Mania-92 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 top race vergeleke met melbourne tenminste wat spektakel goed van albers dat hij het uitgereden heeft renault en toyota dat wordt nog een mooie strijd Reageren
-Richard- Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) top race vergeleke met melbourne tenminste wat spektakelgoed van albers dat hij het uitgereden heeft renault en toyota dat wordt nog een mooie strijd Ja, alleen jammer van Webber, dat had niet gehoeven. En Schumi... Er is niks van over, maar ze krijgen binnenkort toch hun nieuwe auto? Hopen dat ze dan nog steeds zo slecht blijven. Renault en Toyota gaan lekker. Foto 1 Foto 2 Foto 3 Bewerkt: 20 maart 2005 door GTAspeler Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Renault en Toyota mijn complimenten! Ferrari kan zich beter terugtrekken en beginnen aan hun nieuwe auto, want dit is natuurlijk 10x niks Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Echt een mooie race ik heb genoten. beter dan de meeste races voor elkaar en Alonso had verdiend gewonnen en Trulli tweede. Ferrari kan beter zo snel mogelijk hun nieuwe wagens inzetten anders wordt het helemaal niets. En heel goed van Albers dat hij de moeilijkste race van het seizoen heeft uitgereden top!!! Reageren
Sander Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Schumacher blij met F2005 Zag gister op studio sport dat Michael Schumacher voor het eerst in ze Ferrari F2005 reed, het beviel hem erg goed de nieuwe auto. Bij studio sport zeiden ze dat hij 3 april gewoon de race in de F2005 zou rijden. Ik ben erg benieuwd hoe dit het zal doen. 3 april is de Grand Prix in Bahrein dat is een eiland in het Midden-Oosten. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Gelukkig, het komt dus toch nog goed :-) (of zou Schumi niet de waarheid spreken?) Reageren
Spacecraft Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Montoya mist de GP van Bahrein Juan Pablo Montoya mist de komende GP van Bahrein. Dit bevestigde het McLaren-team woensdag. De vrijdagtester van het team, Pedro de la Rosa, zal hem vervangen. Zaterdag liep de Colombiaan een kwetsuur op tijdens een partijtje tennis met zijn trainer. Onderzoek bracht aan het licht dat Montoya een haarscheurtje in zijn schouderblad heeft. Tests hebben uitgewezen dat Montoya niet in staat is de komende GP te rijden. Verdere onderzoeken zullen moeten uitwijzen wanneer Montoya weer kan rijden. Het McLaren-team verwacht hem in San Marino weer terug achter het stuur. "Natuurlijk ben ik teleurgesteld dat ik dit weekend niet kan rijden," aldus Montoya. "Maar goed, het is hard werken in een F1-auto en dat is onmogelijk met deze blessure. We zullen het advies van de doktoren moeten opvolgen". Spanjaard Pedro de la Rosa zal de geblesseerde coureur vervangen en dus niet Alexander Wurz. De Oostenrijker is eigenlijk te lang voor de nieuwe McLaren en heeft daarom nog geen meter in de bolide gereden. Omdat Pedro de la Rosa al wel duizenden kilometers heeft gereden in de MP4-20, krijgt hij de voorkeur. Wurz zal tijdens de GP van Bahrein wel als vrijdagtester optreden en dus voor de eerste keer de MP4-20 aan de tand voelen. Loopt hij weer punten mis Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 En de Grand prix van Bahrein is gewonnen door Fernando Alonso. Verder is de uitslag 1. Fernando Alonso 2. Jarno Trulli 3. Kimi Raikkonen 4. Ralf Schumacher 5. Pedro de la Rosa 6. Mark Webber 7. Felipe Massa 8. David Coulthard 9. Rubens Barichello 10. Jacques Villeneuve 11. Tiago Monteiro 12. Patrick Friesacher 13. Christian Albers Het was een mooie race vooral voor Pedro De La Rosa. Veel inhaal acties En weer slecht van ferrari: Michael Schumacher uitgevallen en Rubens Barichello 9de en nog wel met de nieuwe 2005 ferrari. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Het was inderdaad weer eens een interessante race, en Ferrari is inderdaad nog niet wat het was. Alonso reed weer erg sterk, heb geen enkel uitstapje naast de baan gezien van hem, terwijl er zat waren die toch ook even een kijkje hebben genomen naast de baan. Zonder twijfel de leukste race van het seizoen tot nu toe. Reageren
[R-ick] Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Ik heb er geen problemen mee dat Ferrari nog niet is wat het was. Ik vond het ook een leukere race dan in Australie en in Maleisie. Pedro De La Rosa probeerde veel inhaalactie's te maken dat vond ik ook wel mooi. Gelukkig Alberts de finish gehaal. Alonso doet het goed, hopelijk rijd hij het hele seizoen door zo'n race's dan komt hij nog ver. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik had verwacht dat meneertje schumacher wel weer in de top 3 zou zitte maar 2 punte naar 2 wedstrijde hahaha lol :lol: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik had verwacht dat meneertje schumacher wel weer in de top 3 zou zitte maar 2 punte naar 2 wedstrijdehahaha lol :lol: Dan heb je wat gemist.. zijn al 3 races geweest namelijk :huh: Zag trouwens vanochtend deze kop op internet staan: Renault geplaagd door problemen Heeeeerlijk B) Die Renaultjes doen het namelijk weer veel te goed, echt verbazingwekkend goed zelfs, en aangezien ik zeker niet voor Renault ben.. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik had verwacht dat meneertje schumacher wel weer in de top 3 zou zitte maar 2 punte naar 2 wedstrijdehahaha lol :lol: Dan heb je wat gemist.. zijn al 3 races geweest namelijk :huh: Zag trouwens vanochtend deze kop op internet staan: Renault geplaagd door problemen Heeeeerlijk B) Die Renaultjes doen het namelijk weer veel te goed, echt verbazingwekkend goed zelfs, en aangezien ik zeker niet voor Renault ben.. what the :huh: oh men damn heb wat gemist me stupid ass :ph34r: Reageren
Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 amai schumi doet het echt slecht Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 amai schumi doet het echt slecht ja dit seizoen kan nog spannend worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.