Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

nu had ik ook es een vraagje.

khad eerst die SAMI in gebruik om voertuigen te installeren. eergister heb ik me die CLEO3 erbij gezet, want ik wou toch zo graag van die flashy emergency lights in m'n politievoertuigen..

toen stond daar in de uitleg van CLEO dat ge zo'n compact rar bestand moest downloaden en in uw SA map zetten, want een downgrade alleen was niet voldoende.

uiteindelijke resultaat was dat m'n spel ofwel ging hangen tijdens het laden, of na een car te spawnen gewoon doodleuk niet meer reageerde en zichzelf afsloot.

toen ik via SAMI een voertuig wou verwijderen, kreeg ik de melding dat hij ze niet meer kon vinden. uiteindelijk bleek dat het te maken had met dat compact rar bestand dat ik veranderd had. dat bestandje dat in die compact.rar zat en wat ik moest vervangen, was de boosdoener (denk ik toch). in de video van tjsoef?? (of hoe noemt ie?) kreeg je te zien dat als je dat compact.rar bestand in je SA map plaatste, dat je de melding kreeg 'vervangen en ..' dat kreeg ik dus niet. ik verwijderde dat andere bestand met de nodige gevolgen.

afin; tklinkt allemaal een beetje ingewikkeld..iemand die me begrijpt? ergens?

en kan ik die SAMI samen gebruiken met CLEO? en wat doe ik dan best eerst?

thx

Bewerkt: door lammegoedzak
Link to comment
Delen op andere websites

'T is over het algemeen bekend dat SAMI niet altijd goed werkt, ik raad je aan je hele spel te deinstalleren (+installatiemap weggooien) en opnieuw te installeren. Dan downgraden en zorgen dat 't met CLEO werkt, en dan met IMG Tool (of andere IMG Editors) de mod handmatig installeren zoals in de readme staat :)

Link to comment
Delen op andere websites

oke, kheb S.A. derstrak opnieuw geinstalleerd; en ben nu bezig met CLEO te installeren erin.

mijn vraag is de volgende, want dat zag ik niet goed in de video en in de uitleg daarboven snapte ik ook iets nie goed.

moet ik gta_sa in de hoofdmap vervangen door dat ander bestand 'gta_sa_compact' (en die dus hernoemen naar gta_sa) en dan de originele eruit gooien of moet ik gta_sa_compact in de hoofdmap plaatsen en de originele ook erin laten staan?

volgens de video wordt die er gewoon bijgezet, volgens de uitleg erboven wordt de naam van gta_sa_compact veranderd ma over verwijderen van de originele wordt niet gesproken.

liefst antwoord hierop anders kan ik nie verder. :N

Bewerkt: door lammegoedzak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een vraag,

Heb ik CLEO 3 nodig om de koplampen etc. van een politie auto te laten knipperen?

Ik heb wat auto's gemod en er zit een vette ambulance tussen die van die zijlichten heeft. En als ik de sirena aanzet etc. doet hij dat niet :S Ik wil graag meer mods installeren die dat soort dingen ondersteunen (extra lichten voor politie etc.)

Hilfe?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb cleo 3 geinstalleerd maar als ik gta wil starten dan doet ie het niet.hoe kan dit en hoe moet ik het oplossen?

alvast bedankt voor je reactie _O_ !

start hem NIET via de normalen exe

maar via de compact .exe

dat zal moeten werken

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb cleo 3 geinstalleerd maar als ik gta wil starten dan doet ie het niet.hoe kan dit en hoe moet ik het oplossen?

alvast bedankt voor je reactie _O_ !

start hem NIET via de normalen exe

maar via de compact .exe

dat zal moeten werken

maar die compact werkt ook niet.ik had hem daarvoor al gepacht zou dat de oorzaak zijn omdat de compact het niet doet?

Link to comment
Delen op andere websites

[help het ik weet het niet meeer ik zet dus die 4 files in de hoofd map en maak cleo aan en dowload police light mod

en zet heel de map van police light mod in cleo en gtasa op starten en hij sluit af met raport niet ver zenden mijn gta is gepatched :)

alvast bedankt dit is de video met dowload

Link to comment
Delen op andere websites

als ik die compact downgrader wil uitpakken staat er dit: ''Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen''. En ik heb CVehicle als wachtwoord ingevoerd....

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat bij het uitpakken van het archief krijgt, dan is je Zipper kapot (herinstalleren). Als je dit krijgt bij het uitvoeren van de EXE wanneer je 'm in de root map van San Andreas hebt gezet, mis je de "Vorbisfile.dll" wat betekent dat je waarschijnlijk CLEO niet juist geïnstalleerd hebt. Als je niet gedowngrade hebt, heb je deze compact exe ook niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

hartsikke mooi en duidelijk toppic echt klasse!

maar een vraagje hoe werkt die gravity gun (ik weet alleen hoe je moet schieten maar niet hoe je objecten kunt verplaatsen(autos in de lucht enz.)

b.v.d

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...