Rene-GTA Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Daar heb je wel gelijk in, ik ga denk wel even volgende week kijken. Ik hoop dat Hamilton gaat winnen, dat is me favoriet. Reageren
Zaahed Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik heb een stukje wedstrijd gezien. Maar wat is eigelijk sneller? Een Buggati Veyron of Formule 1? Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Een Formule 1 wagen heeft eens 415 km/h gehaalt, tegen de 407,8 km/h van de Bugatti Veyron bij Top Gear. Reageren
Fedmas Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Wat willen jullie? Hamilton of Massa Kampioen? Say it to me! Ik wou eigenlijk da Kimi Kampioen werdt, maja dan maar Massa Reageren
The Wizard Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ik hoop dat massa kampioen wordt hij verdient het. Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Wat mij betreft verdient alleen Robert Kubica het om dit jaar kampioen te worden. Hij maakte de minste fouten, maar had simpelweg een te langzame auto. Maar aangezien hij geen kans meer heeft en ik tegen Hamilton ben, hoop ik op Massa. Hopelijk wordt het een mooie wedstrijd en mocht Hamilton kampioen worden: so be it, ik ben ook geen Massa-fan. Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Hey, Ik vind dat TC gelijk heeft, Robert heeft het echt super gedaan, en waar Massa en Hamilton fouten maakte, sprokkelde hij punten binnen, maar als ik echt vind wie het verdient heeft qua doorzettingsvermogen, is het Alonso, man! wat een doorzettingsvermogen heeft die goser, hij wilt 2 races met een flutauto. Als ik hem was, zou ik bij Renault blijven, dus niet naar Honda ofzo. Maar volgend jaar, Moet het The Iceman weer worden. Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Let op mijn woorden: Alonso blijft bij Renault. Hij is wel slim, maar niet gek. Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik geloof je, maar als het niet zo is, dan zwaait er wat Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik ben benieuwd morgen, ik ga zeker kijken. Ik denk dat Hamilton het heel goed gaat doen..... Maar je weet maar nooit. Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 :O Morgen? T is volgende week Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 :O Morgen? T is volgende week Dan heb ik verkeerd gekeken in de gids..... Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 LEWIS HAMILTON IS WERELDKAMPIOEN! Hij haalde in de laatste bocht Timo Glock in, en Ferrari was aan het juichen, maar dat mag niet! GO LEWIS! Nu is Thunder niet blij Lewis neemt revanche op vorig seizoen! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Yes, Hamilton is kampioen. Massa is wel eerste geworden, maar Hamilton is toch kampioen! Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Spannend einde, echt weer iets voor dit seizoen om het WK in de laatste kilometer te beslissen. Ik heb echt genoten van deze wedstrijd en het hele seizoen. Even leek het erop dat Hamilton het WK weer in het putje zou gooien (had ik niet erg gevonden ), maar hij is dit seizoen - met name in de regen - gewoon de beste geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.