Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

Sex.ifp zit niet in versie 2 geloof ik. Ik heb hem zelf ook een aantal keren proberen te zoeken voor mijn mods, maar hij is onvindbaar.

Als je versie 1 hebt zou hij in de 'anim.img' moeten zitten in de map ".../San Andreas/Anim/Anim.img".

Link to comment
Delen op andere websites

Sex.ifp zit niet in versie 2 geloof ik. Ik heb hem zelf ook een aantal keren proberen te zoeken voor mijn mods, maar hij is onvindbaar.

Als je versie 1 hebt zou hij in de 'anim.img' moeten zitten in de map ".../San Andreas/Anim/Anim.img".

als het goed is in gta3img!!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je de 'animatie' sex bedoelt? Deze zit in de 'anim.img'. Als je een sex model wilt als 'dildo' dan moet je op die naam zoeken. De personen die worden gebruikt in Hot Coffee zijn slechts actors, die onder een eigen modelnaam worden geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je de 'animatie' sex bedoelt? Deze zit in de 'anim.img'. Als je een sex model wilt als 'dildo' dan moet je op die naam zoeken. De personen die worden gebruikt in Hot Coffee zijn slechts actors, die onder een eigen modelnaam worden geplaatst.

heb hem al via deze link kon ik een betandje dowloaden met onderandere het sex.ifp

http://www.file-upload.net/download-1313075/GX_IFP.zip.html

bedankt in ieder geval voor je hulp :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we het a.u.b. bij het onderwerp houden en voortaan dit soort bullsh*t ergens anders posten? Bij voorbaat dank...

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij CLEO3 zit geen hot coffee inbegrepen. Deze kan je alleen maar krijgen door de originele versie 1 San Andreas DVDrom te kopen.

Er zijn nog enkele mods op het internet in omloop die de hot coffee wel mogelijk maken, maar het merendeel is al verdwenen/geblokkeerd. Je moet goed zoeken om deze te kunnen vinden.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het zo hebt geïnstalleerd als de videotut?

Die videotut is speciaal voor deze tutorial gemaakt en komt gewoon overeen met wat ik geschreven heb. Als hij het gewoon via de text tut geinstalleerd heeft heeft hij exact het zelfde gedaan als in de videotut.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het zo hebt geïnstalleerd als de videotut?

Die videotut is speciaal voor deze tutorial gemaakt en komt gewoon overeen met wat ik geschreven heb. Als hij het gewoon via de text tut geinstalleerd heeft heeft hij exact het zelfde gedaan als in de videotut.

Dat weet ik ook, maar de videotut is duidelijker omdat je ziet wat er gebeurd. De eerste keer dat ik CLEO instaleerde probeerde ik het eerst met de tekst, maar dat wilde niet. Toen ik de video zag snapte ik het meteen.

En als hij een 'rapport verzenden' foutmelding krijgt dan moet het wel aan de installatie liggen. Als hij pas de foutmelding had bij het laden van San Andreas zal het vaak aan de modification liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht, ik heb de video tut gedaan en nu kan ik SA wel opstarten maar net als het menu zou openen crasht SA met die Rapport Verzenden fout melding. Ik heb wel nog geen cleo mod geinstalleerd, zou het daaraan liggen? Dat je alleen SA kan spelen met een cleo mod geinstalleerd?

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het zo hebt geïnstalleerd als de videotut?

Die videotut is speciaal voor deze tutorial gemaakt en komt gewoon overeen met wat ik geschreven heb. Als hij het gewoon via de text tut geinstalleerd heeft heeft hij exact het zelfde gedaan als in de videotut.

Dat weet ik ook, maar de videotut is duidelijker omdat je ziet wat er gebeurd. De eerste keer dat ik CLEO instaleerde probeerde ik het eerst met de tekst, maar dat wilde niet. Toen ik de video zag snapte ik het meteen.

En als hij een 'rapport verzenden' foutmelding krijgt dan moet het wel aan de installatie liggen. Als hij pas de foutmelding had bij het laden van San Andreas zal het vaak aan de modification liggen.

Als je de videotut duidelijker vind en er met mijn text tut niet uit kom dan moet je gewoon posten wat ik dan duidelijker moet maken of waar ik een foutje heb gemaakt. Als ik niet weet dat het onduidelijk is, kan ik het ook niet verbeteren.

Wacht, ik heb de video tut gedaan en nu kan ik SA wel opstarten maar net als het menu zou openen crasht SA met die Rapport Verzenden fout melding. Ik heb wel nog geen cleo mod geinstalleerd, zou het daaraan liggen? Dat je alleen SA kan spelen met een cleo mod geinstalleerd?

SA + CLEO3 zou ook gewoon zonder CLEO mods moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jouw hele tutorial exact volg dan krijg ik als ik mijn spel wil opstarten een foutmelding en als ik de cleo map verwijder werkt hij weer. Kan iemand mij zeggen wat het probleem kan zijn?

EDIT: Sorry ik had nog niet alle reacties gelezen en daaruit heb ik gevonden dat ik mijn spel via de compacte .exe moet starten en nu werkt hij wel!!

EDIT2: Zeer mooie tutorial, maar je kan eventueel toevoegen dat je gta na het downgraden moet starten via de compacte .exe.

Bewerkt: door vwbjorn
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...