijd een Feit.

En waarom mag ik niet wijs doen over MIJN eigen mening.

Wat was er net zo onrealistisch aan SA als carsurfen?? Ik vond SA best realistisch.

Volgens mij kon je toch echt in SA op een auto staan en cruisen door de stad. En er zijn nog meer dingen onrealistisch. Zoals Jetpacks.

@ Houtworm: GTA de eerste? Ooit van Elite gehoord?

Begrijp me niet verkeerd ik vind GTA IV een veel beter spel dan welk andere Sandbox game. Maar ik ben het er niet mee eens als je elke sandbox game en gta namaak noemt.

jij kan wel zeggen dat elite er eerder was maar ik vind een spel met aliens een tuidrijzen ruimtereizen totaal niet op gta lijken en daarbij komt dat het hele spel nergens op sloeg ja het was leuk om te spelen maar gta is echt de eerste game

waar je een crimineel speelt en het gewoon de bedoeling is om zoveel mogelijk chaos te veroorzaken

dus gta was de 1ste gta is de 1ste gta blijft de 1ste

heb ik jullie weer wat geleerd:D

owjah voor alle saint row fans kijk hier en ga geen onnodige topics plaatsen in GTA forum

http://www.neoseeker.com/forums/26836/ ziehier een saint row forum

dus hier kan een slotje op :D:slotje:

Bewerkt: door Houtworm1990
Geplaatst:

Nee oke. Sorry ik dacht dat je bedoelde de aller eerste sandbox game. Maar je heb gelijk GTA is de allereerste Sandbox met criminelen enz.

Geplaatst:

Dan moet jij het anders formuleren. Jij zegt dat Saints Row ALLES heeft nagemaakt van GTA. In Crowns Magazine staat er dat spellen zoals Saints Row onder invloed waren van GTA. Maar er staat nergens dat alles is nagemaakt. En wat die gamekings ook zeggen het is hun mening en een mening is niet altijd een Feit.

Zonder Grand Theft Auto, had Saints Row helemaal niet wezen bestaan ;)
Geplaatst:

In Nederland mag iedereen zijn eigen mening hebben en je moet anderen ook daarmee respecteren. Ik weet niet of dit ook in België het geval is omdat ik er zelf niet woon maar ik denk het wel. Mijn mening is dat de graphics van dat filmpje erg slecht zijn. Ook vind ik alle mogelijkheden "leuk" maar ook ontzettend onrealistisch. Autosurfen vind ik nog wel de raarste. Probeer je ogen maar open te houden met zo'n wind in je ogen, dat zal niet lukken en dan je evenwicht houden? En dan met zo'n truck mensen smerig maken... Ziet er erg vreemd uit en de voetgangers hebben een bizarre reactie vind ik. Het doet me eigenlijks denken aan een spel dat ze in Law & Order lieten zien. In Law & Order was iemand die dat na ging doen en de graphics waren daar net zoals bij SR2. Erg hoekig en afgeraffelt. Van Law & Order is dat te begrijpen want ze gaan natuurlijk niet voor een aflevering een fantastisch spel maken maar van de makers van SR2 valt het me erg tegen.

Zonder Grand Theft Auto, had Saints Row helemaal niet wezen bestaan ;)

Ja als we zo gaan praten. Als Pong er niet was. Dan was er waarschijnlijk geen xbox of ps3. Zo kunnen we eeuwig doorgaan.

@ Hackman: Waarschijnlijk (weet ik wel zeker) draait hij opdezelfde engine. Net als wat R* deed.

Geplaatst:

Ik vind GTA natuurlijk nog steeds de bom en dat zou ook wel blijven maar, ik heb saint row nog nooit gespeelt en het lijkt me wel een leuk spel qua mogelijkheden. Alleen wel wat slechte graphics. Ik vind gta IV helaas ook een beetje vervelen op den duur. Maargoed, als dit spel uit is zou ik hem wel kopen maar ik denk niet dat dit spel gta 4 zal overtreffen. Jammer dat R* er niet nets iets meer mogelijkheden in had gestopt, dat had voor mij toch wel een aardig groot verschil gemaakt.

Maar... eigenlijk gaat het er toch niet om welke de beste is, eigenlijk moeten we blij zijn dat er nog zo'n soort spel uitkomt. Meer afwisseling, en omdat het best lijkt op gta, denk ik ook dat de gta liefhebbers deze game ook wel leuk zullen vinden. :D

Geplaatst:

Eigenlijks zouden Saints Row en GTA IV bij elkaar heel goed zijn. GTA IV heeft de graphics en Saints Row 2 de mogelijkheden net als Yin en Yang ^_^:puh:

Iedereen hier maar zeggen gta 4 is beter bla bla bla

.De multiplayer is saai

.Het speelt stroef

.Het auto rijden is te moeilijk

.Niks meer te doen na dat je hem heb uitgespeeld

.Het is zelfs moeilijk om 1 ster te verliesen soms

.De missies zijn alleen maar het zelfde: Vermoord hem,achtervolg die

.Weinig kleren

Sorry voor de mensen die GTA IV echt top vinden....Het is een superspel maar het kon beter

Iedereen zijn eigen mening

Bewerkt: door snowguard3
Geplaatst:

Er zit wel een kern van waarheid in vind ik dan. Maar toch niet alles, want ik vind autorijden niet te moeilijk. Maar iedereen z'n eigen mening :D

Kijk ook naar de positieve punten, die zijn er ook genoeg. Het spel heeft wel minpunten maar genoeg pluspunten hoor.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...