Jump to content

Huil films


Forever GTA

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Robin B

    7

  • moechy

    5

  • GreyFox-Smurf

    5

Ik huil echt bijna nooit als ik een film kijk/heb gezien, maar laatst toch nog (bijna) een keertje. We keken bij Geschiedenis de film Glory (gaat over de Amerikaanse Burgeroorlog). Moest stiekem toch wel huilen tijdens de afloop, gelukkig heeft niemand het gezien. :puh:

Ook echt prachtige muziek, gemaakt door James Horner (hij maakte ook de muziek voor Titanic, Troy, the Mask of Zorro en the Legend of Zorro), hieronder een paar stukjes uit de film (alleen muziek).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het einde van ''The Mist'' wel schokkend.

Ze zaten vast in de mist in een auto zonder benzine.Dus zit er niets anders op dan zelfmoord te plegen.Ze zijn met zen vijfen:1kind 2volwassen en 2 senioren.Maar ze hadden maar 4 kogels.De man(van de volwassenen)besluit dat hij zichelf niet zal neerschieten.Na dat ze neergeschoten waren,Ging hij uit de auto,Roepte hij op die monsters die in de mist verschuild zitten.Toen ineens trok de mist weg en zag je militairen lopen naast tanks en vluchtelingen op legerbussen.Hadden ze nog even langer gewacht hebben,Dan zouden ze het allemaal overleeft hebben.

Dat vond ik echt zo *piep*! :-(

:cya:

Corneria

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit gehuild voor een zielige film of dergelijke, bij mij gaat dat gewoon niet. Maar ik ben meer iemand die van lekkere actie, actie-komedie, komedie films houd. Maar een horrorfilm of huilfilm kan ook nog eens. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Van Alfred J. Kwak De Film. (Toen ik klein was).

Het stukje dat hij in de gevangenis moet... :N

En van de serie van hem op T.V., dat z'n moeder wordt overreden.

Of Tom And Jerry: The Movie, Zoo zielig, echt waar, ook al ben je 12, ben ik dan, vindt het nogsteeds erg zielig. Ze lopen weg, worden gevangen als "huisdieren" en proberen steeds te ontsnappen.[/font] Eigenlijk geen idee meer hoe het afloopt, maar wel erg zielig.

Link to comment
Delen op andere websites

Om de een of andere reden krijg ik altijd tranen in mijn ogen bij de Titanic.

Dat gebeurt ook altijd bij mij, als die oude vrouw ( Rose )haar laatste adem uitblaast, en je komt te zien hoe jack & rose trouwen in de hemel :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zo gauw geen titels, maar ik heb genoeg films gezien waarbij ik moeite had om de tranen binnen te houden.

Dat waren niet altijd typische "huilfilms", maar gewoon films waarin iets droevigs of juist iets moois gebeurde.

Over films die tranen van het lachen opwekten hebben we het maar niet, maar die zijn er ook. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Er zijn een boel films en daartussen zitten vast wel wat films die je emotioneel maakt. wat zijn je films waarvan je moet huilen of gewoom een traantje moet laten.

Die van mij:

Titanic

The lion king

A walk to remember

Pay it forward

The green mile

The persuit of happiness

If only

A chinese ghost story 1,2

The twins effect

Alles is liefde

Playing by heart

In her shoes

The sisterhood of the travelling pants

Stepmom

Het paard van sinterklaas

Een update van films

Tiger cruise

My girl 1,2

Marilyn hotchkiss ballroom dancing & charm school

Anne frank:the whole story (2001)

Living proof

Griffin&phoenix

The seventh stream

The lovely bones

Letters to Juliet

Monte walsh

Just breathe

The Christmas blessing

The Christmas hope-

Letters to juliet

The help

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Toen ik klein was kreeg ik wel een tranen in mijn ogen bij sommige Pokemon films, bij van die zielige momenten. Maar tegenwoordig huil ik eigenlijk nooit meer, ook niet bij films. :$ Alhoewel huilen wel goed voor je ogen is. (Worden ze schoongemaakt door de tranen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...