henk_NL Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 ik huil nooit bij films aleen mijn vriendin wil nog welis een traantje wegpinken Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Ik heb tranen met tuiten gehuild bij het afbranden van de bioscoop in Inglourious Basterds. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) Er zijn een boel films en daartussen zitten vast wel wat films die je emotioneel maakt. wat zijn je films waarvan je moet huilen of gewoom een traantje moet laten. Die van mij: Titanic The lion king A walk to remember Pay it forward The green mile The persuit of happiness If only A chinese ghost story 1,2 The twins effect Alles is liefde Playing by heart In her shoes The sisterhood of the travelling pants Stepmom Het paard van sinterklaas Tiger cruise My girl 1,2 Marilyn hotchkiss ballroom dancing & charm school Anne frank:the whole story (2001) Living proof Griffin&phoenix The seventh stream The lovely bones Letters to Juliet Monte walsh Just breathe The Christmas blessing The Christmas hope- Letters to juliet The help Update van films: Saving sarah cain Madea’s family reunion Ramona and beezus Achtste groepers huilen niet Toy story 3 Bewerkt: 1 januari 2013 door Forever GTA Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Hm... Ik ken wel heel zielige films, alleen ben ik ze vergeten :/ Pay it forward was zoiets van, oh, nou, hm... Hij's dood. Wat jammer toch. Of het komt gewoon omdat ik die film keek met levo. Walking dead kan soms zo verdrietig zijn. Je raakt gewend aan een persoon, maar later gaat die dood. Ik moest vooral huilen bij de dood van lori en dale. Jim was ook best zielig. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Janken doe ik niet bij een film, er zijn soms wel films waarbij ik een brok in m'n keel krijg. Bij "Simon" had ik het, en op een of andere manier ook bij "Marley and me". Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Marley and me was inderdaad een zielige film. Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 (bewerkt) Memoirs of a Geisha als je ze meerdere keren bekijkt. Bewerkt: 2 juli 2013 door Extreem Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 Ik weet niet meer wat huilen is. Ik heb het meer dan 8 jaar niet meer gedaan. Geloof me of niet. Dus huilen bij films kan ik niet. Huilfilms ken ik dus niet, alleen zielige films. Titanic of zo. Reageren
Michael Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Bij Der Untergang heb ik meerdere keren echt gehuild. Ook toen de hond Blondi werd afgemaakt, ik vind dat zo sneu! D: Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Bij Der Untergang heb ik meerdere keren echt gehuild. Ik heb me kapot gelachen om die film Reageren
Michael Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Bij Der Untergang heb ik meerdere keren echt gehuild. Ik heb me kapot gelachen om die film Dat ligt er misschien aan dat ik stiekem heel gevoelig ben. En dat honden mijn lievelingsdieren zijn :$ Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Bambi, als hij uit zijn bos gebrand wordt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Ik denk niet dat iemand ook echt tranen met tuiten huilt, maar af en toe moet je toch wel eens een traantje wegpinken? Meestal zijn het tranen van geluk, overigens. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Bij Armageddon heb ik niet gehuild, maar de allereerste keer had ik wel een brok in m'n keel bij het moment dat Harry zijn dochter toespreekt voordat hij er een einde aan knalt. Reageren
Michael Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Ik heb wel even gehad bij Forrest Gump, die ik overigens voor de eerste keer zag. Wel even een traantje moest wegpinken toen zijn moeder op haar sterfbed lag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.