Jump to content

The Godfather 2


DenkaanHenk

Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    60

  • studio dewolf

    17

  • DenkaanHenk

    12

  • Fiegel5

    10

Ik heb online probleem. Als ik spel start dan verschijnt er venster van EA online voorwaarden & bepalingen en ik druk op X dan even laden dan opnieuw terug naar hetzelfde venster. Ik heb al EA-account. Ik kan online niet spelen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik die game speelde zou ik denken dat ze wel wat aan de Engine hadden kunnen doen :duh: . HALLO EA!!! ER BESTAAT ZOIETS ALS NEXT GEN!!!!! TOen ik verder speelde zag ik dat ze zo'nbeetje alles over boord hebben geflikkerd dat met The Godfather te maken had. Ik ben terug naar de winkel gegaan en er toen GTA CTW voor gekocht :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gta is toch altijd beter egt pico bello R*!

Als je gta dan beter bent trap het dan af. :duh:

Want wij heben niks aan klagers en zagers. :puh:

Dit is godfather II topic.

Al hoewel de engine echt dom is als je van een gebouw valt dan land je gewoon op je benen. xD :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

De sfeer van The godfather I is beter dan II maar ik vind gameplay beter dan deel I. Ik weet dat graphic tegenvallend maar grootste vervelend is de bugs VB: de auto botst tegen de vuilnisbak en plots verdwijnt de vuilnisbak, mijn ganglid maakt de eleketriciteit kapot en ik zie de lampen ineens vanzelf weg, ik gooi de man naar beneden OP water en niet IN water, dee lijk verdwijnt heel snel, Ik wil auto toeteren maar de hand drukt niet op de stuur en toch toeter, soms loopt mijn ganglid rond,... Ik wil nieuwe patch komen die bugs fixeren en beter graphic.

Ik heb online probleem. Als ik spel start dan verschijnt er venster van EA online voorwaarden & bepalingen en ik druk op X dan even laden dan opnieuw terug naar hetzelfde venster. Ik heb al EA-account. Ik kan online niet spelen.

Ik geef 75% aan The godfather II.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu in Florida best wel leuke stad. ^_^

Alleen suckt het dat er nog een compound is in New York en dat ze je dan nog aanvallen.

@Kaj-Killer:Godfather II is in het algemeen beter dan Godfather I.

Buiten een paar stomme spelfoutjes.

Maar de gameplay is heel goed.

Verhaallijn ook en de nieuwe dingen zijn ook leuk. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 van die bedrijfjes overgenomen, en heb daarna een savehouse gekregen, ik druk op save en sluit spel af.

Start het weer op en ik kom ergens helemaal aan het begin van het spel, dus moet die 3 bedrijfjes weer opnieuw veroveren, iemand een idee waarom spel niet goed wordt opgeslagen?

ik heb xbox360 versie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 van die bedrijfjes overgenomen, en heb daarna een savehouse gekregen, ik druk op save en sluit spel af.

Start het weer op en ik kom ergens helemaal aan het begin van het spel, dus moet die 3 bedrijfjes weer opnieuw veroveren, iemand een idee waarom spel niet goed wordt opgeslagen?

ik heb xbox360 versie

Heb je op "select" (op ps3) gedrukt en dan het spel opgeslagen?

Of met autosave? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...