Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

  • 5 weken later...

Gelieve niet meer in dit topic te posten. Niemand speelt meer GTA SA, alle links in dit topic zijn zowat dood, niemand die SA nog wil modden aangezien niemand SA meer speelt, en CLEO4 is al uit.

Het vriendelijke verzoek aan een moderator of admin om het topic te sluiten zodat het niet meer gebumpt kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Er spelen nog genoeg mensen San Andreas, er zijn nog genoeg mensen die San Andreas modden en die ook nog vragen hebben bij het installeren van Cleo.

Dit is een verouderde tutorial, CLEO4 is al uit en die kan je volgens mij niet eens handmatig installeren. Ik heb er altans alleen nog maar een auto installer van gezien. En al zou die er zijn zal dat niet overeen komen met deze tutorial Ik heb in de hooftpost al gezet dat CLEO4 uit is, als mensen dan nog vragen hebben omdat CLEO4 niet meer werkt kan dat beter in een CLEO4 topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Er spelen nog genoeg mensen San Andreas, er zijn nog genoeg mensen die San Andreas modden en die ook nog vragen hebben bij het installeren van Cleo.

Dit is een verouderde tutorial, CLEO4 is al uit en die kan je volgens mij niet eens handmatig installeren. Ik heb er altans alleen nog maar een auto installer van gezien. En al zou die er zijn zal dat niet overeen komen met deze tutorial Ik heb in de hooftpost al gezet dat CLEO4 uit is, als mensen dan nog vragen hebben omdat CLEO4 niet meer werkt kan dat beter in een CLEO4 topic.

Dan heb ik nog een vraag: wat is het wachtwoord van de SA compact downgrader?

Link to comment
Delen op andere websites

Er spelen nog genoeg mensen San Andreas, er zijn nog genoeg mensen die San Andreas modden en die ook nog vragen hebben bij het installeren van Cleo.

Dit is een verouderde tutorial, CLEO4 is al uit en die kan je volgens mij niet eens handmatig installeren. Ik heb er altans alleen nog maar een auto installer van gezien. En al zou die er zijn zal dat niet overeen komen met deze tutorial Ik heb in de hooftpost al gezet dat CLEO4 uit is, als mensen dan nog vragen hebben omdat CLEO4 niet meer werkt kan dat beter in een CLEO4 topic.

Dan heb ik nog een vraag: wat is het wachtwoord van de SA compact downgrader?

Kan jij lezen? CLEO4 is al uit. Je hebt niks meer aan deze tutorial. En bovendien stond het wachtwoord er ook gewoon naast.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou er nog een tut komen voor cleo 4? Want Cleo 3 is egt veel gemakkelijker. :puh:

CLEO4 is gewoon even een programmetje aanklikken en hij installeert zichzelf. Misschien is het scripten voor CLEO4 moeilijker maar CLEO3 scripts werken ook gewoon op CLEO4. Dus als je dat makkelijker vind om te [programeren kan je daar gerust mee doorgaan. Het werkt toch wel op CLEO4.

Nogmaals het vriendelijke verzoek om dit topic te sluiten. CLEO4 is allang uit en heeft vele voordelen boven CLEO3, ten eerste de auto installer, ten 2e kan je er meer mee modden, en ten 3e is het veeeeeeeeeeeeeeel stabieler (grootste minpunt van CLEO3 was voor mij wel dat het om het kwartier vast liep) Het is gewoon veel slimmer om direct CLEO4 te installeren. Dit is even zinvol als een tutorial schrijven over hoe je GTA IV op Windows 95 installeert. Sommige mensen gebruiken het liever, maar het is gewoon beter op te updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat maakt het uit. Ik speel nog SA mijn vrienden spelen nog SA en nog veel meer mensen.

laat dit topic gewoon open. Waarom heb je eigenlijk bezwaar tegen het feit dit topic open te laten?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...