Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

Als ik jouw hele tutorial exact volg dan krijg ik als ik mijn spel wil opstarten een foutmelding en als ik de cleo map verwijder werkt hij weer. Kan iemand mij zeggen wat het probleem kan zijn?

Een foute mod in de CLEO map. Geen andere mogelijkheid. Mocht er iets fout zijn gegaan in de installatie dan zou de CLEO map verwijderen niet helpen. Pleur al je CLEO3 mods uit de CLEO map, en probeer 1 voor 1 welke wel werken en in welke combinaties.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb letterlijk gedaan wat je schreef, ik heb ook versie 1.

ik kan nu wel SA opstraten maar net voordat het menu tevoorschijn moet komen krijg ik een foutmelding, van;''niet verzenden'', ''verzenden'' :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht er weer eens iemand hier posten die zegt dat hij alles exact geïnstalleerd heeft zoals er staat (maar overduidelijk de compact gta_sa.exe vergeet) zonder ook maar hoofdletters, punten, of überhaupt moeite doet om zijn bericht leesbaar te maken, stuur hem dan a.u.b. door naar het volgende:

[quote][b]ik heb allus geistaleerd zoals je zei en ale stappe gevolgt maar hij doet het niet. laat het wrken![/b]
Dan moet je even [url="http://piv.pivpiv.dk/"]deze[/url] link checken. Dan doet hij het gelijk zonder dat je iets hoef te doen. [/quote]

Ik word stront ziek van dat soort figuren. Dit is niet de meest vriendelijke manier maar anders leren ze het nooit.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heb ik gedaan maar krijg (kan de toepassing niet juist initaleren (0xc0000142) klik op ok om toepassing te beëndigen) ik weet niet wat dit betekend.

bedankt voor de reactie baegle maar weet jij het probleem of moet ik gta sa opniew instaleren ik heb mijne al gedowngrade naar 1.00.

Link to comment
Delen op andere websites

die heb ik ook gedaan zoals het hoord via deze topic maar werkt nu niet moet je de naam ook veranderen of moet je de gta-sa verweideren? ik heb deze topic doorgeleze en uitgevoert mar sinsdien ik cleo instaleer is het zo gebeurd of maak ik een crusiale fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is er iets fout gegaan. Probeer al de originele bestanden terug te zetten, en kijk of het werkt. Daarna probeer je het nog eens. In het geval het niet werkt zou ik SA deïnstalleren, de installatiemap verwijderen en opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

hey i kheb de fireworks.cs in m'n CLEO3 folder gedaan en er staat op de site (van je persoonlijke favoriet(de vreemd talige)) dat je op f of enter moet drukken maar gebeurt niks iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je CLEO3 goed geïnstalleerd hebt? Enige reden is dit, of dat de modificatie niet werkt (erg onwaarschijnlijk).

CLEO doet het goed hoor, andere mods doen 't wel

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...