Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

Hoe weet je welke code bij een mod hoort?

en met die duikboot, hoe kom je erin?

kijk ff op youtube is wel handig ik ben nu bezig met het instaleeren

ik heb alles ge instalerd en ik weet het jeh ebt zeg maar ggun of telepoortgun noem maar op.

van de bestanden die je hebt toegevoegt in cleo de naam daar van tiep je in dus wil je telepoort dan tiep je telepoort.

de naamen van de bestanden zijn de codes snap je?.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oke, :)

verders, ik kan t niet vinden met die duikboot, en hoe doe je die dingen als Ghostrider en dat laserpoortje gebeure?

lijkt me supergaaf, amar als jullie t ook niet weten houd t op :(

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de map Cleo gewoon aangemaakt in je GTA San Andreas map, met de file GXTHook daar ook in?

Probeer anders eens een andere mod(Time Stopper is leuk :puh:)

Ja de map Cleo heb ik in de map GTA San Andreas gezet met die GxtHook.cleo erin =p

Maar ik heb ook al de portal gun geprobeerd en die lukt ook niet :(

Moet je eerst GTA compact erop zetten en dan daarna de map Cleo?

Want ik heb eerst Cleo aangemaakt en dan GTA compact erop gezet =p

Grtz

Dimi3

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de map Cleo gewoon aangemaakt in je GTA San Andreas map, met de file GXTHook daar ook in?

Probeer anders eens een andere mod(Time Stopper is leuk :puh:)

Ja de map Cleo heb ik in de map GTA San Andreas gezet met die GxtHook.cleo erin =p

Maar ik heb ook al de portal gun geprobeerd en die lukt ook niet :(

Moet je eerst GTA compact erop zetten en dan daarna de map Cleo?

Want ik heb eerst Cleo aangemaakt en dan GTA compact erop gezet =p

Grtz

Dimi3

Vergeet niet de 3 files in de hooftmap van SA te plaatsen. En het maakt niet uit welke je eerst installeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de map Cleo gewoon aangemaakt in je GTA San Andreas map, met de file GXTHook daar ook in?

Probeer anders eens een andere mod(Time Stopper is leuk :puh:)

Ja de map Cleo heb ik in de map GTA San Andreas gezet met die GxtHook.cleo erin =p

Maar ik heb ook al de portal gun geprobeerd en die lukt ook niet :(

Moet je eerst GTA compact erop zetten en dan daarna de map Cleo?

Want ik heb eerst Cleo aangemaakt en dan GTA compact erop gezet =p

Grtz

Dimi3

Vergeet niet de 3 files in de hooftmap van SA te plaatsen. En het maakt niet uit welke je eerst installeert.

Ja het werkt! :*D

Ik had blijkbaar verschillende files uit 2 verschillende versies van CLEO3 in de map gezet...

Bedankt voor de mooie tut warrock!

Alleen jammer dat spel uitvalt ne enige tijd ggun gebruikt te hebben =p

Grtz

Dimi3

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef van 1 t/m 10 een 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ect. ^_^

BEDANKT! :tu:

Graag gedaan. ^_^

hallo allemaal

ik heb net sa al lang op de ps2 maar nou ik over cleo3 had gekocht was ik meteen entousianst en heb ik hem metee nvoor de pc gekocht alleen ik snap alleen niet goed hoe ik cleo3 moet instaleren want bij stap 2 van de uitleg kom ik al in de war te zitten.

dus al iemand mij kan helpen zou dat heel fijn zijn.

alvasr bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe installeer je Cleo3 in GTA SA.

In deze tutorial leg ik (warrock_123_321) uit hoe je Cleo3 kan installeren. Met Cleo3 kan je niet alleen Cleo3 mods spelen, maar ook Cleo2 mods.

Wat is Cleo?

Cleo3 is een programma dat script in de main.scm te draaien zonder dat je een nieuw spel hoeft te starten of de main.scm te vervangen

Wat voor mods zijn er voor Cleo?

