Jump to content

Formule 1

Spacecraft

Recommended Posts

Geplaatst:

Daar heb je wel gelijk in, ik ga denk wel even volgende week kijken. Ik hoop dat Hamilton gaat winnen, dat is me favoriet. :dans:

• Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

38

• Thundercover

38

• Spacecraft

30

• Only GrandTheftAuto

27

Geplaatst:

Een Formule 1 wagen heeft eens 415 km/h gehaalt, tegen de 407,8 km/h van de Bugatti Veyron bij Top Gear.

Geplaatst:

Wat willen jullie? Hamilton of Massa Kampioen?

Say it to me! Ik wou eigenlijk da Kimi Kampioen werdt, maja dan maar Massa

Geplaatst:

Wat mij betreft verdient alleen Robert Kubica het om dit jaar kampioen te worden. Hij maakte de minste fouten, maar had simpelweg een te langzame auto. Maar aangezien hij geen kans meer heeft en ik tegen Hamilton ben, hoop ik op Massa. Hopelijk wordt het een mooie wedstrijd en mocht Hamilton kampioen worden: so be it, ik ben ook geen Massa-fan. :D

Geplaatst:

Hey, Ik vind dat TC gelijk heeft, Robert heeft het echt super gedaan, en waar Massa en Hamilton fouten maakte, sprokkelde hij punten binnen, maar als ik echt vind wie het verdient heeft qua doorzettingsvermogen, is het Alonso, man! wat een doorzettingsvermogen heeft die goser, hij wilt 2 races met een flutauto. Als ik hem was, zou ik bij Renault blijven, dus niet naar Honda ofzo. Maar volgend jaar, Moet het The Iceman weer worden.

Geplaatst:

Ik ben benieuwd morgen, ik ga zeker kijken. Ik denk dat Hamilton het heel goed gaat doen..... Maar je weet maar nooit. :Y

Geplaatst:

LEWIS HAMILTON IS WERELDKAMPIOEN! Hij haalde in de laatste bocht Timo Glock in, en Ferrari was aan het juichen, maar dat mag niet! GO LEWIS! Nu is Thunder niet blij :D Lewis neemt revanche op vorig seizoen!

Geplaatst:

Spannend einde, echt weer iets voor dit seizoen om het WK in de laatste kilometer te beslissen. Ik heb echt genoten van deze wedstrijd en het hele seizoen. Even leek het erop dat Hamilton het WK weer in het putje zou gooien (had ik niet erg gevonden :D), maar hij is dit seizoen - met name in de regen - gewoon de beste geweest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...