Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Ook een mooie inhaalmanoeuvre van Heidfield en Michael Schumacher

Daar ben ik het helemaal mee eens, Schumacher heeft zijn kwaliteiten weer eens laten zien, net over de finish nog Chello ingehaald was wel een pootje haken maar ja, Raikonnen was echt oppermachtig van start tot finish, op AAlbers mogen we ook trots zijn met zijn 14e plek een nederlands Succes

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

op AAlbers mogen we ook trots zijn met zijn 14e plek een nederlands Succes

Nou daar denk ik toch anders over.. vergeet niet dat het de laatste plaats is he, dus ik zou niet weten waar je trots op moet wezen. Hij heeft de race uitgereden, niet meer dan dat, en is als laatste gefinisht.. Trots? Nee zeker niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de inhaal actie van Trulli bij Fisichella wel een erg spectaculaire inhaal actie en de inhaal actie van Mark Webber bij Fernando Alonso ook erg mooi, ik heb wel genoten van de race. Alleen Albers viel voor mij een beetje tegen , hij maakte nog iets te veel fouten.

En Kimi Raikonen heeft verdiend gewonnen hij was de beste van het veld.

Link to comment
Delen op andere websites

ROME - Een Italiaanse rechter heeft vrijdag het Williams-team definitief ontslagen van rechtsvervolging in de zaak-Senna. Daarmee is het langslepende proces, waarin werd onderzocht wie verantwoordelijk is voor het dodelijke ongeval van de Braziliaanse autocoureur, na elf jaar beëindigd.

Adrian Newey, destijds hoofdontwerper, werd vrijgesproken. De zaak tegen de technisch directeur van Williams, Patrick Head, werd niet ontvankelijk verklaard omdat de redelijke termijn is verstreken om de schuldvraag te beantwoorden. Drievoudig wereldkampioen Ayrton Senna verongelukte in mei 1994 in zijn Williams op het circuit van Imola (Italië). Head en Newey kwamen direct na de fatale crash in het beklaagdenbankje. De rechtbank van Bologna wees de beschuldigingen in een eerste rechtszaak in 1997 van de hand. Williams en consorten werden vrijgesproken.

Vrijspraak

In beroep bij het gerechtshof volgde in 1999 wederom vrijspraak. De aanklagers gingen vervolgens in cassatie bij het hooggerechtshof in Rome omdat het beroepsproces niet correct zou zijn verlopen.

Het hooggerechtshof was het daarmee eens, waardoor het proces-Senna in mei 2005 nog steeds op de rol stond. Bij de behandeling van de zaak, op 11 mei, vroeg de aanklager echter al vrijspraak omdat de redelijke termijn zou zijn verstreken.

Bron: NU.nl

-----------------------------------------------------------------------------------------------

En toch denk ik dat het een of ander mechanisch probleem was, williams heeft wel degelijk schuld alleen is het al te laat om het te bewijzen.

Edit:

Ik zet het maar hier neer wat in het Voetbalnieuws topic kan ik het niet plaatsen en als ik het in het WN&O forum doe is het weer niet echt nieuws, het heeft nm. met sport te maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een race.. wat een ramp voor Raikkonen :( Niet normaal zeg, wat ongelofelijk jammer. Dit was zeker hét moment van het seizoen 2005 tot nu toe.. Alonso dus zeker niet verdient gewonnen, Raikkonen had het zeker verdiend..

Voor de rest wel een aardige race, wel enkele mooie inhaalacties gezien.

:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het laatste stuk gezien net.

Het was erg jammer voor Kimi Raikonen.

Nog 1 rondje en hij had gewonnen.

Ik had hem het echt gegunt.

Die crash van Raikonen ging best wel heftig.

In 1 klap ging de hele draagarm eraan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een mooie race, maar erg jammer voor raikkonen. En hij had nog op een haar na Jenson Button gemist.

Uitslag:

1. Fernando Alonso Renault

2. Nick Heidfeld Williams

3. Rubens Barrichello Ferrari

4. David Coulthard Red bull racing

5. Michael Schumacher Ferrari

6. Giancarlo Fisichella Renault

7. Juan Pablo Montoya Mclaren

8. Jarno Trulli Toyota

9. Vitantonio Liuzzi Redbull Racing

10. Jenson Button BAR

11. Kimi Raikkonen Mclaren gecrasht

12. Takuma Sato BAR

13. Jacques Villeneuve Sauber

14. Felipe Massa Sauber

15. Tiago Monteiro Jordan

16. Narayn Kartikeyan Jordan

17. Christian Albers Minardi

18. Patrick Friesacher Minardi

Uitgevallen:

Mark webber Williams ---->crash

Ralf Schumacher Toyota-------> crash

Bewerkt: door Morpheus 83
Link to comment
Delen op andere websites

Raikkonen is gewoon de beste, shumacher heeft in zijn leven al te veel gewonnen <_<

Dit is het tijdperk van Raikkonen :D

tydperk van raikonnen???

tydperk van Alonso bedoel jij zeker hoor :lol:

enne race van Nurgburgring had Alonso wel niks gedaan tegen kimi, dusjah auto van kimi fout :puh:

Alonso rulezz

edit: Coulthard met zyn red bull is weer in vorm zou ik nog geloven, 4de plaats

Bewerkt: door sonny yoshi
Link to comment
Delen op andere websites

Hé?

Maar hij is toch gecrasht? waarom komt die dan op de lijst te staan als gefinisht?

Beetje raar als je het mij vraagt de ophanging was kapot dan kan je echt niet meer rijden met een losse band aan een touwtje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...