Flashingdemon666 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Als ik jouw hele tutorial exact volg dan krijg ik als ik mijn spel wil opstarten een foutmelding en als ik de cleo map verwijder werkt hij weer. Kan iemand mij zeggen wat het probleem kan zijn? Een foute mod in de CLEO map. Geen andere mogelijkheid. Mocht er iets fout zijn gegaan in de installatie dan zou de CLEO map verwijderen niet helpen. Pleur al je CLEO3 mods uit de CLEO map, en probeer 1 voor 1 welke wel werken en in welke combinaties.
the great B Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 ik heb letterlijk gedaan wat je schreef, ik heb ook versie 1. ik kan nu wel SA opstraten maar net voordat het menu tevoorschijn moet komen krijg ik een foutmelding, van;''niet verzenden'', ''verzenden''
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2009 (bewerkt) Mocht er weer eens iemand hier posten die zegt dat hij alles exact geïnstalleerd heeft zoals er staat (maar overduidelijk de compact gta_sa.exe vergeet) zonder ook maar hoofdletters, punten, of überhaupt moeite doet om zijn bericht leesbaar te maken, stuur hem dan a.u.b. door naar het volgende: [quote][b]ik heb allus geistaleerd zoals je zei en ale stappe gevolgt maar hij doet het niet. laat het wrken![/b] Dan moet je even [url="http://piv.pivpiv.dk/"]deze[/url] link checken. Dan doet hij het gelijk zonder dat je iets hoef te doen. [/quote] Ik word stront ziek van dat soort figuren. Dit is niet de meest vriendelijke manier maar anders leren ze het nooit. Bewerkt: 26 december 2009 door Flashingdemon666
gtavizz Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 mijne wil niet meer opstarten zegt dat vobisfile.dll niet gevonden kan worden?
Beagle Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Dan moet je vorbisfile.dll in je San Andreas map doen?
gtavizz Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 heb ik gedaan maar krijg (kan de toepassing niet juist initaleren (0xc0000142) klik op ok om toepassing te beëndigen) ik weet niet wat dit betekend. bedankt voor de reactie baegle maar weet jij het probleem of moet ik gta sa opniew instaleren ik heb mijne al gedowngrade naar 1.00.
Beagle Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Als je 'm gedowngrade hebt, moet je de compact_sa.exe gebruiken zoals in de tutorial staat.
gtavizz Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 die heb ik ook gedaan zoals het hoord via deze topic maar werkt nu niet moet je de naam ook veranderen of moet je de gta-sa verweideren? ik heb deze topic doorgeleze en uitgevoert mar sinsdien ik cleo instaleer is het zo gebeurd of maak ik een crusiale fout.
gtavizz Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 hij doet het weer een ding vergeten cleo3 doet het niet maar zoek ik morgen wel uit
Fransy Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Hoe komt het dat als ik de gta_sa_compact aanklik en het wachtwoord intyp de computer deze fout geeft (zie bijlage) bvd Fransie
Beagle Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Dan is er iets fout gegaan. Probeer al de originele bestanden terug te zetten, en kijk of het werkt. Daarna probeer je het nog eens. In het geval het niet werkt zou ik SA deïnstalleren, de installatiemap verwijderen en opnieuw installeren.
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Je bent waarschijnlijk een bestand vergeten te plaatsen wat nodig is om te laden. Zoals cleo.asi
llllllllll Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 hey i kheb de fireworks.cs in m'n CLEO3 folder gedaan en er staat op de site (van je persoonlijke favoriet(de vreemd talige)) dat je op f of enter moet drukken maar gebeurt niks iemand een oplossing?
Beagle Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Weet je zeker dat je CLEO3 goed geïnstalleerd hebt? Enige reden is dit, of dat de modificatie niet werkt (erg onwaarschijnlijk).
llllllllll Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Weet je zeker dat je CLEO3 goed geïnstalleerd hebt? Enige reden is dit, of dat de modificatie niet werkt (erg onwaarschijnlijk). CLEO doet het goed hoor, andere mods doen 't wel
Recommended Posts