Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

  • 3 weken later...

De hele Sannybuilder website ligt er uit, ik hoop dat hij snel weer online komt. Tot die tijd even geduld, dan.

Het valt me op dat de Sannybuilder site er wel vaker uit ligt. Ik heb er wel eens aan gedacht om de CLEO3 library en Compact gta_sa.exe op MegaUpload te zetten maar aangezien niemand tegenwoordig nog gta SA speelt is dat het ook niet waard. Bovendien word deze tut toch nooit meer gebruikt.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Er spelen nog genoeg mensen San Andreas en ik link nog vaak genoeg naar jouw tutorial als mensen hulp nodig hebben bij het installeren van CLEO3, dus wat je zegt is niet waar.

Bovendien heb ik gewoon niet echt zin meer om deze te updaten. Toen ik deze tutorial schreef was CLEO3 nog heel onbekend en waren en volgens mij maar 3 modders (ZAZ, een of andere japanse gast, en BC7) die er ook daadwerkelijk mods mee konden maken. Bovendien heb ik het idee dat 70% van de reacties hier zijn van: "ik heb alls gedaan wa je zei hij doe ut nie laat ut make" niveau. Terwijl ze dan gewoon zo eigenwijs zijn om de compact gta_sa.exe te installeren. Zolang slechts 30% de tutorial helemaal volgt heb ik ook niet echt zin om voor de paar mensen nog voor goede links te zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik kan de compact gta sa exe niet naar gta_sa.exe vernoemen omdat de oude daar al staat moet ik soms 1: de compact gta sa exe van de :C schijf halen en in de user files zetten of 2: moet ik de normale gta sa exe verwijderen en die compact gta naar dat vernoemen? :?:? en ik heb nog een probleem mijn scrippt.img is 588Kb en ik heb gta al een keer gedowngrade hoe kan ik het dan naar versie 1 brengen (568Kb)?

Bewerkt: door Sweet97
Link to comment
Delen op andere websites

ok ik vraag nog 1 keer hoe ik mijn script.img van 588Kb naar 568Kb kan krijgen...

maar ik zeg nog iets: ik start mijn GTA op en er staat LINKS onderin dat CLEO geval maar als ik hem opstart (met load EN new game) gaat hij ongeveer tot 40% en dan crasht ie... hoe kan ik dat verhelpen? :?:? :? :? :? :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...