Jump to content

Huil films


Forever GTA

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Robin B

    7

  • moechy

    5

  • GreyFox-Smurf

    5

Nooit gehuild om een film maar scheelde niet veel,

Titanic(Ook best zielig)

3 Milion baby(Echt een TOP film!) Geloof dat je die titel zo schrijft weet niet 100% zeker

Hooligans(omdat het einde zielig is)

Bewerkt: door -La Marcel#
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit gehuild bij en film, maar bij sommige fils en spellen is het einde wel een beetje uhm.. huilbaar :')

Call of Duty 4 & Half-Life 2 Episode 2.

Het gaat niet over spellen/games maar films hé of zijn er films van gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit gehuild bij en film, maar bij sommige fils en spellen is het einde wel een beetje uhm.. huilbaar :')

Call of Duty 4 & Half-Life 2 Episode 2.

Halo 3...

Bij films weet je al in de eerste kwartier wat er met alle hoofdpersonen gaat gebeuren, gewoonlijk overleven de hoofdpersonen alles. Een enkeling gaat dood, maar dat is niet zo erg omdat het al te raden is.

Link to comment
Delen op andere websites

The green mile is zeker een huil film.Je moet hier bij huilen.Anders heb je geen gevoelens.Ik moest echt huilen hoor!! Bijna iedereen.

Inderdaad, ik vindt het erg dat die de meisjes probeerde te helpen, dachten ze dat hij ze doodgedaan had :N.

Oook The Triumph, die ze vanavond op TV tonen is een fantastische film, hij die leraar die jongens vriendelijk maakte.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen speelfilm, maar een filmpje op Youtube.

Het gaat over 2 mannen (ergens in de jaren 70) die voor een baby-leeuwtje zorgen. Op een gegeven moment werd hij te groot en hebben ze hem vrijgelaten in Afrika om als wilde leeuw verder te leven.

Een jaar later zijn de 2 mannen naar Afrika gereisd om "Christian", zoals ze de leeuw genoemd hadden, op te zoeken.

Mensen hadden hun verteld dat de leeuw ze niet zal herkennen. Maar op de beelden van die ontmoeting met Christian is te zien dat hij ze nog wél herkent. Hij is zo blij om ze weer te zien en springt tegen ze op.

Nu hebben de makers van het filmpje ook nog zo'n emotionele muziek eronder gezet. Elke keer als ik dat filmpje kijk, rollen de tranen over mn wangen. Ik vind dat echt zooo'n mooie gebeurtenis. Zelfs nu ik dit bericht typ, rollen de tranen over mn wangen.

Dit is het filmpje:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee hoe die film heet, maar toen ik 6 was ofzo was er een film op tv over wolfen (een film, geen docu), en toen ging de moeder wolf dood, daar moest ik bijna om huilen :puh:

The Green Mile, Saving Private Ryan (als je het verhaal van die broers volgt) en ik weet ook niet hoe deze heet (:puh:) maar dat gaat over een dochter en een gehandicapte vader en de moeder is overleden geloof ik. Heb ik is op TV gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

van die films krijg ik af en toe wel eens tranen in me ogen. (mag een jongen zijn emoties ook eens uiten)

Pearl Harbor

Armageddon

titanic

en t stuk van Black Hawk Down Waar MASTER SGt.Randy Shugart & SGt.first Class Gary Gordon proberen om Super Six-4 te verdedigen , maar tevergeefs zij worden vermoord

[/font] en CWO . Micheal Durrant wordt Gevangen genomen[/font]

De rest kijken julie zelf maar :

Link to comment
Delen op andere websites

van die films krijg ik af en toe wel eens tranen in me ogen. (mag een jongen zijn emoties ook eens uiten)

Pearl Harbor

Armageddon

titanic

en t stuk van Black Hawk Down Waar MASTER SGt.Randy Shugart & SGt.first Class Gary Gordon proberen om Super Six-4 te verdedigen , maar tevergeefs zij worden vermoord

[/font] en CWO . Micheal Durrant wordt Gevangen genomen[/font]

De rest kijken julie zelf maar :

Die had ik al gepost 0_0 .Inderdaad echt een emotionele stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...