Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut

Recommended Posts

Geplaatst:

En nu is het als ik hem wil downgraden is het gta_sa.exe onbekend omdat ik de compact gta naar dat heb vernoemd... hoe kan ik dit weer oplossen?

Beagle maakt een fout. Gewoon de compact gta_sa.exe laden maar met een gedowngrade main.scm en script.img. Die downgrader veranderd die 2 files niet. Die moet je los downloaden.

Geplaatst:

Dat je niet moet doen wat ik zei :puh:, maar gewoon de compact_sa.exe in de map moet zetten met de originele gta_sa.exe. Dan downgrade je hem, en wanneer je San Andreas op wil starten laad je de compact_sa.exe.

Geplaatst:

Dat je niet moet doen wat ik zei :puh:, maar gewoon de compact_sa.exe in de map moet zetten met de originele gta_sa.exe. Dan downgrade je hem, en wanneer je San Andreas op wil starten laad je de compact_sa.exe.

ok thx

Geplaatst:

maar mijn game crasht alweer... ik heb het gevoel dat mijn script.img nog steeds niet 568kB is

Geplaatst:

maar mijn game crasht alweer... ik heb het gevoel dat mijn script.img nog steeds niet 568kB is

Dat is het ook niet. Beagle ziet gewoon zijn eigen fout niet in. Gewoon een losse script.img en main.scm downloaden en vervangen. Als de compact gta_sa.exe er in staat hoef je verder niet meer met die downgrader te kloten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik word hier gek van: ik wil de hele Rockstar Games map in de C; program files verwijderen maar dan zegt ie dat hij cleo.asi niet kan verwijderen omdat ik moet kijken of mijn schijf vol of tegen schrijven is beveiligd... wat kan ik daar aan doen

P.S.: dat doet hij ook met eax.dll, ogg.dll, vorbis.dll, vorbisfile.dll en met vorbishooked.dll

Geplaatst: (bewerkt)

Echt, noem me dom, maar waar kan ik CLEO3 downloaden als de officiele site down is en ik GEEN mirrors kan vinden?

En sorry als ik verkeerd post, maar ik heb zelfs daar geen idee in waar ik hoor te posten.

Bewerkt: door game1337
Geplaatst:

Mogelijk hier, of wachten tot de Sannybuilder website weer up is.

Bedankt, maar die heeft geen GTXHook.cleo, wat wel staat in de opening van deze topic?

Kan iemand dat uploaden ofzo?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Mijn Cleo mod installer bevat alle bestanden die je nodig hebt.

Indien het programma niet wil starten, zitten de bestanden er ook los bij.

CMI download

Geplaatst:

Mijn Cleo mod installer bevat alle bestanden die je nodig hebt.

Indien het programma niet wil starten, zitten de bestanden er ook los bij.

CMI download

Yes! Hartstikke bedankt!

• 1 maand later...
Geplaatst:

als hij vraagt openen of opslaan welke moet ik doen ?

Dan waar moet ik hem opslaan ?

of wat moet ik doen bij openen ? :schater:

Geplaatst:

Justin, kan je het alsjeblieft even bij één topic houden? Het is heel vervelend als je dezelfde vraag in heel veel topics stelt, dus houd het even bij je trein/'goeie cleo3' topic.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...