rienie Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Die link naar die compact gta sa kan ik niet openen
Beagle Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Het wachtwoord is: "CVehicle" (zonder aanhalingstekens).
rienie Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik bedoel die link naar de site. Staat er kan de site niet vinden blablabla.
Beagle Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Bij mij werkt de link gewoon, hoor..? http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar
rienie Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 ja hij werkt nu ook bij mij. En eindelijk werkt cleo nu ook bij mij . Alleen niet als ik een car spawner aanzet.
dakkiono Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 de download link voor cleo3 doet et nie en op google kan ik geen werkende download link voor cleo3 vinden
Beagle Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 De hele Sannybuilder website ligt er uit, ik hoop dat hij snel weer online komt. Tot die tijd even geduld, dan.
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 (bewerkt) De hele Sannybuilder website ligt er uit, ik hoop dat hij snel weer online komt. Tot die tijd even geduld, dan. Het valt me op dat de Sannybuilder site er wel vaker uit ligt. Ik heb er wel eens aan gedacht om de CLEO3 library en Compact gta_sa.exe op MegaUpload te zetten maar aangezien niemand tegenwoordig nog gta SA speelt is dat het ook niet waard. Bovendien word deze tut toch nooit meer gebruikt. Bewerkt: 14 februari 2010 door Flashingdemon666
Beagle Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 Er spelen nog genoeg mensen San Andreas en ik link nog vaak genoeg naar jouw tutorial als mensen hulp nodig hebben bij het installeren van CLEO3, dus wat je zegt is niet waar.
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2010 Er spelen nog genoeg mensen San Andreas en ik link nog vaak genoeg naar jouw tutorial als mensen hulp nodig hebben bij het installeren van CLEO3, dus wat je zegt is niet waar. Bovendien heb ik gewoon niet echt zin meer om deze te updaten. Toen ik deze tutorial schreef was CLEO3 nog heel onbekend en waren en volgens mij maar 3 modders (ZAZ, een of andere japanse gast, en BC7) die er ook daadwerkelijk mods mee konden maken. Bovendien heb ik het idee dat 70% van de reacties hier zijn van: "ik heb alls gedaan wa je zei hij doe ut nie laat ut make" niveau. Terwijl ze dan gewoon zo eigenwijs zijn om de compact gta_sa.exe te installeren. Zolang slechts 30% de tutorial helemaal volgt heb ik ook niet echt zin om voor de paar mensen nog voor goede links te zorgen.
Sweet97 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Ik kan de compact gta sa exe niet naar gta_sa.exe vernoemen omdat de oude daar al staat moet ik soms 1: de compact gta sa exe van de :C schijf halen en in de user files zetten of 2: moet ik de normale gta sa exe verwijderen en die compact gta naar dat vernoemen? en ik heb nog een probleem mijn scrippt.img is 588Kb en ik heb gta al een keer gedowngrade hoe kan ik het dan naar versie 1 brengen (568Kb)? Bewerkt: 27 februari 2010 door Sweet97
Beagle Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Originele weghalen en de nieuwe in de plaats.
Sweet97 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ok ik vraag nog 1 keer hoe ik mijn script.img van 588Kb naar 568Kb kan krijgen... maar ik zeg nog iets: ik start mijn GTA op en er staat LINKS onderin dat CLEO geval maar als ik hem opstart (met load EN new game) gaat hij ongeveer tot 40% en dan crasht ie... hoe kan ik dat verhelpen? :? :? :?
Beagle Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 > http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_SA_Downgrader_Patch;74661 Downgraden met de downgrader hierboven.
Sweet97 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 En nu is het als ik hem wil downgraden is het gta_sa.exe onbekend omdat ik de compact gta naar dat heb vernoemd... hoe kan ik dit weer oplossen?
Recommended Posts