Jump to content

Huil films


Forever GTA

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Robin B

    7

  • moechy

    5

  • GreyFox-Smurf

    5

  • 2 weken later...
In de film braveheart, waar Mel Gibson op het laatst gevangen word genomen door de engelsen en een openbare doodsvonnis krijgt. Als hij in de dodencel zit zegt hij tegen zichzelf van 'God ik ben zo bang' maar hij weigert om een zelfmoordpilletje te slikken. Daarna wordt hij binnengebracht op een plein in een kooi en hij wordt helemaal uitgejoelt en krijgt allemaal rotzooi over zich heen. Zelfs kleine kinderen lachen hem uit. daarna krijgt hij allerlei erge martelingen hij wordt uitgerekt, ze snijden zijn buik open en zijn genetalien worden er af gehakt. Hij is nog steeds levend. Op het laatst zegt de beul tegen hem dat als hij genade zegt, dat hij een snelle dood zal krijgen. maar dan komt het mooie uit de film :-( Hij schReeuwt keihard FREEDOM !!!!! Iedereen staat verstijft, de hele menigte is stil en alle bewakers zijn verbaast. De beul geeft dan het ja teken en dan word zijn hoofd eraf gehakt :cry: Dit was zeker weten een film die me voor het eerst in lange tijd een paar traantjes gaf.

Dat is idd een hele mooie film/

Ik moest een klein beetje huilen bij King Kong, toen ie dood geschoten werd. Hij had geen slechte bedoelingen... :puh:

Is idd zielig het is dan ook helemaal niet eerlijk voor die aap, ik kan die mensen wel wat aan doen.

(ja weet t is een film)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind films over native Americans (indianen) ook altijd wel aangrijpend. Dan doel ik vooral op films als Dances with wolves en series als Into the West. Deze films laten zien hoe de indianen werden behandeld ten tijde van de Amerikaanse kolonisatie/trek westwaards (manifest destiny). Hun land werd afgepakt, er werden valse verdragen gesloten en zelfs de kudden bizons waren niet veilig voor de "blanken". Ik moet er niet om huilen, maar ik word er wel altijd emotioneel van. :puh:

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit gehuild bij een film, wel een keer nadat ik de laatste missie ''Game Over'' deed van CoD4:MW. :engel: Werd heel kwaad op Zakaev toen ie Gaz een kogel verkocht, of toen ik zag dat Price dood ging. Toen viel er toch wel een traantje op mijn wang.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Huilfilms? Dan is Bollywood dé ideale plek. Meer dan zat films om te janken:7

Ik heb totnutoe niet gejankt, al hield ik wel de zakdoek bij mij in de buurt.

Titanic is/was een goeie film om je tranen te laten drupelen.

Maar, nu we het toch over bollywood hebben.

-Kuch Kuch Hota Hai

-Kal Ho Na Ho

-Kabhie Khushi Kabhie Gham

-Kabhie Alvida Na Kehna

-Mohabbatein

Dit zijn de 5 INTERNATIONALE toppers die dus zowel in, als buiten India heel goed bekeken zijn.. Ik raad jullie (als jullie willen natuurlijk :7) ook aan 1 van deze films te kijken, te beginnen bij de eerste.

(Hier 1 van de duizende jank scenes in de film :7

)

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet altijd eerder huilen om boeken die treurig aflopen, dan films. :puh: Daar wordt alles in meer detail beschreven enzo... Moest bij The Lion King altijd huilen vroeger. Laatste tijd heb ik er niet zoveel last meer van, misschien omdat ik meer naar komedie-flims kijk. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ladder 49 Heb zelf 5 jaar bij de Jeugdbrandweer gezeten. En bij deze film denk ik toch vaak terug aan die mooie tijd. Ook als er wat zou gebeuren hier met een van onze brandweermannen zou ik dat heel erg vinden. en dat komt gewoon terug als ik hier naar kijk. Ik ken het gevoel. Ik ken de broederschap.. Dit is een erg mooie film.. en huilen ... ja zeker!

Hier het stukje.. waar ik echt bij huil!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...