Jump to content

Huil films


Forever GTA

Recommended Posts

Er zijn een boel films en daartussen zitten vast wel wat films die je emotioneel maakt. wat zijn je films waarvan je moet huilen of gewoom een traantje moet laten.

Die van mij:

Titanic

A walk to remember

Pay it forward

The green mile

The persuit of happiness

If only

A chinese ghost story 1,2

The twins effect

Alles is liefde

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Robin B

    7

  • moechy

    5

  • GreyFox-Smurf

    5

Dat is niet alleen voor vrouwen en homo's, zelf heb je ook wel eens gehuild al is het een hele lange tijd geleden kun je niet ontkennen. Het gaat om het gevoel wat iedereen wel eens heeft al is om de muziek, wat iemand zegt, of het verhaal etc...

Als jij er niet om huilt prima toch! iemand anders weer wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hahaah je ga toch niet huilen bij een film :D :D :D :D da is voor vrouwen en homos :D:schater:

Nee dat is voor mensen met gevoel :puh:

omg spamkoning dat je bent, met je ''gevoel''

vieze gay :S

Dank je voor je ophelderende reactie. ^_^

Nee ik ben niet gay ik heb een vriendin dank je.

Ik spam daarentegen niet zoals jij nu doet.

Heb je nog iets te zeggen dan doe je maar, krijg je toch ff een mooie warn. (hoop ik voor jou)

Ma kom omdat je weer een van die nieuwelingen met een veel te grote bek bent zal ik het je vergeven.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gevoel,

maar ondanks dat heb ik nog nooit gehuild bij een film.

@funky fred: Hou nou eens op met het gehele forum ondr te spammen met

je discriminerende berichten. Voor mensen die hier wel homo zijn

(nee daar val ik niet onder) kan dat WEL pijnlijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij wil ik iedereen die hier gaat posten verzoeken om geen reacties als 'huilen is voor flikkers/wijven/bitches/watjes' achter te laten. Als het je niet aan staat, post dan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit echt om een film gehuild. Maar ik heb wel nog één in mijn geheugen die mij zeker wel raakte op emotioneel vlak. Met een zeer goeie verhaallijn.

american20history20xfu1.jpg

Ovrigens kan dit voor de wat gevoelige types een huil film zijn (waar inderdaad niks mis mee is!)

Edit: @Forever GTA, heb je dan uberhoud wel de hele film gevolgd? Ik vind het een behoorlijk emotioneel einde hebben als die jongen wordt doodgeschoten en zijn vriendinnetje in tranen in stort en ook zijn oudere broer die hem dood in zijn arme neemt...[/font] Spoiler is voor ontknoping van het einde van de film. Verder ieder zijn eigen mening toch? :)

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

@Flying Dutchman

Dankje wel.

American history x ? nou je leert er wel wat van maar vind het verre van een huil film, met al dat gediscriminerende gedoe en hitler, al is dat wel weer een emotioneel vlak voor mensen.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Euh, ik ken de titel niet meer. Het gaat over de gorilla en jongen die weglopen. Op einde moet de jongen een gorilla afscheid neme, en ik moet beetje huilen en het is al lang geleden. Sommige film moet ik bedwingen tegen de tranen vb on the beach, the mist, titanic, WTC, the godfather 3,...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...