Jump to content

Call of Duty World at War

Recommended Posts

Geplaatst:
Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan?

Je lijkt op een Moderator.

En je maakt altijd rare opmerkingen.

Zo wordt je nooit tot echte mod benoemt :Y

Noem dan eens een rare opmerking.

En ik wil gewoon graag dat ze zich aan de regels houden.

Doe het dan zelf ook en reageer ontopic.

Maar is het spel nu al uit? Ik wil wel weten hoe die honden zich gedragen.

Tuurlijk is dit spel al uit. :Y

De honden kom je nog wel is tegen die gedragen zich zoals in call of duty 4.

Nu heb je ook wel tegensstanders die zich gedragen als honden. :7

Ze komen met messen op je afgestormt en dan moet je probeeren ze neertesteken voordat ze het bij jouw doen. :Y

In call of duty 4 zaten geen honden? :?

Als je de storyline hebt uitgespeeld moet je zeker honden zijn tegegekomen. :Y

Hier een filmpje:

Hier in singleplayer van COD 4

En bij COD WaW heb je ze in singleplayer en ook in multiplayer heb ik ontdekt. ^_^

Dit is een filmpje van multiplayer. :puh:

• Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

127

• HA5H

75

• wupie

68

• Forumrunner

58

Geplaatst:

Ik heb Call of Duty : world at war uitgespeeld vandaag. _O_

Het einde was voor mij niet verassend aangezien ik het al is heb gezien.

Ik was er gisteren mee begonnen en vandaag al uit.

Ik heb er zo een 6 uur over gedaan. :puh:

Geplaatst:
Aangezien het er nog niet was heb ik het maar gemaakt:

callofdutyworldatwarps3za9.jpg

Publisher: Activision

Genre: FPS

Aantal Spelers: Multi Player

Taal Game: Engels

Online opties:

PS3 Online

Hier kan je zeggen wat je van de game vindt.

Of om een trefpunt voor online af te spreken.

Trailers:

Inhoud:

Call of Duty - World at War keert de moderne oorlog de rug toe en keert steevast terug naar de roots van de reeks, WOII. World at War speelt zich voornamelijk af na de aanval van Japan op Pearl Harbor. Spelers trekken van de ruïnes van Berlijn naar de tropische jungles aan de Stille Oceaan. De game bouwt voort op het succes van Call of Duty 4: Modern Warfare door het gebruik van dezelfde grafische motor. Daarbovenop krijgen spelers de kans om het conflict te klaren met enkele nieuwe wapens zoals een oude bekende, de vlammenwerper.

Net als in Modern Warfare kan de speler terug perks gebruiken naar zijn persoonlijke speelstijl. Deze perks zullen volledig in het thema staan van de WOII. Bovendien kan je diezelfde perks nu ook gebruiken in de singleplayer mode. In de singleplayermode kamp je met verschillende vijanden. In COD4 hadden we het koelbloedig gedrag van terroristen. Ditmaal is het gedrag van je tegenstanders aangepast op de wrede kamikaze technieken van de Japanners. De game speelt zich eveneens af op het Russische front waar je met de Russen de Duitsers moet verdrijven. De acties van de Duitsers zullen sterk verschillen van de Japanners.

De multiplayer bevat natuurlijk ook de typische perks. Ontwikkelaar Treyarch belooft dat er veel perks terugkeren maar dat er ook plaats werd gemaakt voor enkele nieuwe. De multiplayer bevat tevens een vier speler co-opmode. Hierin is het belangrijk je teammakkers goed in de gaten te houden. Wanneer iemand sterft, komt hij in 'Last Stand'-mode. Dan is het aan de teamgenoten om hem tijdig terug tot leven te wekken of de missie is verloren. Wat best lastig kan zijn wanneer de speler zwaar onder vuur ligt.

Hoewel Treyarch sinds Call of Duty 3 enorm veel kritiek heeft gekregen, zijn ze niet bij de pakken blijven zitten. Samen met Infinty Ward (COD4:MW) hebben ze tal van verbeteringen aan de "Call of Duty 4"- formule toegevoegd waaronder een hectische online co-opmode, nieuwe perks, nieuwe multiplayer modes, nieuwe wapens en voertuigen in zowel singleplayer als multiplayer.

- Terugkeer van WOII met perks en wapens aangepast aan het tijdperk.

- Call of Duty 4 technologie is de drijfkracht achter de game met enkele nieuwe toevoegingen.

- Vier speler co-opmode via LAN of online.