Er zijn veel verschillende mods voor Cleo3. Dit zijn vooral mods die dingen toevoegen aan het spel. Zo is het mogenlijk voertuigen zoals een onderzeeër te plaatsen of een gravity gun te gebruiken.

Is Cleo moeilijk te installeren?

Het valt wel mee. Het word in deze tutorial in ieder geval uitgelegt hoe je Cleo3 moet installeren.

Ik heb nog Cleo2, moet ik die nu weg gooien?

Ja, anders loopt het vast. Je kan overigens nog wel je oude Cleo2 mods gebruiken.

Stap 1: kijken of jouw SA geschikt is voor Cleo3.

Cleo3 werkt alleen maar op een gedowngrade SA. We moeten dus eerst kijken of jij wel versie 1 of versie 1.1 van gta sa hebt. Dit doen we makkelijk door SA op te starten en in het hooftmenu links onderin kijken. Als je hier niets ziet staan heb je V1, dan kan je gelijk door naar stap 2. Als je er wel een versie nummer ziet staan moet je SA eerst downgraden.

Het downgraden van SA:

Als je geen versie 1 hebt moet je eerst SA downgraden. Het probleem hierbij is dat het niet met de patch kan. Je zal een compact gta_sa.exe moeten gebruiken. Eerst moeten we de compact gta_sa.exe downloaden. Deze kan je hier downloaden. Het wachtwoord is CVehicle. (ja, het klopt dat er een C voor staat)

We gaan nu de compact gta_sa.exe file uit de .rar file halen. Dit kan met software als Alzip of 7-Zip. Je moet nu de compact gta_sa.exe naar de hooftmap van GTA San Andreas kopieëren. Daar hernoem je de file naar 'gta_sa.exe'. (zonder de haakjes) Nu is je SA klaar voor het installeren van Cleo3!

Stap 2: het installeren van de Cleo3 Library.

Nu we de goede versie van SA hebben kunnen we de Cleo3 Library installeren. Dit is simpelgezecht het programma dat je Cleo3 mods in het spel zet. ( :puh: ) Dit is een simpel werkje van een paar files in de hooftmap van SA vervangen. We beginnen met de cleo3 library te downloaden. We pakken eerst weer alle files uit de .rar met software als Alzip of 7-Zip. We hebben nu een aantal files. Maar de enigste die wij nodig hebben zijn: vorbisFile.dll vorbisHooked.dll Cleo.asi en GXTHook.cleo. De rest kan je weg gooien. We plaatsen vorbisFile.dll vorbishooked.dll en Cleo.asi in de hooftmap van SA. Dit is waar je GTA San Andreas geinstalleerd hebt. Als het goed is word er gevraagt of je de bestaande files wilt overschrijven. Klik op ja anders doet Cleo3 het straks niet. We maken nu in de SA hooftmap een map aan genaamd 'Cleo'. (weer zonder de haakjes) In die map plaatsen we GXTHook.cleo en dat was het alweer. Nu hebben we als het goed is de Cleo3 Library succesvol geinstalleerd.

Stap 3: het plaatsen van Cleo mods. :)

We gaan nu de Cleo mods in Cleo plaatsen. We moeten daarvoor eerst wat Cleo mods downloaden. (duh) Mijn persoonlijke favoriet is deze. _O_ We dowloaden de mod en kijken of het een .cs of een .cleo mod is. Als hij een van deze extensies heeft kan je de mod in de Cleo map plaatsen die we eerder aangemaakt hadden en waar we GXTHook.cleo in gezet hadden. Verder hoef je niets meer te doen dan sa op te starten en de code in te tikken. Deze code verschilt per mod. Heb je bijvoorbeeld de Gravity Gun gedownload, dan typ je GGUN in tijdens het spelen. Maar dat verschilt per mod.

