End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Is Cod 5 al uit? Volgens ik het snap: Is call of duty world at war niet call of duty 5 Waarschijnlijk iets er tussen. Als je kijkt op websites en op het doosje staat er geen getal dus is het niet de 5. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dit is toch echt een World at War topic hoor. Maar ik ga hem niet kopen, lijkt te veel op CoD4. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dit is toch echt een World at War topic hoor.Maar ik ga hem niet kopen, lijkt te veel op CoD4. Ow oeps.. over het hoofd gezien. Maar dat is ook al een ouder topic. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' Ik noem maar iets. 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Bewerkt: 15 november 2008 door forumrunner Reageren
Dieko Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' Ik noem maar iets. 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Dat topic begon ook maar met GERUCHTEN wel hier staan de FEITEN. Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik heb hem op de DS en hij is zeer geslaagd!!! Call of duty 4 was ook vet op ds, maar deze nog vetter met online functie en nieuw is dat er soort minigames zijn zoals een mijn ontmantelen, zeker een top game! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Noem dan eens een rare opmerking. En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden. Reageren
Disturbed Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Noem dan eens een rare opmerking. En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Noem dan eens een rare opmerking. En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Maar is het spel nu al uit? Ik wil wel weten hoe die honden zich gedragen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Noem dan eens een rare opmerking. En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Maar is het spel nu al uit? Ik wil wel weten hoe die honden zich gedragen. Tuurlijk is dit spel al uit. De honden kom je nog wel is tegen die gedragen zich zoals in call of duty 4. Nu heb je ook wel tegensstanders die zich gedragen als honden. Ze komen met messen op je afgestormt en dan moet je probeeren ze neertesteken voordat ze het bij jouw doen. Reageren
Dieko Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik heb CoD WaW ook. Maar nog niet gespeeld :$ Hoe is de multiplayer? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Ik heb een paar andere posts van mij bekeken, ik leek wel veel op een Tiran ofzo, ik weet niet wat me bezielde. @hierboven : Goed hoor, ik heb de multiplayer beta. De wapens zijn mooier dan in Call Of Duty 4. @hierboven : Jawel, maar niet in de MP. Bewerkt: 15 november 2008 door forumrunner Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Noem dan eens een rare opmerking. En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Maar is het spel nu al uit? Ik wil wel weten hoe die honden zich gedragen. Tuurlijk is dit spel al uit. De honden kom je nog wel is tegen die gedragen zich zoals in call of duty 4. Nu heb je ook wel tegensstanders die zich gedragen als honden. Ze komen met messen op je afgestormt en dan moet je probeeren ze neertesteken voordat ze het bij jouw doen. In call of duty 4 zaten geen honden? Reageren
michael50000 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan? Je lijkt op een Moderator. En je maakt altijd rare opmerkingen. Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt Noem dan eens een rare opmerking. En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Doe het dan zelf ook en reageer ontopic. Maar is het spel nu al uit? Ik wil wel weten hoe die honden zich gedragen. Tuurlijk is dit spel al uit. De honden kom je nog wel is tegen die gedragen zich zoals in call of duty 4. Nu heb je ook wel tegensstanders die zich gedragen als honden. Ze komen met messen op je afgestormt en dan moet je probeeren ze neertesteken voordat ze het bij jouw doen. In call of duty 4 zaten geen honden? Heb jij call of duty 4 wel gespeeld ? Die zaten er wel in, alleen zitten ze er nu ook online in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.