Danoontje_nl Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Soort: blue prints Programma:google sketchup Vorm:tutorial en uitleg GTA:san andreas Onderwerp tutorial:met blueprints iets maken dat lukt me niet Reageren
JOEMAN Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Soort:wagen naam Programma:het handigste Vorm:tutorial GTA:san andreas Onderwerp tutorial: hoe de wagen namen in gta sa V2 te veranderen Reageren
geo bruce Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) mijn anti file auto kan iemand mij uit leggen hoe ik er zo een maak voor san andreas va =vooraanzicht das de voorkant lza =linkerzijaanzicht das de linkerkant ba =bovenaanzicht je kan het wel raden zeker jah de bovenkant alvast bedankt Bewerkt: 11 december 2008 door geo bruce Reageren
David22 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik zou graag een tutorial willen aanvragen waarin wordt uitgelegd hoe je een auto, gemaakt in 3ds max, in GTA SA krijgt. Dus niet een gedownloade mod, maar vanaf je eigen model naar SA. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik zou graag een tutorial willen aanvragen waarin wordt uitgelegd hoe je een auto, gemaakt in 3ds max, in GTA SA krijgt. Dus niet een gedownloade mod, maar vanaf je eigen model naar SA. Dit kán ik eens maken, als ik eens tijd heb. Reageren
GTA_K Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Soort: Modelling Programma: Gmax Vorm: Tutorial en uitleg met plaatjes GTA: SA Onderwerp tutorial: Hoe je gebouwen en auto's maakt in Gmax. (NIET 3dsmax) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Soort: ModellingProgramma: Gmax Vorm: Tutorial en uitleg met plaatjes GTA: SA Onderwerp tutorial: Hoe je gebouwen en auto's maakt in Gmax. (NIET 3dsmax) Ik heb laatst een Gmax tutorial gemaakt over hoe je een gebouw kan maken. >>>Tutorial<<< Ik sta altijd nog open voor Gmax tutorial requesten! Reageren
GTA_K Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Soort: ModellingProgramma: Gmax Vorm: Tutorial en uitleg met plaatjes GTA: SA Onderwerp tutorial: Hoe je gebouwen en auto's maakt in Gmax. (NIET 3dsmax) Ik heb laatst een Gmax tutorial gemaakt over hoe je een gebouw kan maken. >>>Tutorial<<< Ik sta altijd nog open voor Gmax tutorial requesten! Bedankt! Ik zal hem snel gaan volgen Reageren
sns Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Een Tut Waar sttat hoe je objecten in GTA SA zet alleen zonden gmax en 3dmax of zo iets want op mijn pc doen die het niet alvast bedankt Soort: TuT Programma: Geen 3dmax/gmax Vorm:in GTA SA zetten GTA:SA Onderwerp tutorial:in GTA SA Ztten Bewerkt: 7 februari 2009 door sns Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Een Tut Waar sttat hoe je objecten in GTA SA zet alleen zonden gmax en 3dmax of zo iets want op mijn pc doen die het niet alvast bedanktSoort: TuT Programma: Geen 3dmax/gmax Vorm:in GTA SA zetten GTA:SA Onderwerp tutorial:in GTA SA Ztten Je kunt niet zonder Gmax of 3Ds Max een object in GTA zetten. Als de programma's het echt niet doen zul je aan iemand moeten vragen of hij ze in-game zet voor je. Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ja, dat kan wel. Met een bepaalde versie van ZModeller kan je DFF exporteren, en met een omweg een .col maken. Hoe dit moet weet ik niet precies, het kan wel Misschien vertellen wat er niet precies doet? En dit natuurlijk in een apart topic zetten, want anders gaan we teveel offtopic. Reageren
jemodder Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 SOORT: wapens modden (moddelen dus denk ik) PROGRAMMA: gta vc weapon workshop OF gewoon in de kladblok VORM: uitleg GTA: vice city (geen stories) ONDERWERP TUTORIAL: er bestaat al een tut van maar vc weapon editor is niet meer te vinden dus een duidelijke tut voor in de kladblok. Daar bestaat ook al een tut van maar daarin wordt enkel gezegd hoe je de manier waarop je je wapen vasthoudt verandert. Over die andere cijfers wordt niets gezegd en ook vooral de laatste kolom van de weapons.dat is met een hexadecimaal getal geschreven op een vreemde manier. Graag veel uitleg. Reageren
yoenboss Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Soort:denk texture moddeling Programma:paint? gewoon graag een DUIDELIJKE tutorial over hoe ik de kleur van de health bar niks van die radar gewoon de kleur van de health bar armor oxygen enzovoort GTA san andreas hopelijk weet iemand het Bewerkt: 15 februari 2009 door yoenboss Reageren
em4fun Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Soort: tut Programma: Vorm: voertuigen animeren GTA: sa Onderwerp tutorial: een gedailerde uitleg hoe je voertuigen kan animeren en hoe je daar de commands aan toevoegt (zoals de vork van heftruck naarbeneden en boven kan) Bewerkt: 27 februari 2009 door em4fun Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Soort: .col modden Programma: SteveM's col editor Vorm: modelen GTA: Vice City Onderwerp tutorial: het modden van .col files met SteveM's col editor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.