Ik hoop hierbij genoeg informatie te hebben gegeven over Cleo3 en het installeren daarvan. Als je nog vragen, opmerkingen of fouten hebt gezien laat dan maar een reactie achter.

:cya:

hallo allemaal

ik heb net sa al lang op de ps2 maar nou ik over cleo3 had gekocht was ik meteen entousianst en heb ik hem metee nvoor de pc gekocht alleen ik snap alleen niet goed hoe ik cleo3 moet instaleren want bij stap 2 van de uitleg kom ik al in de war te zitten.

dus al iemand mij kan helpen zou dat heel fijn zijn.

alvasr bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal

ik heb net sa al lang op de ps2 maar nou ik over cleo3 had gekocht was ik meteen entousianst en heb ik hem metee nvoor de pc gekocht alleen ik snap alleen niet goed hoe ik cleo3 moet instaleren want bij stap 2 van de uitleg kom ik al in de war te zitten.

dus al iemand mij kan helpen zou dat heel fijn zijn.

alvasr bedankt.

eerste stap is niet dubbel posten...

en die grote quote er uit laten of wat er uit knippen.

neemt veel ruimte in beslag

das zoooo irritant

Bewerkt: door ruud-121
Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal

ik heb net sa al lang op de ps2 maar nou ik over cleo3 had gekocht was ik meteen entousianst en heb ik hem metee nvoor de pc gekocht alleen ik snap alleen niet goed hoe ik cleo3 moet instaleren want bij stap 2 van de uitleg kom ik al in de war te zitten.

dus al iemand mij kan helpen zou dat heel fijn zijn.

alvasr bedankt.

Tja, je moet gewoon letterlijk doen wat er in staat, meer valt er niet te zeggen.

Enige ervaring met modden is misschien wel gewenst. Als je geen ervaring hebt, vergeet dan zeker niet te backuppen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe installeer je Cleo3 in GTA SA.

In deze tutorial leg ik (warrock_123_321) uit hoe je Cleo3 kan installeren. Met Cleo3 kan je niet alleen Cleo3 mods spelen, maar ook Cleo2 mods.

Wat is Cleo?

Cleo3 is een programma dat script in de main.scm te draaien zonder dat je een nieuw spel hoeft te starten of de main.scm te vervangen

Wat voor mods zijn er voor Cleo?

Er zijn veel verschillende mods voor Cleo3. Dit zijn vooral mods die dingen toevoegen aan het spel. Zo is het mogenlijk voertuigen zoals een onderzeeër te plaatsen of een gravity gun te gebruiken.

Is Cleo moeilijk te installeren?

Het valt wel mee. Het word in deze tutorial in ieder geval uitgelegt hoe je Cleo3 moet installeren.

Ik heb nog Cleo2, moet ik die nu weg gooien?

Ja, anders loopt het vast. Je kan overigens nog wel je oude Cleo2 mods gebruiken.

Stap 1: kijken of jouw SA geschikt is voor Cleo3.

Cleo3 werkt alleen maar op een gedowngrade SA. We moeten dus eerst kijken of jij wel versie 1 of versie 1.1 van gta sa hebt. Dit doen we makkelijk door SA op te starten en in het hooftmenu links onderin kijken. Als je hier niets ziet staan heb je V1, dan kan je gelijk door naar stap 2. Als je er wel een versie nummer ziet staan moet je SA eerst downgraden.

Het downgraden van SA:

Als je geen versie 1 hebt moet je eerst SA downgraden. Het probleem hierbij is dat het niet met de patch kan. Je zal een compact gta_sa.exe moeten gebruiken. Eerst moeten we de compact gta_sa.exe downloaden. Deze kan je hier downloaden. Het wachtwoord is CVehicle. (ja, het klopt dat er een C voor staat)

We gaan nu de compact gta_sa.exe file uit de .rar file halen. Dit kan met software als Alzip of 7-Zip. Je moet nu de compact gta_sa.exe naar de hooftmap van GTA San Andreas kopieëren. Daar hernoem je de file naar 'gta_sa.exe'. (zonder de haakjes) Nu is je SA klaar voor het installeren van Cleo3!

