Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

Heeft iemand Een goede cleo site voor me (cleo downloads)

Ontopic: Nice tut man :bier:

Hier kun je CLEO Vinden:

http://www.gtagarage.com/mods/browse.php?C=14

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=322

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...=158&type=4

Er zijn wel meer Modding Sites maar die weet ik niet uit mijn hoofd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb geinstalleerd hoe jullie zeiden daarna zet ik zeti's Advanced Car Control v2 erin

Zegt hij dat gta_sa.exe niet werkt

ik heb windows vista

Misschien moet ik hem anders installeren dit het ik gedaan.

Stap 1: gedownload via link op jullie site

stap 2: uitgepakt met winrar

Stap 3: VorbisFille.dll en vorbishooked.dll in map gezet c/program files/rockstar games/Gta san andreas

Stap 4: Cleo.asi erook bij gezet

Ps deze stonden allemaal in los als ik ging uitpakken.

Stap 5: Map aangemaakt CLEO genoemd met hoofdletters

Stap 6: Daarin gezet GxtHook.cleo

Stap 7: zoeken cleo mod

stap 8: gevonden zeti's Advanced Car Control v2 is het dan heb ik zeti's Advanced Car Control v2 bij GxtHook in de map gezet en CLEO_TEXT ook

Stap 9: Start hem op

Stap 10 even laden je ziet cdtje 2 seconden en dan weer muis met text bericht van het probleem

Kan iemand me helpen graag nog vanavond

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geinstalleerd hoe jullie zeiden daarna zet ik zeti's Advanced Car Control v2 erin

Zegt hij dat gta_sa.exe niet werkt

ik heb windows vista

Misschien moet ik hem anders installeren dit het ik gedaan.

*mijn tutorial in het kort*

Kan iemand me helpen graag nog vanavond

Alvast bedankt

Volgens mij ben je vergeten de compact gta_sa.exe te downloaden. Zie stap 1.

Tutorial geupdate: Ik heb mijn tutorial over CLEO3 even geupdate. Er staan nu meer mods + voorbeelden in stap 3 en mijn overige tutorials staan nu ook gelinkt. Heb jij nog een cleo mod die je graag in deze tut terug wilt zien? Mijn PB box staat open.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geinstalleerd hoe jullie zeiden daarna zet ik zeti's Advanced Car Control v2 erin

Zegt hij dat gta_sa.exe niet werkt

ik heb windows vista

Misschien moet ik hem anders installeren dit het ik gedaan.

*mijn tutorial in het kort*

Kan iemand me helpen graag nog vanavond

Alvast bedankt

Volgens mij ben je vergeten de compact gta_sa.exe te downloaden. Zie stap 1.

Tutorial geupdate: Ik heb mijn tutorial over CLEO3 even geupdate. Er staan nu meer mods + voorbeelden in stap 3 en mijn overige tutorials staan nu ook gelinkt. Heb jij nog een cleo mod die je graag in deze tut terug wilt zien? Mijn PB box staat open.

Dat hoeft toch niet want ik had versie 2 al gedowngrade

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik kan geen geschikte download voor Cleo 3 library vinden. De pagina's die ik opzoek met google werken niet mee, en hier in dit topic ook niet. Weet iemand waar ik een werkende dowload kan vinden? Niet zelfgemaakte missies, maar het programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen geschikte download voor Cleo 3 library vinden. De pagina's die ik opzoek met google werken niet mee, en hier in dit topic ook niet. Weet iemand waar ik een werkende dowload kan vinden? Niet zelfgemaakte missies, maar het programma.

>Hier< is de site van Sannybuilder, afdeling Cleo3. Links kan je een automatische Cleo3 Library installer downloaden, lekker makkelijk :)

@Hieronder: Niet zo moeilijk, maar voor de mensen die het simpel willen. Het werkt prima. Die Compact_SA heb je alleen nodig als je een gedowngrade SA hebt (Dacht ik :puh: ).

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen geschikte download voor Cleo 3 library vinden. De pagina's die ik opzoek met google werken niet mee, en hier in dit topic ook niet. Weet iemand waar ik een werkende dowload kan vinden? Niet zelfgemaakte missies, maar het programma.

>Hier< is de site van Sannybuilder, afdeling Cleo3. Links kan je een automatische Cleo3 Library installer downloaden, lekker makkelijk :)

Die werkt van geen meter. En die heeft de Compact gta_sa niet in zig. Je moet dus altijd stap 1 en 3 van deze tut volgen. En hoe moeilijk is het nou om 3 bestanden in een mapje te gooien? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de bestanden van Sanny over de kop gehaalt en ben erachter gekomen dat hij er standaard bij in zit. :)

Ik heb nog even voor je gekeken en de CLEO library download link werkt weer hoor. Dus je hoeft niet meer sannybuilder te doorzoeken. :)

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

moet je echt persee een compacte Sa exe hebben als je al versie 1 hebt?

want ik kan helemaal geen samp meer spelen met die compacte exe

Nee, dit hoeft niet. Het werkt gewoon met je orginele EXE, alleen ik dacht alleen bij versie 1.0 of 1.1, gedowngrade moet je dacht ik wel compact hebben maar weet ik dus niet zeker :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...