Ice Banana Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Ik wil nu de échte prijs weten van Dragon hide [gold] body and chaps! want al die mensen verkopen dat vershillend terwijl chaps 80-100k zijn vragen z 150k! en body is 150k... ik geraak er geen wijs uit! Bewerkt: 14 oktober 2006 door ICE BANANA Reageren
KillerR Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Yo wie wil er een complete shield of arav kopen voor zo'n ongeveer 2k, bieden mag Of wie wil er een anti dragon shiel kopen voor ong. 1K En ik heb nog 95 cowhides te verkopen en wat rune essences. Voeg me ff toe als je wat wilt kopen: Agent Xxl1 Bewerkt: 14 oktober 2006 door KillerR Reageren
KillerR Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Een paar klasgenoten zijn verslaafd en dat kun je wel merken aan hun cijfers Dat is niet bij iedereen zo, kijk maar naar mij. Ik speel het al best wel lang en ik haal ook goede cijfers op school Reageren
RS-modder Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Iedereen die hier runescape speelt kom allemaal bij de Runescape Fan Gang het is er heel leuk. >>> Door GTA-Sheep: Graag géén reclame maken voor je gang anders dan in het eigen topic of via een beschaafde link in je signature<<< Reageren
Wijst Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) wie spelen er allemaal runescape en zeg dan even je naam er bij kan ik je in me lijst toevoegen en je combat lvl enzo ik heet wijst net als op hier op het gta forum ( je mag me in je lijst zetten ) ben combat lvl 57 woodcutting is lvl 60 en magic lvl 40 en ik ben member is heel erg relax Bewerkt: 16 oktober 2006 door wijst Reageren
.Levi. Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Wijst, alles over Runescape doen wij hier. Ik voeg je post wel met dat topic samen. Reageren
Wijst Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) ik heb het gespeeld maar vond het saai dus allz iemand nog full mithril wil hebbuh geef mij die full mithril maar kan ik die veerkopen voor 10 k _____________________________________________________________ eej levi bedankt dat je me hebd gezegt waar ik alles over runescape moet plaatsen maar mijn neefje heet ook levi die is 1 jaar hijs zo schattig Bewerkt: 16 oktober 2006 door wijst Reageren
Rullez Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Beste leden het is haloween. Wie heb het nieuwe skeletten pak al Met ponpoenen hoofd. Ik heb het al. Maar wie nog niet. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik, waar kan je hem halen? Reageren
Rullez Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Je kan hem halen bij draynor villige. Reageren
Jorair Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Of full skeleton (of hoe noemt het), moet je daar ook halen, je moet praten met die marktkramer, dan krijg je een kanon (ghostbuster 500), en daarmee moet je dan geesten uitschakelen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Gaan jullie de kerstpullen ophalen? ik wel. heb de sjaal van vorig jaar nog. heb een vriend die loopt de hele tijd emt die sjaal rond. en een belangrijke mededeling: Ik Ben Combat 60!!! Ps je mag me toevoegen me acc heet wrieh Reageren
KillerR Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Gaan jullie de kerstpullen ophalen?ik wel. heb de sjaal van vorig jaar nog. heb een vriend die loopt de hele tijd emt die sjaal rond. en een belangrijke mededeling: Ik Ben Combat 60!!! Ps je mag me toevoegen me acc heet wrieh wanneer begint de ''kerstactie'' dan? Reageren
DdJDean Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) wanneer begint de ''kerstactie'' dan? Komt aan het eind van de maand (rond kerst ofzo). Mijn levels: Combat lvl 56 Bewerkt: 16 december 2006 door Mr.Twente Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.