Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

hallo,

als ik gta compact in me hoofd map moet doen krijg ik nie zo een schermpje dus ik denk dan laat maar dan probeer ik het zonder exe dat lukt maar behalve de vorbixfile wil iemand me helpen ??

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

als ik gta compact exe doe en ik doe em in de map werkt dat niet dus ik denk dan probeer ik maar zonder dat lukt maar dan doet vorbisfile kan ik dan nie er in stoppen il iemand mij helpen ??

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet je welke code bij een mod hoort?

en met die duikboot, hoe kom je erin?

kijk ff op youtube is wel handig ik ben nu bezig met het instaleeren

ik heb alles ge instalerd en ik weet het jeh ebt zeg maar ggun of telepoortgun noem maar op.

van de bestanden die je hebt toegevoegt in cleo de naam daar van tiep je in dus wil je telepoort dan tiep je telepoort.

de naamen van de bestanden zijn de codes snap je?.

:tu:

voor submarine ctlr+s

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat nu op de sannybuilder site een automatische installer. die CLEO via een soort setup installeert: Link

BC7 :cya:

Zat die ook al niet in Sannybuilder zelf? Ik weet het haast wel zeker. Het werkte alleen niet maar bij mij werkt tot nu toe nog niks met Sannybuilder. (pokke programma)

Link to comment
Delen op andere websites

heey ik heb alles gedaan en heb V1. ik heb de gravity gun en de portal gun gedownload en als ik GGUN/ggun en PORTAL/portal in typ krijg ik niks. :cry: hoe kan dat? graag reactie terug

Bewerkt: door Gieltje1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

iemand help me aub :(

ik heb egt een pokke probleem:

1.ik kan die compact GTA niet starten omdat ik een paar dll's miste, toen heb ik die dll's gedownload en in de system32 folder gestopt (zoals het hoort ofc), maar toen kreeg ik een 'intialisatie' fout ofsoiets, wat moet ik daaraan doen? oh en ik heb het NIET ergens naartoe verplaatst, het wachtwoord werkt ook.

2.toen ik naar die video tutorial keek heb ik alles gedaan wat er stond, maar er is weer zo'n fakprobleem met die cleo.asi, want die verpest mijn spel door het altijd te laten crashen! :(

en als ik die file uit mijn directory haal, kan ik gewoon weer spelen :S

en ja, ik heb V1, ja, ik heb de stappen gevolgd voor V1 in de video tutorial, en ja, ik heb mods geinstalleerd (voor stunten)

Link to comment
Delen op andere websites

iemand help me aub :(

ik heb egt een pokke probleem:

1.ik kan die compact GTA niet starten omdat ik een paar dll's miste, toen heb ik die dll's gedownload en in de system32 folder gestopt (zoals het hoort ofc), maar toen kreeg ik een 'intialisatie' fout ofsoiets, wat moet ik daaraan doen? oh en ik heb het NIET ergens naartoe verplaatst, het wachtwoord werkt ook.

2.toen ik naar die video tutorial keek heb ik alles gedaan wat er stond, maar er is weer zo'n fakprobleem met die cleo.asi, want die verpest mijn spel door het altijd te laten crashen! :(

en als ik die file uit mijn directory haal, kan ik gewoon weer spelen :S

en ja, ik heb V1, ja, ik heb de stappen gevolgd voor V1 in de video tutorial, en ja, ik heb mods geinstalleerd (voor stunten)

Dude, als je in de system32 folder bent beland heb je toch iets niet goed gedaan. Die compact GTA sa moet in de zelfde map waar je gta sa geinstalleerd hebt. Daar staan ook de dll files.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...