Stap 2: het installeren van de Cleo3 Library.

Nu we de goede versie van SA hebben kunnen we de Cleo3 Library installeren. Dit is simpelgezecht het programma dat je Cleo3 mods in het spel zet. ( :puh: ) Dit is een simpel werkje van een paar files in de hooftmap van SA vervangen. We beginnen met de cleo3 library te downloaden. We pakken eerst weer alle files uit de .rar met software als Alzip of 7-Zip. We hebben nu een aantal files. Maar de enigste die wij nodig hebben zijn: vorbisFile.dll vorbisHooked.dll Cleo.asi en GXTHook.cleo. De rest kan je weg gooien. We plaatsen vorbisFile.dll vorbishooked.dll en Cleo.asi in de hooftmap van SA. Dit is waar je GTA San Andreas geinstalleerd hebt. Als het goed is word er gevraagt of je de bestaande files wilt overschrijven. Klik op ja anders doet Cleo3 het straks niet. We maken nu in de SA hooftmap een map aan genaamd 'Cleo'. (weer zonder de haakjes) In die map plaatsen we GXTHook.cleo en dat was het alweer. Nu hebben we als het goed is de Cleo3 Library succesvol geinstalleerd.

Stap 3: het plaatsen van Cleo mods. :)

We gaan nu de Cleo mods in Cleo plaatsen. We moeten daarvoor eerst wat Cleo mods downloaden. (duh) Mijn persoonlijke favoriet is deze. _O_ We dowloaden de mod en kijken of het een .cs of een .cleo mod is. Als hij een van deze extensies heeft kan je de mod in de Cleo map plaatsen die we eerder aangemaakt hadden en waar we GXTHook.cleo in gezet hadden. Verder hoef je niets meer te doen dan sa op te starten en de code in te tikken. Deze code verschilt per mod. Heb je bijvoorbeeld de Gravity Gun gedownload, dan typ je GGUN in tijdens het spelen. Maar dat verschilt per mod.

Ik hoop hierbij genoeg informatie te hebben gegeven over Cleo3 en het installeren daarvan. Als je nog vragen, opmerkingen of fouten hebt gezien laat dan maar een reactie achter.

:cya:

ja het is me nu toch een stuk duidelijker geworden en ook allemaal gelukt behalve weet ik bij stap 2 van die uitleg niet waar ik GXTHook.cleo kan vinden want die heb ik nergens zien staan?

en ook is het als ik gta nou opstart dan doet hij het niet meer???

mischien dat iemand mij daar a.u.b. mee kan helpen.

alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door Rickske
Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Hoe kan je je auto neon geven?

Wand ik kan het nergens vinden.

Maar ik zie wel heel veel filmpjes waar ze het wel kunnen.

Al vast bedankt

Groet Wimmmmpy

Bewerkt: door wimmmmpy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe installeer je Cleo3 in GTA SA.

In deze tutorial leg ik (warrock_123_321) uit hoe je Cleo3 kan installeren. Met Cleo3 kan je niet alleen Cleo3 mods spelen, maar ook Cleo2 mods.

Wat is Cleo?

Cleo3 is een programma dat script in de main.scm te draaien zonder dat je een nieuw spel hoeft te starten of de main.scm te vervangen

Wat voor mods zijn er voor Cleo?

Er zijn veel verschillende mods voor Cleo3. Dit zijn vooral mods die dingen toevoegen aan het spel. Zo is het mogenlijk voertuigen zoals een onderzeeër te plaatsen of een gravity gun te gebruiken.

Is Cleo moeilijk te installeren?

Het valt wel mee. Het word in deze tutorial in ieder geval uitgelegt hoe je Cleo3 moet installeren.

Ik heb nog Cleo2, moet ik die nu weg gooien?

Ja, anders loopt het vast. Je kan overigens nog wel je oude Cleo2 mods gebruiken.