- Leuke extra: Vrij te spelen vier co-op zombiemode; waar je een fort moet beschermen tegen hordes zombies.

ratings:

IGN.com : 9.2 pers: 8.8 gamers: 8.6

zeg riot heb je dit zelf geschreven zo ja goed stuk je moet schrijver worden

Geplaatst:
Dus als in het ''Rate het liedje boven je'' 3 dagen niet gepost is maak je een nieuw topic aan?

Begin bij jezelf en ga ontopic.

Ontopic: Ik ga hem morgens eens spelen, heb em al op de pc, dus die ga ik morgen even checken :Y .

Geplaatst:
Aangezien het er nog niet was heb ik het maar gemaakt:

callofdutyworldatwarps3za9.jpg

Publisher: Activision

Genre: FPS

Aantal Spelers: Multi Player

Taal Game: Engels

Online opties:

PS3 Online

Hier kan je zeggen wat je van de game vindt.

Of om een trefpunt voor online af te spreken.

Trailers:

Inhoud:

Call of Duty - World at War keert de moderne oorlog de rug toe en keert steevast terug naar de roots van de reeks, WOII. World at War speelt zich voornamelijk af na de aanval van Japan op Pearl Harbor. Spelers trekken van de ruïnes van Berlijn naar de tropische jungles aan de Stille Oceaan. De game bouwt voort op het succes van Call of Duty 4: Modern Warfare door het gebruik van dezelfde grafische motor. Daarbovenop krijgen spelers de kans om het conflict te klaren met enkele nieuwe wapens zoals een oude bekende, de vlammenwerper.

Net als in Modern Warfare kan de speler terug perks gebruiken naar zijn persoonlijke speelstijl. Deze perks zullen volledig in het thema staan van de WOII. Bovendien kan je diezelfde perks nu ook gebruiken in de singleplayer mode. In de singleplayermode kamp je met verschillende vijanden. In COD4 hadden we het koelbloedig gedrag van terroristen. Ditmaal is het gedrag van je tegenstanders aangepast op de wrede kamikaze technieken van de Japanners. De game speelt zich eveneens af op het Russische front waar je met de Russen de Duitsers moet verdrijven. De acties van de Duitsers zullen sterk verschillen van de Japanners.

De multiplayer bevat natuurlijk ook de typische perks. Ontwikkelaar Treyarch belooft dat er veel perks terugkeren maar dat er ook plaats werd gemaakt voor enkele nieuwe. De multiplayer bevat tevens een vier speler co-opmode. Hierin is het belangrijk je teammakkers goed in de gaten te houden. Wanneer iemand sterft, komt hij in 'Last Stand'-mode. Dan is het aan de teamgenoten om hem tijdig terug tot leven te wekken of de missie is verloren. Wat best lastig kan zijn wanneer de speler zwaar onder vuur ligt.

Hoewel Treyarch sinds Call of Duty 3 enorm veel kritiek heeft gekregen, zijn ze niet bij de pakken blijven zitten. Samen met Infinty Ward (COD4:MW) hebben ze tal van verbeteringen aan de "Call of Duty 4"- formule toegevoegd waaronder een hectische online co-opmode, nieuwe perks, nieuwe multiplayer modes, nieuwe wapens en voertuigen in zowel singleplayer als multiplayer.

- Terugkeer van WOII met perks en wapens aangepast aan het tijdperk.

- Call of Duty 4 technologie is de drijfkracht achter de game met enkele nieuwe toevoegingen.

- Vier speler co-opmode via LAN of online.

- Leuke extra: Vrij te spelen vier co-op zombiemode; waar je een fort moet beschermen tegen hordes zombies.

ratings:

IGN.com : 9.2 pers: 8.8 gamers: 8.6

zeg riot heb je dit zelf geschreven zo ja goed stuk je moet schrijver worden

nee gejat van een site. :$

Geplaatst:

Ok, de game is veel epischer gruwelijker en heeft een betere single player dan z'n voorganger. Maar heeft iemand gemerkt dat de sommige schreeuwen die de nazi's schreeuwen, hetzelfde zijn als in COD2?

Geplaatst:
Ok, de game is veel epischer gruwelijker en heeft een betere single player dan z'n voorganger. Maar heeft iemand gemerkt dat de sommige schreeuwen die de nazi's schreeuwen, hetzelfde zijn als in COD2?

Ze kwamen me al zo bekend voor :schater:. Honden zijn een mooie toevoeging, goed uitgewerkt ook. De levels zien er goed uit, ik vind het wel een lekkere setting.

Geplaatst:

Maar is het spel nu al uit? Ik wil wel weten hoe die honden zich gedragen.

Tuurlijk is dit spel al uit. :Y

De honden kom je nog wel is tegen die gedragen zich zoals in call of duty 4.

