Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Saai. Lelijk. Beter ga je GuildWars of WoW spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Saai. Lelijk. Beter ga je GuildWars of WoW spelen Waarom post je hier dan?? geef em 3 goede reden wrom je hier post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Saai. Lelijk. Beter ga je GuildWars of WoW spelen Waarom post je hier dan?? geef em 3 goede reden wrom je hier post. Laat hem maar, hij komt aandacht te kort... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb runescape ff gespeeld, maar ben nu gestopt, ik was level 52 met total level van 580 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2007 Offtopic: De helft van de mensen post in dit topic om hun postcount te verhogen en vervolgens het spel af te kraken Ik ben nu ook member, alleen heb ik er niet veel aan, want ik ben gedood in de Wilderness. Ik wist namelijk niet dat je na lvl 20 wilderness niet meer kon teleporteren . Wat doe ik dan? Members Novice Quests. Tsja, je moet toch wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb een vraag. Waar kan je warhammers kopen in de winkel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Barrows toch?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Heb je mischien een kaartje voor mij, want de world map doet het bij mij niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Keldagrim Zie helemaal onderaan. Letwel dit ligt in Membeworld Wat je ook kan doen is : Naar wordl 1 gaan en daar een warhammer kopen van de players IB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 is het waar van de stad die onder de wildy ligt een vriend van me zij dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Heeft iemand tips voor mij en z'n mening of ik member moet worden want ik weet het niet zo goed, aan de ene kant vind ik het superleuk om te doen maar aan de andere kant weet ik niet of het m'n geld waard is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Ikke heb wel een mening.. Ik zou member worden als ik jou was omdat, Het kost maar 5 euro per maand. Je kan in meer world. Je kan meer stats trainen. Denk aan beter armour zoals Dragon. Veel meer mogelijkheden dus. Dus ik had het geworden als ik jou was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 Waarom ik hier post? Ik snap niet wat er leuk aan is. Een paar kinderen uit mijn klas (de grootste nurden, kuch) gaan iedere dag bij elkaar spelen en dan gaan ze runescape spelen. Ze heetten het 'Runescape Clubje' en zijn helemaal verslaafd. Ik heb het ooit eens naar wat screens gekenen. Walgelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathijs MdG Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 Heeft iemand tips voor mij en z'n mening of ik member moet worden want ik weet het niet zo goed, aan de ene kant vind ik het superleuk om te doen maar aan de andere kant weet ik niet of het m'n geld waard is Als ik jou was zou ik member worden want het bied alleen maar voordelen zoals: Meer skills, Meer armor zoals dragon en ander stoof, Meer quests, en er komen elke maand weer dingen bij. Ik ben nu combat 81, en ik ben al ongeveer 5 maanden member ofsow, ik speel het nog elke dag en het blijft leuk. M.V.G -Mathijs MdG- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2007 Dankje, maar ik doe het niet via paypal als ik het ga doen, ik zal het via Wallie gaan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.