Stap 1: kijken of jouw SA geschikt is voor Cleo3.

Cleo3 werkt alleen maar op een gedowngrade SA. We moeten dus eerst kijken of jij wel versie 1 of versie 1.1 van gta sa hebt. Dit doen we makkelijk door SA op te starten en in het hooftmenu links onderin kijken. Als je hier niets ziet staan heb je V1, dan kan je gelijk door naar stap 2. Als je er wel een versie nummer ziet staan moet je SA eerst downgraden.

Het downgraden van SA:

Als je geen versie 1 hebt moet je eerst SA downgraden. Het probleem hierbij is dat het niet met de patch kan. Je zal een compact gta_sa.exe moeten gebruiken. Eerst moeten we de compact gta_sa.exe downloaden. Deze kan je hier downloaden. Het wachtwoord is CVehicle. (ja, het klopt dat er een C voor staat)

We gaan nu de compact gta_sa.exe file uit de .rar file halen. Dit kan met software als Alzip of 7-Zip. Je moet nu de compact gta_sa.exe naar de hooftmap van GTA San Andreas kopieëren. Daar hernoem je de file naar 'gta_sa.exe'. (zonder de haakjes) Nu is je SA klaar voor het installeren van Cleo3!

Stap 2: het installeren van de Cleo3 Library.

Nu we de goede versie van SA hebben kunnen we de Cleo3 Library installeren. Dit is simpelgezecht het programma dat je Cleo3 mods in het spel zet. ( :puh: ) Dit is een simpel werkje van een paar files in de hooftmap van SA vervangen. We beginnen met de cleo3 library te downloaden. We pakken eerst weer alle files uit de .rar met software als Alzip of 7-Zip. We hebben nu een aantal files. Maar de enigste die wij nodig hebben zijn: vorbisFile.dll vorbisHooked.dll Cleo.asi en GXTHook.cleo. De rest kan je weg gooien. We plaatsen vorbisFile.dll vorbishooked.dll en Cleo.asi in de hooftmap van SA. Dit is waar je GTA San Andreas geinstalleerd hebt. Als het goed is word er gevraagt of je de bestaande files wilt overschrijven. Klik op ja anders doet Cleo3 het straks niet. We maken nu in de SA hooftmap een map aan genaamd 'Cleo'. (weer zonder de haakjes) In die map plaatsen we GXTHook.cleo en dat was het alweer. Nu hebben we als het goed is de Cleo3 Library succesvol geinstalleerd.

Stap 3: het plaatsen van Cleo mods. :)

We gaan nu de Cleo mods in Cleo plaatsen. We moeten daarvoor eerst wat Cleo mods downloaden. (duh) Mijn persoonlijke favoriet is deze. _O_ We dowloaden de mod en kijken of het een .cs of een .cleo mod is. Als hij een van deze extensies heeft kan je de mod in de Cleo map plaatsen die we eerder aangemaakt hadden en waar we GXTHook.cleo in gezet hadden. Verder hoef je niets meer te doen dan sa op te starten en de code in te tikken. Deze code verschilt per mod. Heb je bijvoorbeeld de Gravity Gun gedownload, dan typ je GGUN in tijdens het spelen. Maar dat verschilt per mod.

Ik hoop hierbij genoeg informatie te hebben gegeven over Cleo3 en het installeren daarvan. Als je nog vragen, opmerkingen of fouten hebt gezien laat dan maar een reactie achter.

:cya:

ey ik heb net alles gedaan zoals het er stond en ik heb de goede versie en alles verder goed gedan en nou doet sa het ook.

alleen heb ik niet cleo.asi erin gedaan omdat ik niet weet waar ik dat bestand kan vinden!

dus alles doet het nou weer wel en heb de goede versie maar de mods doen het niet zonder cleo.asi dus als iemand mij kan vertellen waar ik die kan vinden zou dat HEEL fijn zijn.

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...