Nu heb je ook wel tegensstanders die zich gedragen als honden. :7

Ze komen met messen op je afgestormt en dan moet je probeeren ze neertesteken voordat ze het bij jouw doen. :Y

In call of duty 4 zaten geen honden? :?

Heb jij call of duty 4 wel gespeeld ? Die zaten er wel in, alleen zitten ze er nu ook online in.

Oh, ik dacht dat hij het ook over multiplayer had, ik heb inderdaad alleen de multiplayer van COD 4 gespeeld.

Geplaatst:
Maar ik ga hem niet kopen, lijkt te veel op CoD4.

Dan moet je toch echt ff de demo downloaden of filmpjes ervan kijken.

Het is totaal anders.

Andere maps

Andere guns

Andere tijd

etc.

Anywayz...

Voor de mensen die dit spel niet competitive gaan spelen is het wel een leuk spel.

Ziet er mooi uit en is wel leuk om te spelen. Maar v oor de competitive gamers is het echt een ramp.

De sniper heeft te weinig damage, vaak moet je 2x hitten voor je hem raakt.

Er zit veel te veel sway op de guns (als je muis niet beweegt, beweegt je gun door), dit is erg irritant tijdens het schieten. De guns klinken ook totaal niet powerfull, net een ewtenschieter vaak.

Er zijn een bomplant sounds, dit is echt klote.

Het bom planten duurd te lang. etc. etc. etc.

Dit kan tot nu toe allemaal gefixt worden.

Maar dan is het grootste probleem de maps, deze zijn vaak te groot. Deze zijn niet speelbaar.

En dit is dus niet te fixen.

Ga hier dus zelf geen 55 eurie voor neer tellen.

Laat ik me mamma maar doen met kerst. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

PS3:

Ik kreeg hem vrijdag binnen, preorder, en hij is echt te gek!

De graphics zijn goed, eigenlijk alles.

De aanvallen vanuit de bosjes vind ik geweldig.

En er is trouwens ook een co-opmode voor offline maar ik weet niet met hoeveel je dat kan doen, ik heb het met m'n zusje gespeeld en zijn bijna klaar met co-op.

Ook het leuke hiervan is dat je elkaar kan beter maken, wat ook een nadeel heeft want als je te lang ligt ga je dood, dus meestal bij de ander in de buurt blijven.

Ik ben ook bezig met singleplayer en dat bevalt ook prima.

Eigenlijk is het echt een aanrader.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Multiplayer vindt ik niet leuk, en lijkt enorm veel op cod4.

Singelplayer was daar in tegen wel leuk. Vooral die missie: "Nacht der Untertoren" ofzo, had ik totaal niet verwacht. In die missie stond je in een huis, en kwamen er allemaal zombie's op je af. Je kon dan wapens kopen voor punten, die je krijgt door zombie's dood te schieten.

De singelplayer is wel veel gruwelijker dan die van cod4. Je ziet de lichaamsdelen eraf vliegen!

Geplaatst:
Belangrijke vraag, is hardcore free for all nu mogelijk?

Dan moet je toch een bepaalde level unlocken in multiplayer?

Over die lichaamsdelen.

Singlepayer is ubergeil.

Als je in een missie zit, zie je soms je medesoldaten sneuvelen.

Niet zomaar, soms missen ze een been en roepen ze om hulp.

Multiplayer is ook tof.

Daar zie ook allemaal lichaamsdelen afvliegen.

Bijvoorbeeld wil je een granaat teruggooien en ben je te laat.

Dan vliegt je arm weg of je hele lichaam.

Geplaatst:
Belangrijke vraag, is hardcore free for all nu mogelijk?

Dan moet je toch een bepaalde level unlocken in multiplayer?

Over die lichaamsdelen.

Singlepayer is ubergeil.

Als je in een missie zit, zie je soms je medesoldaten sneuvelen.

Niet zomaar, soms missen ze een been en roepen ze om hulp.

Multiplayer is ook tof.

Daar zie ook allemaal lichaamsdelen afvliegen.

Bijvoorbeeld wil je een granaat teruggooien en ben je te laat.

Dan vliegt je arm weg of je hele lichaam.

Nou dan heb ik daar allemaal nog niet opgelet. :7

Ik heb alleen nog maar bij het einde een nazi gezien zonder been. :{

Geplaatst: (bewerkt)

Tjah... dat heb je als je niet opzij gaat voor een granaat. Ik heb ook jappen gezien zonder onderkant. (Die nog kruipend doorgingen). BTW, da tank level is wel bruut. En de geweren klinken niet echt krachtig.. dat was ook het eerste ding dat mij opviel.

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...